1.13.komnata

1K 41 8
                                    

Z pohledu Lenky
Právě je 10 hodin večer a malá Nicol konečně usla.Jsou jí dva roky,to nejhorší už jsem přežila myslím.Ale starat se sama o dítě je ta nejnáročnější věc v mém životě zatím.
Ale jinak je to úžasné mimčo.Jak jí asi později vysvětlím,že prostě bude vyrustat bez táty?A když se bude ptát kde její táta je?
Na tohle mám ještě kopec času,ale já ráda myslím na věci dopředu.
Moje myšlenky na Dominika nic ani nikdo nezahnal ani po těch skoro tří letech.
Ani moje city k němu nezmizeli.
Kdoví jak to má on.Nevím o něm nic,nikde ho nesleduju,ani ostatní kluky.Nevím nic ani o hudbě,neposlouchám ji.
Mám hodně často myšlenky,že napíšu Jakubovi,jak se Dominik má ale pak si uvědomím že stejně na mě Nik zapoměl už dávno a píchá sí denně kurvy,nebo možná si našel nějakou jinou holku co já vím.Ale už zpátky do reality.

Seděla jsem si v klidu u televize a sledovala seriál přátelé,bum reklama.
Vzala jsem do ruky telefon a začala projíždět instagram.
Článek z refresheru.O Dominikovi.Stálo tam že Dominik vydává projekt pod názvem "jsem v pohodě jsem v prdeli."
Na MilionPlus instagramu byl tracklist,který jsem musela vidět.
Zní to fajn,nejvíc mě zaujala poslední písnička,13.komnata.Vyjde to celé zítra o pul noci.A já se nemužu dočkat až to uslyším.Mobil jsem odložila a pokračovala v sledování seriálu.Ani nevím kdy,jen vím že jsem u toho seriálu usla.

Probudila jsem se až ráno v sedm,kdy jsem slyšela malou.Tohle je snad první noc co spala celou noc,hustý.Šla jsem za ní a ona se na mě s úsměvem vrhla.
Vzala jsem si ji na ruce a donesla ji do obýváku.Tam jsem jí zapla pohádky a donesla snídani.
Když dojedla tak jsem jí nechala sedět u pohádky a já šla do kuchyně si rychle udělat taky snídani.
Když jsem se se snídaní vrátila do obýváku pořád seděla na gauči a koukala.V puse měla dudlík a držela si svého malého plyšového zajíčka.
Byla jsem líná dneska vařit,proto jsem se rozhodla že až budu mít hlad si objednám pizzu.

Celý den nebyl nijak zajímavý,krom toho že jsem jedla pizzu,hrála si s malou a byli jsme si pohrát na hřišti.
Malou jsem právě dokoupala a jdu jí dát pyžamko a udělat kakao.
Vždycky ho pije klasicky u pohádky nebo písničky.
Po tom,co jsem Nicol uspala jsem už jen čekala na tu hloupou pulnoc,až to Nik vydá.
3,2,1 teď.Pulnoc.Otevřela jsem spotify a hned si to pustila.
Šla jsem postupně,byla to bomba.Hodně se posunul.Fakt hodně.
Poslední písnička byla zmiňovaná 13.komnata.
Hltala jsem každé slovo.Nevěděla jsem co si otom mám myslet.Je to o mě?
Ani ne v pulce písničky jsem to nevydržela a propukla v pláč.
Měla jsem takovou chuť mu zavolat snad jako nikdy.
Otevřela jsem instagram a napsala Jakubovi na instagram.
@me:Jakube,miluju ho vzkaž mu to.
@yzomandias:panebože,jsi to vážně ty?Leni?Ty ses ozvala?Po tak dlouhé době?
@me:ozvala..Jakube nezvládám to bez něj...
@yzomandias:kdybys jen věděla..
@me:co mám vědět?
A od této zprávy už dál neodepsal.
Věděla jsem že dneska jen tak neusnu.
Pustila jsem si seriál který mi pomohl na Dominika zapomenout až do rána,protože jsem usnula.
Probudi mě pláč Nicol asi ve tři ráno.
Vzala jsem si ji k sobě a chvilku ji uklidňovala.Ona potom zase spokojeně usnula.
Já se už pár minut opět převalovala na posteli a nemohla usnout.Přišlo mi nějaké instagramové upozornění,byla to zpráva a byla od Jakuba.
@yzomandias:myslím že by jsme se měli setkat..ty a já..a probrat Dominika.....
@me:děsíš mě Kubo,co je sním?Já myslela že už ani neví že existuju a že už žije zase jako předtím
@yzomandias:pleteš se.Zítra v 5 v parku sraz.Klidně vem malou,rád ji uvidím
@me:hele malou mi pohlídá El,bude ráda.V 5 v parku
Dal zobrazeno.Já se snažila usnout co se mi po pár minutách povedlo.

13.𝑘𝑜𝑚𝑛𝑎𝑡𝑎/𝐹𝐹 𝑁𝑖𝑘 𝑇𝑒𝑛𝑑𝑜( pokračování Slunce a měsíc)Kde žijí příběhy. Začni objevovat