Sally Tomlinson p.o.v
'Weten jullie dat echt zeker? Ik bedoel.. Jij bent pas 16 en Luke is 19 + Luke heeft een heel druk tour leven!' herindert Ashton ons er aan nu we in het weeshuis staan.
'Echt waar Ash, we willen het heel graag! En ik geloof dat Elly ook niet meer zonder ons kan!' overtuig ik Ashton en hij zucht.
Luke en ik ondertekenen het papier en lopen het kamertje uit waar Michael met Elly zit te spelen op de grond met barbies.
'Mama! Mikey is lief!' roept Elly en ik grinnik.
'Nu al een moederskindje!' lacht Calum.
'Uh duhh!' lach ik sassy.
'Oke Elly, heb je alles?' vraagt Luke en ze knikt.
'Kom kleine! Dan gaan we.' zegt Luke en ik spreid mijn armen waar Elly recht in rent met haar kleine koffertje.
Ik til haar op en loop alvast naar de deur.
'Weet je Elly, papa is heel erg beroemd en kan super goed zingen. Daarom met zijn beste vrienden, Mikey, Ash en Calum heeft hij een muziek band die heel populair is, hij geeft nu heel veel optredens bij elkaar en dat noem je een tour.' vertel ik aan Elly terwijl ik voor de deur wacht.
'Oh cool!' roept Elly onder de indruk.
'Inderdaad en daarom zullen er steeds heel veel fans en belangrijke mensen die gillen en foto's maken.' leg ik uit zodat ze niet schrikt.
'Ja dus als we zo naar buiten gaan hoef je niet bang te zijn als er veel gegild word zo buiten, we zijn bij je kleine!' gaat Luke verder en Elly straalt helemaal.
Ashton komt voor ons lopen en Michael en Calum komen achter ons lopen.We openen de deur en worden bijna verblind door de flitsen en ik haal mijn zonnebril uit mijn haar die ik voor Elly's ogen doe.
Snel loop ik met Elly en Luk dicht tegen me aan naar de auto die voor ons klaarstaat.
We stappen in en rijden naar de arena.
'Ben je blij?' vraagt Luke lief en ik knik.
'Enorm, we zijn jong en jij bent druk ja maar deze tour word alleen maar meer geslaagd met onze kleine koter.' glimlach ik blij en Luke drukt een kus op mijn wang.
'We zijn er!' kondigt de chauffeur aan.
'There we go!' zegt Luke en hij tilt Elly van mijn schoot.
Hij stapt uit en ik ook, we lopen dicht tegen elkaar aan het stadium binnen.
We lopen met Ashton, Calum en Michael door de gangen op zoek naar Lou Teasdale zodat de jongens gelijk de make-up in kunnen.
'Ha jonge..' valt Lou stil als ze ons ziet.
'Hey Lou!' roepen de jongens in koor en Lou kijkt ons verbaasd aan.
'Ik wist niet dat een van jullie een zusje had!' merkt Lou op en we lachen.
'Hebben we ook niet, Lou dit is Elly ons kleine dochtertje van 6 jaar!' stelt Luke Elly voor.
Lou's mond valt open.
'Uh nou oke dan.. Hey Elly, ik ben Lou zou je het leuk vinden om met Lux te gan spelen?' vraagt Lou en blij knikt Elly.
Lou pakt haar handje en Elly huppelt vrolijk met haar mee naar de styliste kamer.
We kijken elkaar aan en halen onze schouders op, rustig lopen we naar de kleedkamer waar Lou ook heen ging.
'Zijn jullie echt zeker?' vraagt Lou en we knikken.
'Wacht maar af hoe je vaders gaan reageren!' roept Lou hoofdschuddend en ze loopt naar Michael die ze aan zijn oor van de bank sleurt.
Ze sleurt hem de stoel in en begint zijn haar en make-up te doen.
Ik plof neer op de bank naast de twee spelende meisjes die niet eens op kijken.
Luke ploft naast me neer als mijn telefoon gaat.
Ook die van Luke gaat af.
'Oh kutzooi, het is Liam.' mompel ik bang.
'Dammit, Ik heb Zayn.' mompelt Luke en we knikken en nemen tegelijk op.
Luke loopt even weg.
'Hi papa Li.' zeg ik.'Sally, wie is dat kind waar jullie een weeshuis mee uit lopen?!' roept Liam.
'Dat ben ik!' roept Elly blij en ik glimlach.
'Uh hoi, Sally wat doet dat kind bij je?!' roept Liam nog boos.
'Mama heeft me geadopteerd! Ben jij nu mijn oom?' reageert Elly trots en Liam zucht.
'Uh ja, ik denk het wel!' antwoord Liam.
'YAY!' roept Elly blij die ondertussen bij me op schoot is gekropen.
'En hoe oud ben je kleintje?' vraagt Liam.
'Al 6 jaar!' giechelt Elly.
'Al enorm oud he?' zeg ik dan grijnzend.
'Ik hoor gewoon in je stem hoe blij je bent, veel plezier lieve schatten en we bellen snel weer!' neemt Liam afscheid.
'Doei pap!' roep ik snel.
'Doei oom!' roept Elly lief.
'Doei lieve schatten!' klinkt er nog voor dat hij op hangt.
'Hey papa!' roept Elly als Luke naast ons neer ploft.
Ze springt op Luke's schoot waardoor hij een "oehf" laat.
'Hoe ging het gesprek met papa Zayn?' vraag ik voorzichtig.
'Hij was.. Heel erg boos!' zucht Luke.
'En Liam?' vraagt Luke dan.
'In het begin beetje boos maar maar daarna heeft hij met Elly gekletst.' glimlach ik.
'Daddy Direction he!' zeggen we dan tegelijk en lachen.
'Luke! Make-up nu!' roept een drukke Lou.
'Bye babe.' fluistert Luke en snel geeft hij me een kusje.
'Bye kleintje!' zegt Luke en hij geeft Elly een aai over haar bol.
Dan loopt hij naar de stoel voor Lou en ploft erin neer.
Dan loopt Elly naar Luke toe en klimt op zijn schoot.
Dan begint Luke gekke bekken te trekken in de spiegel en Elly trekt de gekste bekken terug.
'Jongens worden nooit groot!' zegt Lou hoofdschuddens als ze langs loopt en ik knik lachend.
Ik pak mijn telefoon en begin het schattige voorval te filmen.
Dan plaats ik hem op Instagram.@sallyTommo02: So father so daughter:)
Ik leg mijn telefoon weer weg en geniet van de heel even durende rust.
'Heey!' roept Michael hyper als hij naast me neer ploft.
'Heuj oude!' groet ik terug.
'Ik ben niet oud!' roept Michael verontwaardigt.
'Nou en!' grinnik ik.1008 woordjes, alweer.
Hoe vindrn jullie het dat ze Elly hebben geadopteerd?? Laat me weten!;)
All the love. Px
JE LEEST
Adopted by One Direction ✔
FanfictionSally is een meisje van 15 jaar en houd heel erg van paarden en One Direction. Ze zit nu een paar maanden in het weeshuis omdat haar ouders zijn omgekomen bij een ongeluk, ze heeft het er nog steeds heel zwaar mee maar gelukkig mocht ze haar konijnt...