Derek me odmah pustio a ja sam otrcala ka Jasonu.Rasirio je ruke tako da sam ga snazno zagrlila.
"Trebao bi bolje paziti na tu tvoju kurvu.Nesto joj se moglo desiti."Derek je rekao.
"Derek.."Jason je poceo."Vidim da si jos uvjek jak na rjecima."izvukao je pistolj i pokazao ga prema njemu."Ali dokazi se na djelima!"
"Wow!Covjece,smiri se!"Derek je rekao uplasono praveci korak u nazad.
"Zasto bi?Koliko se sjecam jos uvjek mi dugujes onaj novac."
"Zao mi je!Cim nabavim vratit cu ti."
"Pogodi sta!Dosadilo mi je cekati!Vrjeme ti je isteklo!Pozdravi se sa zivotom!"bio je spreman povuci okidac kada sam ga zaustavila.
"Jason.."sapnula sam tiho"Molim te,nemoj..."jako sam mu stisnula majicu.
Pogledao je dole u mene.Nasmijao se i poljubio me u celo."Nebrini"rekao je.
"Imas 10 sekundi da pobjegnes ili pucam!Novac ocekujem za 7 dana!"
"Ali.."
"1!"
"Jason molim te!To nije dovoljno vremena!Novca nema!"
"6!"Jason se proderao vidno iznerviran."7!8!9!"
Derek i njegovi 'prijatelji' su pobjegli.
Zacuo se pucanj.
Sakrila sam glavu u Jasonova prsa i jako mu stisnula majicu.
"Ako ti se bas toliko svida majica dat cu ti je."
Jedna suza mi je skliznula niz obraz.
"Hej,hej."obrisao ju je svojim palcem i podigao moje lice tako da sam gledala u njega."Nije nista,pucao sam u zrak."
Samo sam ga jako zagrlila,vjerovatno po zadnji put.Jer znam sta mi sljedi kad dodemo kuci.
...
Cim smo stigli kuci otrcala sam u sobu.
Usla sam u wc i istusirala se.Kada sam zavrsila obukla sam pidamu i legla na krevet.
Nakon par minuta cula sam Jasona kako ulazi u sobu.Dugo je bila tisina kada ju je on slomio.
"Zasto?"okrenula sam se prema njemu i imao je taj neki,povrjedeni pogled?"Zasto si pobjegla?"
"Ja...nasla sam knigu."
Glasno je uzdahnuo.Jason P.O.V.
Fak!Nasla ju je!
"Molim te nemoj me ubiti."cuo sam njen njezni glas.Drzala je ruku na stomaku sto me stvarno povrjedilo.
Legao sam do nje tako da mi je bila okrenuta ledima i zagrlio je.
"Nikad to ne bih mogao uraditi.Vi ste moji,oboje."stavio sam joj ruku na stomak."Borit cu se za vas!Do kraja!"
YOU ARE READING
Prisoner
FanfictionUvod "Prisoner" "Anabell!Ustani vise!Rodendan ti je!"budio me mamin glas. "Idem!"rekla sam pospano. Ubrzo je izasla iz sobe a ja sam se ljeno digla iz kreveta te krenula prema kupaonici. To je to!Zadnji dan moga zivota,mozda... FLASHBACK "Molim vas...