"Jason?"

2.5K 136 1
                                    

*4 godine poslje*

"Ok."rekla sam po stoti put.
"I....o da,kupi banane i cokoladu!"Madison je rekla kroz telefon.
"Ok.Sad idem cao."
"Caoo!"time smo obije prekinule.
Vec pola sata hodam trznim cetrom i kupujem.
"Izvolite gospodjice."prodavac je rekao dodavajuci mi kese.
"Hvala."
To je to.Konacno cu se malo odmoriti.Dok sam hodala razgledala sam okolne izloge.Sve je isto.
"Au!"rekla sam zabijajuci se u nesto i padajuci na pod.
"Ovaj...izvini nisam te vidjeo."rekao je dubokim promuklim glasom.
"Uredu je.Ja sam kriva."pocela sam skupljati hranu u kese.
"Evo."pruzio mi je kesu.
"Hvala,ovaj..."metalno sam se osamarila i srce mi je bukvalno stalo na trenutak kada sam mu vidjela ruku.Ta tetovaza...Pogledala sam prema gore i zaprepastila se.
"Jason?"gotovo sam pa sapnula.Izgledao je potpuno drugacije.Bio je tako bljed i mrsav,ali jos uvjek preljep.
"Anabell?"jedva je izustio.Oci mu vise nisu sjale kao i prije,bile su prazne.Izgledao je tako slomljeno.
"Ja....ja..moram da idem."uzela sam kese i istrcala iz trznog centra.
Vratio se.Vratio se poslje 4 godine?!
"Anabell!!"dereo se dok je trcao iza mene."Stani!"uhvatio me za podlakticu.
"Pusti!"istrgnula sam se i nekako otkljucala auto.Bacila sam kese unutra i upalila ga.
"Stani!Samo zelim razgovarati!"derao se dok je stajao ispred auta.
"Nemamo mi o cemu razgovarati!Makni se!"malo sam krenula naprjed na sto se on odmaknuo.Brzo sam odjurila sam parkiralista.
Znam ja dobro zasto je on ovdje.Dosao je po Jaxona.
Iza sebe sam cula trubljenje i glasne zvukove kocnica.To je vjerovatno zato sto vozim kao ludjak,ali ne.Pogledala sam u retrovizor iza mene je jurio jedan crni dip.
Nece moci.Ne danas McCann!
Pocela sam voziti jos brze dok konacno nisam dosla do kuce.Izasla sam iz auta i krenula unutra.
"Anabell!Stani!"Jason je bio odmah iza mene.
Ignorirala sam ga i usla u kucu.
"Hej Ana!"Madi je rekla.Bila je okrenuta ledima.Nisam joj odgovorila nego sam odmah otisla na sprat.
"Jason?"cula sam je kako je vrisnula.
"Jaxon?"izdahnula sam ulazeci u njegovu sobu.On i Ray su se igrali sa nekim plasticnim pistoljima.
"Mama!"glasno je uskliknuo utrcavsi mi u zagrljaj.
"Hej mali."Zagrlila sam ga."Mama ima jedno iznenadenje.Ok?"pogledala sam ga dok sam njegovu odjecu stavljala u jedam kofer."Idemo na putovanje."
"Jeej!"zapljeskao je rukama uzimajuci neke igracke.
"Ana?Sta se desava?"Rayn je zabrinuto pitao.
"Nista.Sve je sjajno osim sto se on vratio."rekla sam bjesno.
"Ko on?"pitao je.
"Ja."okrenuli smo se prema vratima gdje je potpuno ravnodusno stojao Jason.
"Jason?!"Rayn je jedva izustio od soka(lol ne od soka kao za pice nego od soka hahaha sa s,o fuck it!)
Jason je sada izgledao nekako ljuto.Oci su mu bile tamne a sake skupljene u pesnicu.
"Zasto su svi tako jebeno iznenadeni?Nije bas da ste otkrili da je Tvajlajt pedofilska prica!"procjedio je kroz zube.
"Mama,ko je ovaj ciko?"Jaxon je rekao uplaseno grleci mi noge.
"Um..niko duso."Podigla sam ga."Zasto ne odes sa Raynom da kazes Madi da spakuje moju odjecu ha?"dodala sam ga Raynu.
Rayn me pogledao upitno,kao da se plasi da me ostavi.
Klimnula sam glavom te je on izasao zajedno sa Jaxonom.
Jason je izgledao izgubljeno.
"Vidis sta si sad uradila?!?!?Zbok tebe sam uplasio sina!"proderao se.
"O a sad ti je sein?!Drago mi je sto si se konacno sjetio toga!"proderala sam se i nastavila gurati stvari u kofer.
"Ne idete nigdje!"uhvatio me za struk i bacio na krevet."Ne dok ne razgovaramo."glas mu se utisao.
"Ne!Prosle su 4 jebene godine Jason!"
"Trazio sam vas!Kunem se trazio sam vas sve te godine!"kleknuo je ispred mene.
"Sve ove godine vas trazim i jebeno se ubijam zato sto nisam tu."
"Mozda onda nisi trebao ni otici."rekla sam hladno i ustala.
"Mislis da je bio moj izbor?"opet je povisio ton.
"Ma ne.Mislim da te neko oteo!"
"Spasavao sam tvoje jebeno dupe!Spasavao sam tebe i naseg sina!"proderao se!"Ubio bi te,a uzeo Jaxona da nisam otisao!"
"Da si ostao zajedno bi smo to rjesili!Da li znas kako je meni bilo tesko sve ove godine?!Svaki put kada bi me Jaxon pitao da mu pricam o tati,kada bi me pitao da li ce se ikada vratiti,zasto ga je ostavio?On je samo mala beba Jason!Ja sam se borila za njega dok si se ti ko zna gdje provodio sa nekim fufama!"proderala sam se.
Ocekivala sam da ce da vrati istom mjerom ali nije.Spustio je glavu.
"Well,zao mi je sto tako mislis.Zao mi je sto sam se vratio.Zao mi je sto sam ti upropastio zivot.Zao mi je sto sam se uopste rodio.Nadam se da ti je sada lakse."rekao je gotovo sapatom.Zvucao je tako razocarano kao da jedva suzdrzava suze.Prije nego sto je izasao iz kuce zastao je.Okrenut ledima progovorio je"I samo da znas.Poslje tebe.nisam pogledao ni jednu."s tim je izasao ostavljajuci me potpuno njemu.

PrisonerWhere stories live. Discover now