Nakon par minuta iz sobe su se culi uzdasi.Ne mogu da vjerujem!
Ustala sam i otisla u sobu.Prosla sam pored jedne sobe.
"Jace!Jace!"culo se kroz vrata.Samo sam odmahnula glavom te usla u svoju sobu.Legla sam na krevet te glavu prekrila jastukom.Tako mi nedostaje mama,tata,Mark...Tiho sam zaplakala a ubrzo sam i zaspala.
...
Probudilo me neko deranje.
"Zasto uvjek moras biti toliki kurac Nina?!"cuo se Jasonov glas.
"Znas sta?Idi jebi one kurve jer ja odlazim!"cuo se predpostavljam Ninin glas a onda lupanje vratima.
"AAAA!"cuo se iznerviran vrisak.Jason.
"To se dogada samo kada je ljut."kroz glavu su mi prosle Madisonine rjeci.Stvarno sam se prepala.Sta ako krene na mene?
Pocela sam da kopam po ladicama u nadi da cu pronaci nesto cime bi se odbranila.Nasla sam jedan pistolj ali je bio prazan.Pored njega je bio noz.Posluzit ce.Sakrila sam ga iz leda.U tom trenutku Jason je usao u sobu.Zalupio je vratima te ih zakljucao.Krv mi se sledila u zilima.Jason P.O.V.
Usao sam u sobu te zakljucao vrata.Bio sam stvarno ljut,moram to nekako rjesiti.
"Skidaj se!"rekao sam te skinuo svoju majicu.
"Molim?Ne!Molim te!Nemoj!"pocela je prestraseno govoriti.U ocima su joj se nakupile suze.
"Rekao sam da se jebeno skidas!"dosao sam do nje te poceo trgati odjecu sa nje.
"Prestani!"vristala je. Odjednom je podigla desnu ruku.Imala je noz!
Krenula me je ubosti ali sam je uhvatio za ruku te joj uzeo noz.
"Ti bi mene ubila!Ha?!Sad ces tek da vidis!"rekao sam te joj bjesno te strnuo sorc sa nje.
"Jason!"culo se lupanje na vratima.Rayn bas zna pogoditi trenutak.Ali se nisam obazirao na njega.Strgao sam joj majicu.
Vristala je i otimala se.
"Jason!Vazno je!Ganstersi su nam upali u skladiste!"Rayn je jos uvjek lupao po vratima.Ganstersi?Sad cu da im jebem mamu!
Maknuo sam se sa nje.Obukao sam majicu te izasao iz sobe.Anabell P.O.V.
Bjesno je izasao iz sobe.Gotovo me silovao!Brzo sam obukla odjecu.Sjela sam na krevet te pocela plakati.Zasto se sve ovo desava meni?
.............(pola noci)
Nekako sam zaspala ali me za par trenutaka probudilo lupanje vrata.
Brzo sam ustala.Jason je usao u sobu.Napravila sam korak unazad te se zabila u zid.
"Ne brini.Nisam vise ljut.Ali ako me ikad vise pokusas ubiti ti ces pozeljeti da umres!"rekao je te usao u wc.
"Fuck!"cuo se bolan uzvik iz wc-a.Brzo sam usla unutra.
Jason je sjedio na podu naslonjen na zid.Majica mu je bila podignuta.Vidjela sam ogromnu ranu na njegovom stomaku.
"Izadi!"rekao je.
"Sta ti se desilo?"pitala sam ga.
"Rekao sam da izades!"procjedio je kroz zube.Tada ga je rana zaboljela te je on jauknuo.
"Moras ocistiti ranu!"pocela sam kopati po ormaricima dok nisam pronasla set za prvu pomoc.
"Dodi!"povukla sam ga za ruku te posjela na solju (XD poklopac je bio spusten haha).Skinula sam mu majicu.
Cucnula sam ispred njega te pocela cistiti ranu.Ubrzo sam zavrsila te je previla.
Jason se poceo smijuljiti.
"Sta je smjesno?"rekla sam i tek tada shvatila da se nalazim licem u lice sa njegovom 'muskosti'.
"Stvarno si nevjerovatan!"rekla sam i ustala.
"Babe,to mi sve kazu!"namignuo mi je.Samo sam preokrenula ocima.
Ali moram priznati hot je.Mozda i previse hot ali to ne mjenja cinjenicu da je kriminalac.
YOU ARE READING
Prisoner
FanfictionUvod "Prisoner" "Anabell!Ustani vise!Rodendan ti je!"budio me mamin glas. "Idem!"rekla sam pospano. Ubrzo je izasla iz sobe a ja sam se ljeno digla iz kreveta te krenula prema kupaonici. To je to!Zadnji dan moga zivota,mozda... FLASHBACK "Molim vas...