7.Baf

807 34 4
                                    

Z pohledu Lenky
Probudila jsem se vedle spící Nicolky.
Domča vedle nás nebyl.Bylo pul 10té.Cože?Nicolko?Jakto že tak dlouho spíš?Všimla jsem si nové smsky od Dominika.
Nik<3:berušky moje,jsem ve studiu.Dneska tu budu dlouho,Zoot má narozeniny.Takže si dám aspoň přípitek,ale přijdu,ne pozdě.Právě pujdeme nahrávat.V kuchyni máte palačinky.
Miluju vás,papa<3
Musím si ho přejmenovat.
Lenka<3:dobře mišáčku muj,prosím nepij moc.Snad nechceš aby tě viděla tvá vlastní dcera.Nepřijdi moc pozdě.Milujeme tě<3
Odepsala jsem a odložila mobil.
Šla jsem si vyčistit zuby a potom převléct.Mezitím se probudila Nicolka.
Šli jsme spolu do kuchyně kde jsme se najedli.Potom šla Nicolka do koupelny kde si vyčistila zuby a potom se převlékla do tepláku a trička.
V obýváku jí hrála pohádka a na gauči měla hračky se kterýma si hrála.
Já byla v kuchyni a dělala oběd.
Každých přibližně 10 minut jsem ji chodila kontrolovat.
Asi za hodinu jsem za ni přišlaa ona pořád seděla na gauči a koukala na pohádky.V ruce měla svého méďu.
"Mami,kde je táta."
"Zlatíčko,táta je teď v práci víš?Dělá nové písničky"
"Aha.Pujdeme dneska na houpačku?"zeptala se.
Na dvoře má pískoviště,houpačku i skluzavku.
"Ano,až se pak naobědváš"
———
Večer.Konečně klid.Dneska byla Nicolka tak plná energie.Od jedné do pěti jsme strávili na dvoře a potom si hráli i doma.Je 10 hodin.Doufám,že Nik dojde do pul noci.
Ležela jsem na posteli a četla si knížku.
Četla jsem si skoro hodinu když jsem uslyšela dveře.To bude Nik.
Na nohách se ještě držel,ale vypil toho rozhodně ne málo.Dominiku máš kurva štěstí že Nicolka už spí.Ale mě si něco slíbil.A nedodržel si to.
"No čau"
"Ahoj miláčku"řekl a vyzul si boty.
"Slíbil si mi něco."
"Omlouvám se."řekl a odešel do pokoje.
Jen v trenkách skočil do převlečené voňavé postele.
"Smrdíš jak chlast a nevim co všechno,buď jdi do sprchy nebo si spi v obýváku."prskla jsem.
Posbíral se a odešel do sprchy.Uslyšela jsem ránu z koupelny,doufám že tam nespadl dopíči.
Přišla jsem tam,stál tam a měl na sobě ručník.
"Co to bylo za ránu?"
"Ale nic"řekl.
Jasně že nic,když tu sedíš na zemi.
"Jsi celý?"
"Ale jsem."
"Dej mi ruku a pojď."
V posteli se na mě natiskl.Hned se vedle něj líp leželo když voněl.
"Dobrou"zašišlal jak malé dítě.
"Tobě taky"
———
Probudila jsem se v noci nato že Nik vedle mě není.Svítilo se v kuchyni.
Šla jsem tam.Vypadal už v pohodě.
"Co tu děláš?"
"Beru si prášek na spaní."
Zase?
"Zase?"
"Nelíbí se mi to Domčo."
"Mě taky ne.Pojď už spát."
Uslyšela jsem kroky.V kuchyni se objevila Nicolka.
"Mužu spát sváma"brečela.
"Pojď jsem zlatíčko"vzala jsem jí do naší postele.
Dominik šel hned za námi.Nicolka byla ve střede.
Zhasli jsme,Nicolku jsme chytli za ruku a ona usnula.
Za pár minut jsem taky zavřela oči a usnula.
———
Probudila jsem se na nějakou ránu  z kuchyně.Hodiny ukazovali pul osmé ráno.Slyšela jsem i televizi z obýváku,takže Nicolka je vzhuru.
"Au dopíči"ozvalo se z kuchyně.
Dominik se nejspíš pokoušel v kuchyni o snídani.Spatřila jsem jen jeho vyděšený výraz,kapku krve co kapla na podlahu a nůž na lince.
"Si děláš prdel,cos dělal?"
"No Nicolka na mě udělala baf a potom zdrhla do obýváku."
"Ukaž pojď sem."
"Máš štěstí tyvole,ti to ošetřim,vydrž."
Po tom co jsem Dominikovi ošetřila jeho velice "velkou" řeznou ránu jsem šla do obýváku za Nicolkou.
"Tys udělala na tátu baf?"ptala jsem se.
"Ano"řekla pobaveně.
"Tak už nedělej tátovi baf ano?"
"Proč?On mě nemá rád."
"Beruško tohle neříkej jasný?!Táta tě miluje nejvíc na světě.Ale nedělej mu prostě baf,protože on ti chtěl udělat snídani a ty si udělala baf a on se lekl a pořezal víš"
Podívala se na mě jak ublíženě štěně a odešla do kuchyně a já sní.
"Už ti nebudu dělat baf tati."řekla mu Nicolka.
"To je dobrý zlatíčko,běž koukat na pohádky,stejně musím dodělat tu snídani."
"Domi já to udělám.Bež za Nicolkou."
Kývl a odešel za ní do obýváku.


Helou bejbys👼🏻❤️nemám nápady nato čo by sa mohlo diať,poradte v komentaroch😩potrebujem nejaký velký zvrat,drama😁kto by vedel napíšte do komentu.A táto kapitola stojí za nič ale kým sa niečo začne diat musí byt aj klud predtým😃❤️Posielam lásku<333

13.𝑘𝑜𝑚𝑛𝑎𝑡𝑎/𝐹𝐹 𝑁𝑖𝑘 𝑇𝑒𝑛𝑑𝑜( pokračování Slunce a měsíc)Kde žijí příběhy. Začni objevovat