"Bolje ti je da kupis pelene.Mala je trudna."

3.1K 146 3
                                    

Nakon jos puno,puno pica konacno smo stigli kuci.Jason je bio vidno pijan.
"Anabell!"cula sam glas iz spavace sobe.Lagano i sramezljivo sam izasla iz wc-a i uputila se prema njemu.Na sebi sam imala samo grudnjak i gacice,on je to trazio.
"Molim?"stala sam ispred kreveta.
"Mmm babe!Popusi mi!"zagrizao je usnu.
"Sta?!"raskolacila sam oci.(cak nisam sigurna jel to prava rjec xd)
"Cula si me!Sada dolazi ovamo!"proderao se.
"Ne!"vrisnula sam.
Brzo je ustao sa kreveta te mi bjesno prisao.Odjednom jaka bol se procila ljevom stranom mog obraza te sam pala na pod.Pocela sam tiho plakati kada sam vidljela male kapljice krvi koje cure niz moj obraz i padaju na tepih.
Jason je cucnuo pored mene."Sljedeci put kada ti nesto kazem to ces i uraditi!Jasno?"samo sam sutjela."Jasno?!"uhvatio me za bradu i natjerao da gledam u njega.
"Jasno."rekla sam kroz jecaje.Pustio me je te izjurio iz sobe.
Polako sam ustala te legla na krevet.Zaspala sam sa suzama u ocima.
......
"Fuck!Opet?"Jason je rekao bjesno dok sam po stoti put ovog jutra jurila u wc da povracam.Kada sam zavrsila (XD) vratila sam se u dnevni boravak te legla pod deku na kaucu.
"Vi cure!Tako ste jebeno slabe!Hajde!Oblaci se!"rekao je ustajuci sa kauca.
"Gdje idemo?"pitala sam isprekidanim glasom.
"Kod doktora necu pustiti da umres tu.Pozuri,cekam te u autu."uzeo je kljucve i izasao napolje.
Tromo sam se podigla i otisla u sobu.Obukla sam obicne farmerke te obicnu crnu majicu.Pogledala sam se u ogledalo.Zombi.Smrt.

*Flashback:
Njezno me uzeo za bradu te me okrenuo prema sebi.Palcem je presao preko rane koju mi je napravio sinoc.
"Mozda ces sljedeci put slusati i znati gdje ti je mjesto."
End of flashback*

"Spremna?"Jason me pitao dok sam sjedala u auto.
Klimnula sam glavom na sta je on upalio auto te krenuo voziti.
Cim smo stigli u bolnicu otisli smo u ordinaciju na cijim je vratima pisalo "Bieber".
"Yo!"Jason je rekao prilicno mladom doktoru.
"YO Jase!"ovaj je rekao iznenadeno.Muski su se zagrlili."Sta si sad uradio."
"Ma riba mi je nes bolesna."pogledali su u mene.Riba?Ma mama ti riba.
"Justin."pruzio mi je ruku te mi se andeoski nasmijao.
"Anabell."rekla sam tiho ne prihvacajuci ruku.
"Ok?Izvadit cemo ti krv i vidjeti sta ti je ovaj manijak uradio."nasmijao se Jasonu.
Sjela sam na stolicu a on mi je prisao sa ogromnom iglom.gasp emoticon Fuck!Fuck!Fuck!Imam jebenu fobiju od tih sranja.Lagano sam se povukla nazad.
"Nemoj biti mlakonja."zacula sam Jasona u pozadini.Mlakonja?Probaj ti da ti neko bode nesto u ruku pa da te vidim!Mada on je sigurno i navikao posto i ne sumnjam da koristi i tu vrstu droge.
"Anabell?"probudila sam se iz misli i vidjela Justina kako daje sestri iglu a ona odlazi.
"Nisi ni primjetila zar ne?"toplo se nasmijao.
Zasto on mora biti takav a Jason onakav?
Nakon pola sata sestra se vratila sa nekim papirom.Mislila sam da cemo cekati duze.
Justin ih je uzeo i poceo pazljivo citati.
"Fuck dude!"pogledao je u Jasona."Silovao si njenu malu jadnu vaginu bez kondoma zar ne?"
"Wtf man!"Jason je bio iznerviran."Sta to treba da znaci?!"
Justin je pogledao u Jasona nekako razocarano.
"Bolje ti je da kupis pelene.Mala je trudna."

PrisonerWhere stories live. Discover now