Mamy dziś dzień ślubu Solara i Magdy. Wyszłam właśnie id kosmetyczki. Wcześniej byłam już u fryzjera mam taką fryzurę.
Paznokcie miałam już zrobione 4 dni temu takie:Wchodzę do mieszkania wszędzie są porozrzucane zabawki koce nawet chrupki. Po prostu istny bajzel. Ściągam buty i wchodzę do salonu. Na kanapie śpi sebek z Kubą jakie to słotkie. Podchodzę to tego starszego i zaczynam go budzić.
Ja: kochanie wstawaj musimy się już zacząć ubierać.
Sebek: jak dostanę buzi
Ja: jak z dzieckiem normalnie
Nachyliłam się nad nim i dałam mu buziaka w usta. Odsunęłam się i powędrowałam do sypialni po sukienkę i skierowałam się do łazienki. Założyłam taką sukienkę :
Weszłam spowrotem do salonu gdzie siedział już ubrany Sebastian z małym na kolanach.
Sebek: no no patrz mały jaką masz piękną mamę.
Zarumieniłam się na jego słowa. Podeszłam do nich i wielam małego którego ubrałam tak :
Pojechaliśmy na ceremonię ślubu. Po niej przyjęcie odbywało się w plenerze. Po małego o 23 przyjechali moi rodzice. Pić piłam bardzo mało bo ktoś musiał wrzucić samochodem do domu i ogarnąć Sebastiana. Było to najlepsze wesele na jakim byłam. Chłopaki z sbm dawali koncerty. Zaczęliśmy się zbierać o 4.22.
Ja: dobra to na razie wszystkim choć Sebastian jedziemy do domu.
Sebek: już tak szybko
Ja: jest już po 4 rano zbieramy się
Sebek : no dobra
Jakimś cudem doprowadziłam go do auta. Ledwo szedł tak się napił. Pod mieszkaniem bismy po 5. Weszłam z nim do mieszkania i zaczęłam się kierować do sypialni. Położyłam go na łóżku i zaczęłam ściągać mu buty.
Sebek : wiesz kocham cię bardzo ale to bardzo mocno
Ja: ja ciebie też ale teraz idziemy spać
Sebek : z tobą zawsze ale wiesz co następne takie zajebiste wesele bedzie nasze
Przebrałam się w piżamę i położyłam się spać obok niego.
CZYTASZ
White2115 Rockstar
FanfictionOna spokojna i nieśmiała dziewczyna która żyje z dnia na dzień. Nie ma znajomych lecz poznaje jego. Wszystko się zmienia. On szalony pewny siebie chłopak. Raper który uwielbia imprezować. Ma wielu przyjaciół, jest popularny. Lecz spotka ją i nie będ...