"Cool cuz' I like to take control!"preokrenula sam nas tako da je on lezao a ja mu sjedjela na stomaku.Neocekivano,priblizila sam mu se i poljubila ga.Brzo sam se odmaknula shvatajuci da je to greska.
"Sta je bilo?"pitao je tuzno.
"Ovo je pogresno."krenula sam ustati ali me zaustavio.
"Sta to?"
"Pa ovo,polako ti oprastam a zaklela sam se da cu te ubiti.Tesko mi je palo sto si nas ostavio Jay."
"Ana.."uzeo je moje ruke u svoje,"Nisam to htjeo,kunem se.Moj otac,bivsi voda bande,je saznao za vas i htjeo je uzeti Jaxona.Kako bih ga zaustavio,poceo sam da radim za njega.Nakon par sedmica ste se preselili i Rayn je prekinuo kontakt sa mnom,nisam vas mogao naci.Prije mjesec dana sam se konacno suprostavio ocu.Rekao sam mu da imam porodicu i da vas volim.Napustio sam ga i krenuo za vama.Sada kada sam vas konacno pronasao,plasim se da ce nas opet rastaviti.Ja..ja nemogu da zivim bez vas,volim vas,volim tebe."glas mu je pukao,kao da suzdrzava suze.
"Zao mi je!"jako sam ga zagrlila i pocela da placem."Trebala sam da znam,bila sam sebicna kurva i nisam ti dozvolila da objasnis."
"Hej,ok je.Bila si uplasena."obrisao mi je suze sa lica.
Opet sam ga poljubila.To je trebao da bude kratki poljbac ali se produzio.Moje su ruke klizile po njegovim plocicama dok su njegove lutale po mojim nogama i straznjici.(XD)Polako sam mu svukla sorc nakon cega nas je preokrenuo.Poceo je da me ljubi po stomaku pa sve nize.Kada je dosao do sorca polako ga je skinuo gledajuci me u oci.Opet se podigao i poljubio me strasno.Kada je krenuo da mi otkopca grudnjak vrata su se otvorila i u sobu je usla pospana Jazzy.
"Sta radite?"pitala je trljajuci oci.
"OMG!"uzela sam plahtu sa poda i brzo se pokrila,kao i Jason.
"Umm,pa mi.."Jason je poceo da muca pokusavajuci da objasni djetetu od 5 godina da smo mu upravo gotovo napravili jos jednog brata ili sestru."Mi se igramo."odjednom je rekao.
Jazzy se nasmijala,"Mogu se i ja igrati."
"Ne!"Jason je vrisnuo."Ti se nikada neces igrati!"Ustao je vucuci plahtu za sobom.Kleknuo je ispred nje,"Tata,braco i ostatak bande ce da ubiju svakog ko se pokusa igrati sa tobom.Ok?"zvucao je mrtav ozbiljan.
"A Jaxon?Moze li se Jaxon igrati."pitala je gotovo pa uplaseno.
"Ma Jaxon ce se puno igrati,samo kada poraste."
"Ok,laku noc tata,volim te."njezno ga je poljubila u obraz propinjuci se na prste te izasala iz sobe.
"Igramo se?!"rekla sam ustajuci sa kreveta i omotavajuci plahtu oko sebe.
"To je prvo cega sam se sjetio!"branio se."Hjade da zavrsimo ono sto smo poceli."namignuo je te mi se priblizio.
Jason P.O.V.
Ovo je bilo tako cudno.Jazzy ce imati vjecne traume.
Ali to ne mjenja cinjenicu da mi se digo i da zelim da konacno jebem zenu koju volim,naravno na romantican nacin colonthree emoticon .
"Hajde da zavrsimo ono sto smo poceli."namignuo sam joj te joj se priblizio.
"Ma daj,ti ozbiljno sada razmisljas o tome?Totalno me prosla zelja."usla je u wc zalupivsi vratima.
"Ana!"zacvilio sam,"Molim te,imam ogroman problem i trebam pomoc."rekao sam drzeci se za Jerry-a.
"Nadi si neki igracicu da to rjesi!"proderala se nakon cega se cula voda iz tusa.
Ovo nece ovako zavrsiti!
Skinuo sam bokserice i polako usao u wc.Nije me primjetila zbog glasne vode.Imao sam savsen pogled na nju zbog staklenih vrata.
To tjelo!DAMN!
Polako sam jos prisao te je zagrlio sa leda.Glasno je uzdahnula zbog iznenadenja.
"To sam samo ja babe."sapnuo sam ljubeci joj vrat.
YOU ARE READING
Prisoner
FanfictionUvod "Prisoner" "Anabell!Ustani vise!Rodendan ti je!"budio me mamin glas. "Idem!"rekla sam pospano. Ubrzo je izasla iz sobe a ja sam se ljeno digla iz kreveta te krenula prema kupaonici. To je to!Zadnji dan moga zivota,mozda... FLASHBACK "Molim vas...