Ostatnio Solar z Magdą ogłosili radosną nowinę, zamierzają się pobrać. Ślub odbędzie się już za 3 dni, będzie to na pewno najlepsze wesele na jakim byłam. Co do mnie i Sebastiana to wrzuciliśmy do siebie. Mieszka on aktualnie u mnie ze względu na to że u mnie w mieszkaniu mały ma swój pokój. Dziś i jutro ma koncert więc rzadko się widzimy. Sprzątnęłam trochę salon po czym obudził się z popołudniowej drzemki Kubuś. Wzięłam go na ręce po 10 min gdy się rozbudził zjadł sobie zupę. Włączyłam mu bajkę w telewizji i usiadłam na kanapie. Po czasie mały zaczoł marudzić.
Ja: co się dzieje kochanie?
Kuba: tata (trochę bardziej niezrozumiale)
Ja: taty nie ma jest w pracy
Kuba : Ne tata
I zaczoł się płacz i lament niczym nie mogłam go zająć. Popatrzyłam na godzinę wybiła 15.35. Bezradna chwyciłam za telefon wybierając numer sebka. Po 4 próbie dodzwonienia odebrał.
Sebek : co tak kochanie nie mam czasu gadać zabardzo.
Ja: Mogę przyjechać do ciebie z małym ciągle płaczę że chce do taty nie mogę go niczym innym zająć.
Sebek : przywieź go
Mały w tym czasie raczkując przyszedł do mnie i chwycił się mojej nogi. Zaczoł jeszcze bardziej płakać.
Ja: no już zaraz pojedziesz tylko nie płacz
Sebek : daj na głośnik. No i co mały wymuszaczu aż tak chcesz do taty?
Kuba : ta
Zaczęłam się śmiać. Gdy tylko usłyszą głos ojca przestał płakać. Szczęśliwy zaczoł gaworzyć. Te dziecko to mały terrorysta.
Ubrałam go i ruszyłam na ten koncert. Dostałam się bez problemu. Znalazłam sebka w gronie kolegów z ich gangu 2115. Kuba gdy zobaczył i usłyszał głos taty odrazu zaczoł się kręcić i mi wyrywać.Ja: hejka chłopaki hej
Dałam całusa sebkowi i podałam mu małego który się niecierpliwił.Sebek: no i co młody już duszyczka uszczęśliwiona.
Mały wtulił się w niego. Ten widok był przesłotki.
Bedoes: zabaczcie chłopaki pierwszy z nas został ojcem a każdy zakładał że blacha będzie pierwszy.
Błacha : wypraszam sobie ja jeszcze za młody jestem muszę pożyć.
Sebek : nie wiesz co tracisz
Zrobiłam zdjęcie moim chłopakom i wstawiłam na insta
2816 polubień❤️
2217 komentarzy:Sandra_dorosz: Najprzystojniejszy to ten najmniejszy. Idzie się na randkę umówić 😆❤️
N_stasik: jeszcze za młody na ranki 😂Lanek_ 1: taki mały a już wyrywa dziewczyny co to będzie dalej?
Bedoes2115: ciekawe po kim takim przystoiniak?
White2115: no wiadomo że po ojcu.Dubrawskam: słodko😉 kiedy odwiedzi Juliusza ciągle o niego wypytuje?
N_stasik: niebawem się spotkają nie zdradzę gdzie bo to tajmnica.
CZYTASZ
White2115 Rockstar
FanfictionOna spokojna i nieśmiała dziewczyna która żyje z dnia na dzień. Nie ma znajomych lecz poznaje jego. Wszystko się zmienia. On szalony pewny siebie chłopak. Raper który uwielbia imprezować. Ma wielu przyjaciół, jest popularny. Lecz spotka ją i nie będ...