Polako sam je okrenuo i pribio uz zid.
"Znas,ne svida mi se ono sto si uradila."rekao sam tiho."Napravila si veliki problem i samo otisla."jos vise sam joj se priblizo,"Mislim da zasluzujes kaznu."sapnuo sam joj na uho.
"Pa onda treba da nadem nekoga ko ce me kazniti."sapnula je.
"Mislim da si vec nasla."Anabell P.O.V.
Ruke su mu lutale mojim ledima sve dok se nisu zaustavile na mojoj zadnjici.
"Skoci!"rekao je nestrpljivo.
Omotala sam noge oko njegovog struka te me on jos jace pribio uz zid.
Stavio je ruke pored moje gleve pridrzavajuci se.
"Dugo sam cekao na ovo."sapnuo mi je na uho prije nego sto je snazno usao u mene.Vrisnula sam i jako mu zabila nokte u leda.To ce ostaviti traga ali me u ovom trenutku nije briga.
"Koliko njih te jebalo dok me nije bilo?"bjesno je zastenjao.
"Jason!"opet sam vrisnula.To je jedino sto sada mogu.
"Niko od njih te ne moze natjerati da vristis ovako,zar ne?!"jako se zabio na sto sam ja opet vrisnula."Ja sam najbolji i jedini koji ovo moze!Ti si samo moja!Reci to!"
Sve sto sam mogla je da zastenjem.
"Reci ili cu da prestanem!"usporio je pokrete.
"Samo sam tvoja!"zastenjala sam.
"Dobra cura."poceo je da mi ljubi vrat dok se zabijao jos jace i brze.
Ubrzo smo oboje svrsili.
"Mozda Jaxon i Jazzy ipak dobiju brata ili sestru."nasmijao se dok je susio kosu peskirom.
"Mislim da nece,na tableti sam."namignula sam mu i izasla iz wc-a.
Obukla sam rublje,neku Jasonovu majicu i bacila se na krevet.
Ubrzo sam osjetila ruku oko struka i vreo dah na vratu.
"Rayn i Madison su izveli djecu,sami smo.Sta kazes na drugu rundu?"rekao je promuklim glasom.
"Umorna sam."rekla sam tiho.
"OO babe,ti nemoj nista ni raditi,mogu ju sam."polako se spustao nize.Podigao je majicu i krenuo mi skinuti gacice.
"Ne!"gurnula sam ga."Zelim da spavam."vratila sam majicu kako je i bila i okrenula se na drugu stranu.
"Sta je bilo?"pitao je zabrinuto zagrlivsi me.
"Nekako si sve unistio onim pitanjem."izdahnula sam.
"Babe,"jako me zaglio."Zao mi je,jednostavno me ponjelo i...zelio sam znati."rekao je tiho.
"Ok onda."namjestila sam se u sjedeci polozaj."Bila sam samo sa jednim,par puta,to je Ian iz bande.On.."Jason me prekinuo."Ian?!?!Bila si sa Ianom?!"proderao se."Dovraga Ana!Znas da se mrzimo!"rekao je malo smirenije.
"Znam,zato sam to i uradila."
"Fuck it.Da li imam veci od njega?"pogledao me.Mislila sam da se sali ali je bio mrtav ozbiljan.
"Sta?Ne!Tvoj je nista naspram njegovog!"odlucila sam ga malo zezati.
Lice mu je izgledalo kao da ce umrjeti.Kao da je upravo dobio srcani udar.
"Salim se.Covjece opusti se.Mislim da je nemoguce da neko ima veci od tebe."
"Gotovo sam umro!"skocio je na mene i poceo da me skaklji.
"Prestani!"vristala sam kroz smjeh.
"Prvo reci:'Jason is sexy god and Jerry is monster!'"nasmijao se.
"Jason is sexy god and Jerry is monster!"vrisnula sam kada vise nisam mogla izdrzati.
"Huh,pa ljepo je kada si to konacno priznala."legao je pored mene.
"Ok."rekla sam kada sam konacno vratila disanje u normalu."Sa koliko njih si ti bio?"pitala sam ga ozbiljno.
"Woah,woah."ustao je sa kreveta."Idem da izbrojim koliko litara vode ima u Atlanskom okeanu."poceo je da se smije te se bacio na krevet.
Totalno je pokusavao da izbjegne pitanje.
"Jay.."udarila sam ga po prsima."Ozbiljna sam."
"Ok,ok."uspravio se."Ne njih puno."srcem mi se prelila sreca."Mozda njih 200,po godini.Pokusavao sam da ih ne mjenjam toliko."
I to je to sreca je nestala.
"Sa svakom sam zamisljao da sam sa tobom,i ako ti nijedna nije bila ni do koljena."zagrlio me.
"Znas,kada sam bila sa Ianom,par puta sam ga nazvala Jason."priznala sam.
"Nedostajala si mi babe."poljubio me u celo.
"I ti meni."
YOU ARE READING
Prisoner
FanfictionUvod "Prisoner" "Anabell!Ustani vise!Rodendan ti je!"budio me mamin glas. "Idem!"rekla sam pospano. Ubrzo je izasla iz sobe a ja sam se ljeno digla iz kreveta te krenula prema kupaonici. To je to!Zadnji dan moga zivota,mozda... FLASHBACK "Molim vas...