2.Pořád stejně zamilovaný

940 43 13
                                    

Z pohledu Jakuba
Probudil jsem se u Nika v pokoji asi v osm ráno.Nik vedle mě nebyl.Třeba je ve sprše.Mýlil jsem se,uviděl jsem otevřené dveře do koupelny a uslyšel příšerné zvuky zvracení.Jak jinak,Nik se včera zlil neskutečným zpusobem.Už to je u něj na denním pořádku a mě se z toho už chce občas fakt brečet.
Přinesl jsem mu prášek a skleničku čisté vody.
"Na prosímtě"
Barva jeho obličeje se shodovala s bílým koupelnovým obkladem.
S mojí pomocí se postavil,umyl si ruce a obličej a odkráčel zpátky do postele.
"Dneska musím do studia s Tokáčem tak prosím buď v posteli a nikam nechoď,dneska vypadáš snad nejhuř."
zalhal jsem,protože ve skutečnosti pujdu za Lenkou.
Jen kývl.Přinesl jsem mu láhev čisté vody a položil mu ji na stolek vedle postele.Měl jsem o něj fakt strach,vypadal jak mrtvola.
"Celý hoříš Niku"řekl jsem když jsem mu dal ruku na čelo.
"Tenhle prášek si dej prosímtě a nehni se z postele."
Zase jen kývl a zavřel oči.Ano,jen spi,bude ti dobře.
Doufám že mu bude zachvilku líp,nechci ho tu nechat samotného.
Napsal jsem Lence o Dominikovém stavu.
@me:ahoj,hele Dominik se před chvilkou probudil a není na tom dobře..
@lenii__:čau Kubo,a co stím já?
@me:už 2krát zvracel a má horečku,tak kdyby něco to necháme na zítra,nechci ho tu nechat..
@lenii__:je nemocnej jo?
@me:nevím,to je to že se jen zlil jak prase..
@lenii__:tak pak dej vědět jak natom je:3
@me:jojo,zatim
Nechala zobrazeno a já šel do kuchyně kde jsem si udělal snídani.
V obýváku jsem to snědl a spokojeně koukal na film až do doby co jsem uslyšel Dominika
"Chci za ní!"
Ležel ve stejné poloze jak předtím a tiše brečel.
Chtěl něco říct ale viděl jsem jak mu to nejde.
Věděl jsem že uklidňovat ho slovama nemá cenu,tak sem si vedle něj sedl na postel a poslouchal jak tiše pláče.
Po pul hodině kdy přestali po jeho tvářích stékat slzy a jeho oči se zavřeli jsem vzal telefon a šel napsat Lence.Prostě takhle to dál nejde.
@me:sejdeme se,teď hned
@lenii__:ok,kde?
@me:dojdeš k nám,Dominik spí,nic nezjistí.
@lenii__:fajn,zavolám El aby přišla k nám a dojdu.
Nechal jsem zobrazeno.Teď už jen počkat co Lenka přijde.

Z pohledu Lenky
"Ahoj zlato,co děláš?"ptala jsem se El v telefonu.
"Ahoj,nic pročpak?"
"Že mi přijdeš prosím pohlídat Nicolku,já jdu za Jakubem,jdeme řešit Dominika..prý je natom hodně zle.."
"To jsem zvědavá a ano,do pul hodiny jsem u tebe."
Mezitím co El přišla jsem se nachystala.
Ozval se zvonek a já šla otevřít.
S El jsme se obejmuli a já hned byla na odchodu.
"Však to znáš víš kde je všechno"
Jen kývla,zase mě objala a já zamkla dveře bytu.
Došla jsem až k jeho bytu.Bytu Dominika.
Ruce se mi klepali jak svině.
Napsala jsem Jakubovi ať mi otevře,abych nemusela zvonit a neprobudil se Dominik.
Hned jak mi Jakub otevřel si mě vtáhl do objětí a pevně mě stiskl.
Šli sme do obýváku.
"Co si dáš?"zeptal se.
"Jen vodu,džus,cokoli"
Přinesl mi skleničku z džusem a sedl si vedle mě.
"Tak,kde začít"povzdechl si.
"Počkej,začnu já.Muj názor je takový že Nik už je stejnej jak předtím a chodí šukat děvky a užívá si život."
"Holka,to jseš na velkým omylu.Trávím tu sním každý jeden posraný den,aby se tu třeba neožral do bezvědomí nebo nebodej si něco vzal,párkrát už jsem ho našel sjetého..Snažím se do něj dostat jídlo,vytáhnout ho ven,mluvit s ním,nějak ho zabavit aby nebrečel ale nepomáhá to,ta osoba kterou chce si ty,ne já.."
Vubec jsem nechápala co mi to Jakub právě řekl.
"A to mi chceš říct,že pan Nik je teď ublížený a já mu mám skočit kolem krku a bude vše jako dřív?"
"To jsem neřekl kurva,jen chci abys věděla že mu nejsi ukradená."
"Já teď nemužu přijít k němu do pokoje "niku všechno bude dobrý." Chápeš?Nemužu"
"Já bych jen chtěl aby jste byli aspoň v pohodě když už spolu nejste,víš mě nebaví na něj koukat jak brečí,nejí a pije ale samozřejmě chlast.Pořád kouří,hulí a pak to dopadá tak jak dnes ráno.Já vím že ti taky hodně ublížil,taky ses kvuli němu natrápila dost a trápíš se pořád,ale ty asi nevíš čeho je Dominik schopný když je zamilovaný..
"Dominik je do mě pořád zamilovaný"opakovala jsem si dokola ve hlavě.



Helou bejbys❤️pýtali ste si kapitolu,tu ju máte❤️

13.𝑘𝑜𝑚𝑛𝑎𝑡𝑎/𝐹𝐹 𝑁𝑖𝑘 𝑇𝑒𝑛𝑑𝑜( pokračování Slunce a měsíc)Kde žijí příběhy. Začni objevovat