Izasla sam iz wc-a.Nakon par trenutaka i Jason je.Otisao je do ormana te mi pruzio neku majicu i rublje.
"Majica je moja,a rublje Madisonino.Istusiraj se!"rekao je kretko te opet otisao do ormana.
Usla sam u wc,ali sam brzo i izasla.
"Um..Jason?"
"Da?"podigao je pogled prema meni.
"Ovaj...wc se ne moze zakljucati..."
"Znam.Ne brini necu uci.Sad se istusiraj!"
"Ok..."
Opet sam usla unutra.Nesigurno sam skinula odjecu sa sebe te brzo usla u tus kabinu.Pustila sam hladnu vodu da klizi mojim tjelom.Koristila sam Jasonov sampon.Damn,dobro mirise!
Kada sam zavrsila brzo sam se osusila i obukla 'odjecu'.Majica mi je bila malo iznad koljena.
Polako i nesigurno sam usla u sobu.Jason nije bio tu.Legla sam na krevet ali nisam spavala.Samo sam razmisljalja.Pitam se kako ce moj zivot sada izgledati.Hocu li uskoro umrjeti?Sta ce biti sa mnom kada me on vise ne bude zelio?
"Babe..."trznulo me iz razmisljanja.Podigla sam glavu te vidjela Jasona kako stoji iznad mene.Brzo sam ustala.
"Sesi si u mojoj majici!"pribio me uza zid.Pomjerio mi je kosu te poljubio u vrat."I mirises sesi!"nastavio mi je ljubiti vrat.Pomalo se osjetio na alkohol.
"Jason...."rekla sam jedva pokusavajuci da ga odgurnem od sebe.
Jednu ruku je stavio u visini mog ramena,na zid a druga mu je lutala po mojim ledima.
"Jason,molim te!"pokusala sam ga odgurnuti gotovo na rubu suza.
"Ssss,smisri se."rekao je prekidajuci poljubce i gledavsi me u oci."A sad babe,ovo moze biti ili silovanje ili sex.Ti biras."
Zasutjela sam.Ne mou da vjerujem sta me pita!Kako moze?!
"Dobro onda!"bjesno me pribio jos jace uz zid.Ruka mu je brzo isla ispod majice.
"Jason!Dobro!Dobro..."rekla sam odgurujuci ga od sebe."Dobro."rekla sam bez daha ne vjerujuci u sta govorim.Osmjeh mu se pojavio na licu.Priblizio mi se te me strasno poljubio.Krenuli smo prema krevetu.Skinuo si je majicu.HOT!Bacio me na krevet te se namjestio iznad mene.Ubrzo sam i ja bila samo u rublju.Strasno me ljubio po vratu dok su mu se ruke nalazile na mojim bedrima.
Skinuo si je sorc te me nastavio ljubiti.Nisam ni primjetila kako,a vec sam bila bez grudnjaka.Poceo je da mi ljubi grudi.Ubrzo je poceo i da mi sisa bradavice.Moram priznati,napalila sam se.,ali nisam htjela da on to primjeti.Mislim da jeste.
"Babe.."rekao je grickajuci mi uho."Mislim da se poslje ovo neces suzdrzavati!"
Skinuo mi je gacice a nakon toga i svoje boxe.WOW!E to je velicina.Prepala sam se,jer je ovo ipak moj prvi put.
"Jason,bojim se!"
"Ne brini babe!Bit cu njezan."navukao je kondom te usao u mene.
Vrisnula sam na sto se njemu pojavio smjesak na licu.Prvih par puta je ulazio sporo a onda je ubrzao.Krevet je skripao a moji vrisci su odzvanjali zidovima.Jasonovo stenjanje me jos vise napalilo.
"Jason..."rekla sam kad sam osjetila da sam blizu vrha.
"Znam,babe.Jos malo!"rekao je te jos vise ubrzao ritam.
"Jason!"vrisnula sam a onda smo oboje svrsili.Legao je pored mene. Bio je sav znojan kao i ja.Zamotala sam se plahtom te se okrenula na svoju stranu.Snazno me obgrlio rukama te privukao sebi.
"Bilo je dobro!"sapnuo mi je na uho.
"Nadam se!"rekla sam sarkatic na sta se on nasmijao.
Ubrzo sam zaspala.
.....*jutro*
Probudilo me sunce koje je dopiralo kroz prozor.Cvrsto sam zatvorila oci te se protenula.Jason!Pogledala sam na njegovu stranu kreveta ali ga nije bilo.Savrseno.Dobio je sta je htjeo i otisao.
Vidjela sam neke kofere.Wtf?Krenula sam ustati ali nisam mogla.Koji kurac!Ne mogu hodati!Jason ce umrjeti od srece kada to cuje.
Nakon par trenutaka usao je u sobu.Imao je osmjeh na licu.
"Jutro babe!"rekao je te nesto stavio u kofer."Da li si dobro spavala?"
