Hoofdstuk 7 Waar zijn mijn Lieffies?!

1.5K 55 0
                                    

Liam p.o.v. *ziekenhuis kamertje*
'Maar wacht eens..' roept Sally ineens.
'Binky en Dodo!!!!! Waar zijn mijn lieffies?!' roept ze uit.
'naar het slachthuis!' roept Harry droog.
Ah oh, ik zie Sally in eens met tranen in haar ogen naar Harry kijken.
'Naar het slachthuis?! Ik haat je!!!' schreeuwt Sally woest en verdrietig en ze rend huilend weg.
'Goed gedaan Harry!' en ik kijk 'm boos aan en zie dat Perrie en Eleanor achter Sally aan rennen.

Perrie p.o.v.
'Naar het slachthuis!' roept Harry droog en dan zie ik het al.
'Naar het slachthuis?! Ik haat jullie!!!' en Sally rent weg, ik kijk El aan en ze knikt we rennen achter Sally aan.
Sally rent de wc in en El en ik rennen ook de wc in.
'Sally? Gaat het?' vraagt Eleanor zachtjes nadat we uitgehijgd zijn.
'Ga weg!' 'Nee, maar kom op, je weet dat je niet naar Hazz moet luisteren he?' antwoord ik dan.
'Waar zijn ze dan?!' roept Sally.
'Dat zeggen we als je eerst eens even hierheen komt!' zegt Eleanor dan.
Sally doet de deur open En El en ik knuffelen haar plat waardoor ze weer lacht.
'Maar ze zijn naar de vader en moeder van Victoria lieve schat' vertel ik.
'Ik ga Harry pakken, de eikel!!' en weg is Sally weer.
'Ik wil het niet missen kom!' roep ik en ikk trek El met me mee.

Sally p.o.v.
'Maar ze zijn bij de ouders van Victoria lieve schat' zegt Perrie en ik word boos.
'Ik ga Harry pakken, de eikel!!' en ik ren terug met El en Pezz achter me aan.
'HARRY, KOM HIER!!' Roep ik woest als ik Harry zie staan lachen met de anderen.
Hij draait zich om en ik ren op 'm af en hij valt op de grond, nu zit ik dus op zijn buik.
'Wahaha Hazz ze heeft je neergekregen!!' hoor ik Niall roepen terwijl hij dubbel ligt van het lachen net als de anderen.
'Dat krijg je ervan papa Hazz' grijns ik en ik zie m even verbaasd kijken bij het woordje 'papa'.
Dan begint hij me te kietelen en hij tilt me over zijn schouder en zegt: 'Ik zet even het vuilnis buiten!'.
Ik begin Harry te slaan op zijn rug en roep: 'JONGENS HELPPP!!!' en gelijk komen Louis en Zayn aan gerend maar Harry rent snel door naar buiten doet een prullenbak open en laat me er half in zakken totdat Louis Harry tackelt en Zayn me helpt om er uit te komen.
Dan zien ineens allemaal flitsen en we waren vergeten dat we buiten stonden en dus rennen weer naar binnen, ik op Lou's schouder en Zayn en Harry lachend achter ons aan.
'Maar jongens, mag ik please naar mijn lieffies toe? ik mis ze echt heel erg!' vraag ik als Louis me weer heeft neergezet.
'Als de ouders van Victoria het goed vinden willen wij wel er naar toe rijden en gelijk zetten we Vicky af,' zegt Harry dan en ik geef Harry, Louis en Zayn een knuffel en ren naar de wachtkamer waar de anderen aan t wachten zijn.
'Victoriaaaah wil je Tineke en Fred alsjeblieft bellen om te vragen of ik even langs kan komen?' vraag ik heel lief met een pruilipje en puppy ogen.
'Haha bedelaar! Ik had al gebeld toen je weg was en je mag komen en later kan je ze ook komen ophalen' roept Victoria lachend en ik geef haar een dikke knuffel.
'Op naar Dodo en Binky!' roep ik en ik wil naar buiten rennen als Liam me tegenhoud, ik kijk hem boos aan en hij reageert: 'Er staan te veel mensen buiten dus gaan we achterom princess,' zegt ie dan glimlachend.
'Ow ja, jullie zijn beroemd sorry even vergeten! Het voelt zo vertrouwd en alsof jullie gewone mensen zijn,' zeg ik dan.

Niall p.o.v.
We zijn aangekomen bij het huis van Victoria, ze belt aan.
'Victoria! Sally! Wat fijn om je weer te zien! Jij komt natuurlijk voor je konijnen?' vraagt Tineke lief en ze laat Sally binnen.
De jongens en ik stellen ons voor en de moeder van Victoria kijkt verbaasd en vraagt: 'Maar zijn jullie niet die ene band waar Victoria een kalender van heeft?' en Louis reageert lachend: 'Vast wel haha,'.
Dan laat ze ons binnen en we lopen achter Victoria aan die de livingroom binnen loopt waar Sally voor een kooi zit en er 2 konijnen langs haar heen, over haar schoot en door de kooi huppelen.*zie foto zijkant, ze lijken op mijn Dodo en Binkyy*
De moeder van Vicky zegt wat maar de jongens en ik verstaan het niet, maar Sally kijkt heel erg blij.
'Ik neem aan dat je ze heel graag mee wilt nemen naar Londen?' vraagt Zayn dan nadat we met zn allen even vertederd stonden te kijken.
'Heel erg graag! Mag dat eigenlijk wel?' vraagt Sally voorzichtig.
'Natuurlijk!' roep ik vrolijk.
'Yaayy!!' roept Sally vrolijk.

Adopted by One Direction ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu