"Ti si tolika papcina!"otrcala sam u sobu.
Kako moze?Samo zato sto su zaljubljeni?To je plitko!
"Papcina?!"Jason je bjesno usao u sobu.Uhvatio me je za vrat i snazno zabio u zid.
"Jason!"pokusala sam da se izbavim.Nisam mogla da disem.Oci su mu postale crne od ljutnje."Jason!"
"Mrzim kada me nazivaju imenima!"rekao je sa stankom izmedu svake rjeci."A pogotovo kada se deru na mene!"kao da je htjeo da jos vise patim.Jos jace me je stisnuo za vrat."Ako to vise ikad uradis,mrtva si!"pustio me te sam pala na pod pokusavajuci doci do daha."Hajde,hajde!Nisam tako jako!"pogledala sam kao da hocu da ga ubijem dok se on cerio.Jos sam se par puta zakasljala dok mi se disanje nije vratilo u normalu."Imam nekog posla.Zaklucat cu te.Nemoj ni pokusavati da pobjegnes!"pogledao me ozbiljnim pogledom.
"Nisam ni mislila."odgovorila sam hladno.
"Dobra curica."njezno me uhvatio za bradu te me poljubio na blic.Uzeo je pistolj iz ladice te izasao iz sobe.
Sjajno.Opet sam na pocetku.Zarobljena u kuci sa psihopatom.Kako me zivot mazi!
(...)
"Evo."Jason je naglo usao u sobu te bacio neku kutiju na krevet."Idemo u klub.Obuci to!"izasao je.Ok ovo je bilo cudno!
Otvorila sam kutiju.Kratka crna haljina sa dekolteom i visoke stikle.Kao i uvjek.On ima stvarno izrazen stil za zensku odjecu.Mislim da prati moto:Sto kurvastije to bolje!
Obukla sam se.Od sminke sam stavila samo maskaru a kosu sam pustila.
"Spremna sam."rekla sam sramezljivo dok sam silazila niz stepenice.
"O,sesi babe!"ustao je sa kauca i obgrlio me oko struka.Krenuo je da me poljubi ali sam okrenula glavu.Razocarano se nasmijao.
"Hajde!"povukao me za ruku.Usli smo u auto te je on krenuo voziti.
Stavio je ruku na moje koljeno.Lagano je klizio prema gore.
"Jason.."konacno sam izustila kada mu se ruka nasla izmedu mojih nogu."Nemoj..."vrato je ruku nazad na volan.On bas zna kako da nekog napravi da se osjeca kao govno.
Dosli smo u klub.Izasli smo iz auta te je Jason dao nekom tipu kljuceve.
"Drzi se blizu mene!"snazno me privukao sebi.Cim smo usli u klub,mjesavina alkohola,dima cigareta i jeftinih parfema mi je zahvatila nosnice.Glasna muzika i glasovi su mi parali usi.Otisli smo u VIP dio.
"McCann"pisalo je na kartici na jednom stolu.Cim smo sjeli konobar je prisao i donjeo nam pica.
"Ej mala!"neki pijani stariji tip je prisao stolu."Imam sobu gore pa sam mislio..."
"Sta si mislio?!"Jason se proderao.
"Smiri se,klinac.Ako si ti vec platio mogu ja sacekat da ti zavrsis."
"Nosi se!Inace cu da ti izbijem to malo zubi sto ti je ostalo!"Jason je skocio.
"Ok!Smisri se!Mala kad ti ovaj dosadi dodi kod mene da ti ja pokazem sta je prava velicina."odvratno se nasmijao.
"Sad je dosta!"Jason ga je udario bokserom te je ovaj pao na pod.
"Ona je zauzeta!"par puta ga je sutnuo u stomak dok nisu dosli konobari i rastavili ih.
"Vodi ga iz mog kluba!"Jason se proderao a konobari su uhvatili onog tipa i izvukli ga napolje.
Sjeo je pored mene i popio i moje i njegovo pice.
"Hvala."rekla sam i spustila glavu.
"Nista,niko ne dira moju curu."
"O Jason!"cuo se drecavi glas.Podigla sam glavu i vidjela neku polu golu plavusu.Sise i dupe u prvom planu.
"Selena."Jason je otpuhao."Nisam raspolozen."
"Ma daj ti si uvjek raspolozen za mene"sjela mu je u krilo.Uzela je njegove ruke i stavila ih sebi na sise."Nedostajao si mi sinoc."dupe je snazno stisnula uz njegov donji dio.
"Rekao sam ti da nisam raspolozen!"odgurao ju je od sebe a ona je otisla.
"Wow!Kakva kurva!"izustila sam.
""Da.I u krevetu je wow."ispio je pice koje je konobar upravo donjeo.
"Zbog cura kao sto su one sve zene su smatrane glupim kurvama.
"Ja smatram da treba da postoji vise cura kao sto su ona."
YOU ARE READING
Prisoner
FanfictionUvod "Prisoner" "Anabell!Ustani vise!Rodendan ti je!"budio me mamin glas. "Idem!"rekla sam pospano. Ubrzo je izasla iz sobe a ja sam se ljeno digla iz kreveta te krenula prema kupaonici. To je to!Zadnji dan moga zivota,mozda... FLASHBACK "Molim vas...