8 mjeseci poslje...
"Ana?!"proderao sam se.
"Sta?"proderala se nazad.
"Idem u prodavnicu.Treba li ti sta?"opet sam se derao posto je bila na drugom spratu a ja u kuhini.
"Ne."
Uzeo sam jaknu i kljuceve i izasao iz kuce.Provjerio sam dali je zakljucano te usao u auto i odvezao se.
Zakljucavam je samo radi njene sigurnosti.U ovih 8 mjeseci dosta toga se promjenilo.Ona je manje dosadna a ja sam njezniji prema njoj.Izgledam kao da sam ravnodusan oko cjele ove situacije sa bebom ali ustvari vristim u sebi!Bit cu jebeni otac!
*Flashback*
"Jason!"Ana je vrisnula.Brzo sam ostrcao u sobu i zatekao je kao lezi na krevetu i drzi se za stomak.
"Sta?Trudivi?OMG!Moramo u bolnicu!Ostani mirna!"
"Jason!"
"Znam.znam!Brzo cemo biti tamo!Samo polako disi!"
"Jason ti razumijes da sam trudna tek 5 mjeseca?"
"Da,pa?"
"Djete ce se roditi tek za 4 mjeseca!"
"Sta?!4 mjeseca?!"
"Hahah da!"
"Um..Znao sam to..Naravno da sam znao samo sam..ovaj..provjeravao...da li ti to znas..ovaj..da,tako je!Nego zasto si me zvala?"
"Djete se pomjerilo!
"Sta?!"kleknuo sam pored nje i stavio joj ruku na stomak.Osjetio sam nesto.
"Pomjerilo se!"vrisnuo sam!
"Znam!"
"Vec zna da se tuce."
"Mislim da plese."rekla je sa osmjehom.
"A ne!On ce da trenira fudbal a ne da plese!"
"Ma nebitno!"
"Da.Bitno je da bude sesi kao ja! colonthree emoticon "
"A ja?"napravila je papifejs ( XD )
"I ti!Bit cemo najsesi mala porodica na svjetu!"
*End of flashback*
Konacno sam stigao kuci.Pomucio sam se oko otvaranja vrata jer su mi ruke bile pune vrecica.Spustio sam ih na pod u kuhinji.
"Ana?Dodi!Kupio sam ti nesto."viknuo sam drzeci teglu kiselih krasatvaca u ruci.Ima neku cudnu opsesiju njima.
"Ana?"proderao sam se jer nije silazila.
Cuo sam priguseni vrisak.
"Ana?!"otrcao sam u dnevni i zaprepastio se prizorom.
Nina ju je drzala za kosu te joj prislonila pistolj uz glavu.
"Nina?"proderao sam se i krenuo prema njima.
"Nemoj!Ubit cu je!"vrisnula je a ja sam se povukao nazad.Izgledala je drugacije.Kao da nije spavala mjesecima.
"Tako lako si me zamjenio?!Ha?I to sa ovom kurvom!"bacila je Anu na pod te uperila pistolj u nju."Nekada si trebao samo mene!Cjecas li se?Isli smo po klubovima,opijali se pusili.Bili smo bez ikakvih problema!"vrisnula je"A sad?Sad cekas jebeno djete sa jebenom kurvom?Nakon dvije godine si me ostavio zbog nje?"
"Mi nikad nismo ni bili zajedno!"Proderao sam se."Samo sam te koristio!"
"Lazes!"nategnula je pistolj.
"Ne!Pusti nju!Ubi mene!Ja sam za sve kriv!"
"Ne!Ona ce da umre!Onda ce sve biti kao prije.Bit cemo zajedno.Zauvjek!"
BANG!
Nina je pala na pod.
"Pticica nam je sapnula da vam treba pomoc."Rayn je usao u sobu drzeci pistolj a odma za njim i Madison.
"Rayn?"Crvrsto sam ga zagrlio."Hvala ti bro!"
Jos jednom smo se zagrlili a onda sam zagrlio i Madison.
Bila je preljepa.Nesto je posebno na njoj.Neki poseban osmjeh.
Neko je vrisnuo.
Okrenuli smo se prema Ani koja je jos uvjek lezala na podu.Drzala se za stomak i plakala.Vidjeo sam krv oko nje.Cek malo!Krv?!Krvarila je!
"Ana!"poceo sam da panicim.
Rayn me osamario i uhvatio za ramena"Mora u bolnicu!Odmah!"
Pazljivo sam je podigao i otrcao do auta.Spustio sam je na zadnje sjediste gdje je Madison sjela sa njom.
Nakon par minuta stigli smo u bolnicu.
Podigao sam je u narucje i utrcao unutra.
"Brzo!Neka nam neko pomogne!"proderao sam se.Odmah su nam pritrcale par sestara.
"Brzo!Unutra!"otrcali smo u neku salu.Spustio sam je na krevet.
Vristala je i previjala se od bolova.
"Pomozite joj!"izvukao sam pistolj i uperio ga u sestru.Vrisnula je te ispustila neka doktorska sranja koja je drzala.
"Jason!"Rayn me uhvatio."Smiri se!Vidis!Pomazu joj!"Doktori su se okupili oko nje."Hajde!"povukao me iz sobe.
"Ana!"Jos jednom sam se proderao gledajuci kroz prozor vrata kada je sestra navukla zavjesu.
Skliznuo sam na pod.
"Bit ce uredu."Rayn je sjeo pored mene i stavio mi ruku na rame.
"Nadam se.Jer...Ja stvarno ne znam sta bi bilo kada bi ih izgubio,kada bi izgubio nju."
"Znam...Ali moras ostati jak.Zbog nje."
"Gospodjice da li ste vi uredu?"sestra je pitala Madison koja je sjedjela na klupi i plakala.
"D-da"promucala je.
"Dodite.Treba da vas pregledamo"
Madison je nekako uspjela da ustane i ode zajedno sa sestrom.
"Rayn idi sa njom."
"Ne,ostat cu sa tobom."
"Idi!Barem ti budi uz djevojku koju volis kada ja nisam mogao."
"Covjece,nisi ti kriv...Cek malo!"zaustavio se.
"Volis je?"
"Oduvjek sam je volio.Samo sam to tek sada shvatio.Sada kada je kasno."
__________________________
YOU ARE READING
Prisoner
FanfictionUvod "Prisoner" "Anabell!Ustani vise!Rodendan ti je!"budio me mamin glas. "Idem!"rekla sam pospano. Ubrzo je izasla iz sobe a ja sam se ljeno digla iz kreveta te krenula prema kupaonici. To je to!Zadnji dan moga zivota,mozda... FLASHBACK "Molim vas...