"Jel tako?"rekao sam ustajuci sa kreveta.
"Da."bila je odlucna.
Ok,onda.Vrjeme je za test.
Otisao sam do ladice i izvadio jedan pistolj.Bio je prazan ali ona to nije znala.
"Evo!"spustio sam joj a u ruke.
"Sta?Jesi ti lud?"odmah ga je bacila na pod a ja sam ga podigao.
"Veceras ides samnom na zadatak.Ubit ces jednog tipa."opet sam joj ga dao.
"Nema sanse!Ja nisam ubojica!"bacila a je i otrcala u wc.
Samo sam se nasmijao i legao na krevet.Nakon par minuta i ona je izasla.Bila je samo u mojoj majici.Legla je na krevet i okrenula mi leda.Bila je ljuta.
Anabell P.O.V.
"Babe?"rekao je promuklim glasom.Nisam se obazirala bila sam tako ljuta!Kreten!
"Babe?"ponovio je.Privukao me je sebi te mi poceo ljubiti vrat.
"Prestani!"otimala sam se.Obgrlio me rukama te sprjecio moje mrdanje.
"Jason!"rekla sam bjesno.
"Znam da ovo volis."gricnuo mi je uho.Ispustio je vreli dah na moj vrat."Znam da te ovo pali."prostenjao mi je na uho.
"Ne!"rekla sam pokusavajuci se oteti.Lagala sam.Ali on to nikada nece znati."Zauvjek ces ostati samo obicni kreten!"rekla sam kroz zube.Tada me iznenada pustio i okrenuo se na svoju stranu.
Ma super,sad je i on ljut.Kao da me briga!
Zaklopila sam oci i ubrzo zaspala.
Probudila me grmljavina.Vrisnula sam i skocila.Uzasno se bojim.
"Babe?Sta je bilo?"Jason je rekao pospano trljajuci oci.
"Grmi..."
"O moja babe so boji?"rekao je sa bebastim glasom.
"Ne!"otresla sam se kada je opet zarmilo.Bukvalno sam skocila Jasonu u zagrljaj.
"Ne bih rekao!"rekao je sa smjeskom.
"Sorry!"krenula sam se maknuti kada me on zagrlio i privukao sebi.
Legao je tako da sam bila na njegovim prsima.
"Ovde si sigurna."prosaptao je.I cudna stvar.Stvarno sam se
osjecala sigurno.U zagrljaju svog kidnapera i silovatelja.Izgleda da i on ima tu svoju njeznu stranu.Ubrzo sam i zaspala.
(....)
Probudila me neka explozija.Brzo sam skocila kao i Jason.
"Jason?Sta je to bilo?"rekla sam uplaseno.
"Neko je dole!"brzo je obukao sorc i uzeo pistolj iz ladice."Ostani tu!"
Krenuo je prema vratima ali su se ona otvorila.Usao je neki tip sa
maskom.Pucao je Jasonu u stomak.Vrisnula sam kada je pao na
pod.Tip mu je uzeo pistolj.Poceo mi je prilaziti.
"Makni se!"proderala sam se praveci korak unazad i zabijajuci se u zid.Tip je izvadio neku maramicu i stavio mi je preko usta.Sve mi je postalo mutno.Podigao me preko ramena i krenuo prema izlazu.
"Anabell!"Jason se dreknuo i ustao.Tip mu je opet pucao u stomak te je on opet pao.
"Anabel...."zadnje sto sam vidjela je Jasonov pogled a onda mrak.
YOU ARE READING
Prisoner
FanfictionUvod "Prisoner" "Anabell!Ustani vise!Rodendan ti je!"budio me mamin glas. "Idem!"rekla sam pospano. Ubrzo je izasla iz sobe a ja sam se ljeno digla iz kreveta te krenula prema kupaonici. To je to!Zadnji dan moga zivota,mozda... FLASHBACK "Molim vas...