"Da,mos mislit!Nego,putujes nedje?"
"Mi.Mi putujemo.Selimo se."poceo je nesto kopati po ladicama.
"Sta?Selimo se?Nema sanse!Dok sam ovde imam neke sanse da me nadu!"rekla sam histericno.
"Zato i idemo!Tvoj brat nam je za petama."
"Sta?Mark?Sta ti on moze?"
Nasmijao se."Izleda da ne znas.Tvoj dragi,mili,brat zbog koga si u ovom sranju ima bandu.I to dosta mocnu bandu."
Sledila sam se na ove rjeci.
"To nije istina!Mark je dobra osoba."
"Da,da,svi smo andeli!Hajde sad,polazi."krenuo je prema vratima.
"Jason ja ne idem nigdje!"
Okrenuo se te me bjesno pogledao."Rekao sam ti da polazis!"
"Ne mogu!"uzvratila sam istim tonom.
"Shvati nema vise starog zivota za tebe!Nikad te nece nac!"opet je krenuo prema vratima.
"Ne!Jason!Mislim ne mogu krenuti jer..."spustila sam glavu.Radije bi umrla nego rekla ovo."Ja...ovaj..."
"Reci vise!"proderao se.
"Zato sto si toliki gospodin,sad ne mogu hodati!"proderala sam se.
Na licu mu se pojavio ogroman smjesak.
"Hoces reci zato sto mi je ospodin toliki?"pervezno se nasmijao.
"Kretencino!"
"A dobro smiri se!Hajde pomoci cu ti."dosao je do mene.Kreno je maknuti plaktu ali sam je povukla.
"Ma hajde,sinoc sam te vidjeo!"
"Ne!"
Samo je preokrenuo ocima te me podigao u narucje,zajedno sa plahtom.Uveo me u wc te spustio na umivaonik.Izasao je te se vratio za par trenutaka.
Pruzio mi je neki sorc,majicu te cisto rublje.
"Hoces da ti pomognem?"rekao je sa smjeskom.
"Izadi!"rekla sam pomalo iznervirano.
Izasao je a ja sam se pocela oblaciti.
"Jason?"zovnula sam kada sam bila gotova.Usao je u wc."A da nisi zaboravio neki dio?"rekla sam gledajuci u majicu sa ogromnim dekolteom te sorc koji je jedva pokrivao moje dupe.
"Meni se svida.A i to je jedino sto je ostalo u Nininom ormanu."prisao mi je te me uzeo u narucje.
Mogla sam i mislit.Kurve nose kurvastu odjecu!
"Zasto ona ne hoda?"pitao je Rayn u dnnevnom boravku dok je uzimao sve kljuceve sa police.
"A ko da ne znas!"rekao je Jason te se pervezno nasmijao.Uzeo je kljuceve te krenuo prema izlazu.
"Bravo bro!"culo se kako se Rayn dere iza nas na sto se Jason nasmijao.
"Nije smjesno!"
"Meni jest!"spustio me na suvozacevo mjesto te zatvorio vrata.
Kroz prozor sam vidjela,Rayna i Madison kako izlaze iz kuce te zakljucavaju za sobom.
Jason je usao u auto te krenuo voziti.Iza nas je vozio Rayn.
Naslonila sam glavu na prozor.Sjecala sam se onog od sinoc.
Sa tim je doslo sjecanje na Andrea.Kada sam gotovo spavala sa njim.Lose se ljubio pa sam odustala.Nasmijala sam se na to sjecanje.
"Sta je smjesno?"rekao je Jason gledajuci na cestu.
"Nista?"
"Sjetila si se ono od sinoc?"
"Ne.Nego starog prijatelja."
"Andrea?"sledila sam se na te rjeci.Kako zna?
"Kako znas za njega?"
"Babe ja znam sve o tebi."
"Whatever!"rekla sam te se okrenula prema prozoru.
"Ko je bolji?Ja ili on?"iznenadila sam se na ove rjeci.
"Ti,valda.Nikad nisam spavala sa njim.Ti si mi prvi."rekla sam na sto se on nasmijao i zagrizao usnicu.
"Znam.Samo sam htjeo cuti kako to govoris."
Okrenula sam se prema prozoru.Kisa je polako pocela.
"Mislim da se poslje ovoa neces moci suzdrzavati."kroz glavu su mi proslje njegove rjeci.Postala sam nervozna.Zacrvenila sam se.Napalim se na samu pomisao na proslu noc.
I guess it's true.Bad boys do it better!
YOU ARE READING
Prisoner
FanfictionUvod "Prisoner" "Anabell!Ustani vise!Rodendan ti je!"budio me mamin glas. "Idem!"rekla sam pospano. Ubrzo je izasla iz sobe a ja sam se ljeno digla iz kreveta te krenula prema kupaonici. To je to!Zadnji dan moga zivota,mozda... FLASHBACK "Molim vas...