...(13 godina poslje)
"Ugh tako si naporan!"Jazzy je usla u sobu.
"Zao mi je ali je jednostavno tako!"Jaxon je usao za njom.
"Hej,hej,sta se desilo?"pitala sam hvatajuci Jaxona za lice kako bih bolje vidjela njegovu modricu na usni.
"Potukao se,opet!"Jazzy je vrisnula sjedajuci na stolicu.
"Molim?!Zasto?Kako si?!"
"Dobro sam."Jaxon je nemarno prosao pored mene i uzeo pivo iz frizidera.
"Da ti si dobro,ali je tip sa kojim se potukao zavrsio u bolnici!"Jazzy je rekla.
"Kada je mlakonja.Uopste ga nisam jako udario."Jaxon se branio.
"Bacao si ga po citavom klubu,slomio si mu nos i ruku!"
"Pa nije se trebao onako ponasati prema tebi."
"Pitao me sta ima!"Jazzy je bila ocigledno ljuta.
"Znam ja sta znaci sta ima!"
"Ocigledno ne znas.I najbolji dio od svega opet nas je ganjala policija!"
"Jaxon!"proderala sam se."Takvo ponasanje je nedopustivo!U kazni si mjesec dana!"
"Ne mozes me kazniti!imam 17 godina!"
"Dva mjeseca!"proderala sam se jos jace gledajuci ga.
"Hej!"Jason je usao u sobu sav sretan."Pogodite sta.."zaustavio se kada je vidjeo Jaxonovo lice."Sta se tebi desilo?"
"Ma nista ozbiljno,manja tuca."
"Tip je u bolnici zar ne?"Jason je pitao trljajuci ruku od celo.
"Mhm."Jaxon je odgovorio.
"Jurila vas je policija zar ne."opet je pitao.
"Jap."
"To je moj sin!"Jason se nasmijao te ga muski zaglio."Samo budi siguran da kada ih udaras da se unesvjeste tako da ti ne zapamte lice i kada te policja juri,nemoj da te uhvate!"Jason je klimnuo glavom.
"Sjajan savjet tata!Samo sto sam u kazni dva mjeseca."
"U kazni?!Zaboravi na to!Idi u klub i proslavi to!Evo cak ces dobiti i moj crni porse!"Jason mu je dobacio kljuceve.
"Wow,hvala tata!"Jaxon je istrcao van.
"A ja?"Jazzy je pitala tuzno.
"A ti mlada damo,dobivas ljubicasti."Jason joj je dobacio kljuceve te je ona sva sretna istrcala napolje.
"To si uradio samo kako bi ih se rjesio zar ne."
"Naravno."Jason je rekao dubokim glasom priblizavajuci mi se.Stvaio mi je ruke na kukove,pogledao me u oci i zagrizao usnu.Nakom par sekundi me poljubio.
"To ti nece pomoci znas.Pustio si Jaxona van kada je u kazni.Ono sto je uradio stvarno nije ok."
"Neka se uci.Bit ce dostojana nasljednik."
"Nasljednik cega?"skupila sam obrve.
"Pa,moj otac je mrtvav."
"Jason,tako mi je zao."pogledala sam ga u oci.
"Meni nije,mrzio sam ga.Plus,sada kada je mrtav,ja sam jedini nasljednik bande."
"Sta?"pitala sam gotovo bez daha.
"Banda je moja!Najjaca banda na svjetu je moja!Ili da kazem nasa."rekao je te kleknuo na pod.Iz depa je izvadio malu kutijicu.
"Anabell Stone."oblizao je usne."Hoces li mi biti zena?"
*FLASHBACK *
"Docicu po tebe kad napunis 17. godina.Ok?"
Samo sam bojezljivo klimnula glavom.
"Anabell Stone..."rekao je jos jednom te prosao pored mene.
*END OF FLASBACK*
"Ana?"trgnula sam se i vidjela Jasona kako me gleda sa pogledom punim nade.
"Nisam sigurna McCann,moram razmisliti.Koliko djece zelis imati?"
"Umm,2?"
"Onda cu morati reci....DA!"
"Da?"
"DA!"
"To!"skocio je te me jako zagrlio.Podigao me u vazduh i zavrtio.
Kada me konacno spustio strasno me poljubio.
"Volim te."
"I ja tebe."
Trebalo je mnogo godina da to shvatim.U pocetku sam bila njegov zarobljenik,but now I'm prisoner of this love.
YOU ARE READING
Prisoner
FanfictionUvod "Prisoner" "Anabell!Ustani vise!Rodendan ti je!"budio me mamin glas. "Idem!"rekla sam pospano. Ubrzo je izasla iz sobe a ja sam se ljeno digla iz kreveta te krenula prema kupaonici. To je to!Zadnji dan moga zivota,mozda... FLASHBACK "Molim vas...