"Dobrodosao nazad Jason!"rekao je Taylor."Nadam se da znas da su se mnoge stvari promjenile."
"Da,to vidim.Mnogo ste oslabili brate.Svi su neki novi i neiskusni."pogledao je u mene.
"A da ti sada ljepo raznesem glavu pa ces da vidis ko je neiskusan!"bjesno sam rekla ustajuci.
"Eh to bih htjeo da vidim!"Jason je uradio isto sto i ja.
"Dosta!"Tayler se proderao a mi smo sjeli."Jason,Anina banda je trenutno najjaca,i vjeruj mi moras se dobro potruditi ako zelis da ih pobjedis.A sada oko rata KOJEG NECE BITI!Trebaju nam malo vece bande pa cu da vas udruzim."
"Sta?!"svi smo rekli u isto vrjeme.
Nije se obazirao i poceo je da govori imena bandi koje se udruzuju.
"...i na kraju Jason i Ana!"
"Sta?!?!?!Ne!"pocela sam da se nerviram dok je Jason samo sjedio sa onim njegovim glupim smjeskom na licu."Ne zelim da zivim sa njim!"
"Moras!Sastanak je zavrsen!"svi smo ustali nakon cega je on izasao iz sobe.Ja sam istrcala odmah za njim.
"Ana!"Jason me uhvatio za ruku i pribio uz zid.Jednu je ruku stavio pored moje glave i tako mi blokirao put.
"Babe."oblizao je usne."Izgleda da smo opet tim."
"Nikad!"
"Vec sam nam nasao kucu,ali ima jedan problem,imaju samo dvije bracne sobe."nasmijao se.
"Oh to nije problem,ti ces da spavas na kaucu."
"Mmm naravno."sapnuo mi je na uho."A mozda cemo spavati zajedno."poljubio me u vrat i vratio se u nazad u zgradu.
Fuj!Fuj!Fuj!To mi je nedostajalo!Fuj!Fuj!Fuj!
"Jase.."okrenula sam se i vidjela Selenu kako mu se objesila oko vrata."Drago mi je da si se vratio."prelazila mu je prstima po prsima."Izgledas sjajno."
"Kao i ti duso,sta kazes da ovo zavrsimo kod mene?"
"To bi bilo sjajno."nasmijala se te su usli u njegov auto i odvezli se.
Jebena prljava kurva!
..... *Par sati poslje*
"Anaaaa"
"Raynnnn"imitirala sam ga dok smo nosili moje stvari u kamion za selidbu.
"Odakle ti ovoliko stvari?Mislim ovo je milioniti kofer koji nosim!Uvjek pretjerujes!"
"Da ja pretjerujem."
Mrzim citavu ovu jebenu situaciju,ali barem cu moci da promatram Jasona...Mislim u poslovnom smislu ofc!
"Razbit ces gaa!"Jaxon je vristao dok je Madison nosila njegov auto.
"Necu!"spustila ga je u kamion i zatvorila vrata."To je to,idemo?"
"Da idemo u pakao."
"Nece biti toliko strasno,samo se nadam da cu moci mirno da spavam."Rayn mi je namignuo i usao na vozacevo mjesto dok smo Madison,Jaxon i ja na zadnjem.
"Ovo ce biti veoma neugodno."Madison mi je sapnula kada je Jaxon zaspao.
"Sta to?"
"Pa sve ovo,ponovni zivot sa Jasonom.Stare uspomone..."spustila je glavu."Znas ponekad se sjetim onoga,kakav je Jason bio kada ti nisi bila dosla."suza joj je skliznula niz obraz.
"To se vise nikada nece dogoditi!"Rayn je iznenada rekao stiscuci volan."Sada te mogu zastiti!"
"Znam Ray!"
"Volim te!"
"Volim i ja tebe."nasmijala se i sakrila lice u dlanove.
*FLASHBACK*
"Nije nista stvarno.A sad moram da idem."
Poljubio me a onda Jaxona i krenuo prema vratima.
"Jason ja...vrati se brzo,ok?"pogledao me nekako tuzno i izasao.
*END OF FLASHBACK*
Htjela sam mu reci da ga volim.I voljela sam ga a onda me iznevjerio i napustio.Ponekad se pitam da li sam ja kriva ili on.Mozda nije nitko od nas.?Mozda je tako trebalo da bude.Ili je bilo nesto vece,sto ja ne razumijem.
"Ana,ides li?"pogledala sam i vidjela Madison i Rayna kako unose kutiju u ogromnu vilu.
Pazljivo sam podigla Jaxona koji je jos uvjek spavao i usla u kucu.
YOU ARE READING
Prisoner
FanfictionUvod "Prisoner" "Anabell!Ustani vise!Rodendan ti je!"budio me mamin glas. "Idem!"rekla sam pospano. Ubrzo je izasla iz sobe a ja sam se ljeno digla iz kreveta te krenula prema kupaonici. To je to!Zadnji dan moga zivota,mozda... FLASHBACK "Molim vas...