Hoofdstuk 5 Kom op Sally!!

1.5K 60 6
                                    

Annelies p.o.v.
'Jongens en meisjes, ik heb geen vrolijk nieuws..' vertel ik dan en ze kijken me allemaal geschrokken aan.
'Wat is er gebeurd?! Waar zijn Sally en Victoria?! Waarom werd er zo hard gegilt?!' allemaal vragen die door de klas geschreeuwd worden tot ik zeg dat ze stil moeten zijn als ze uitleg willen.
'Sally heeft zich zelf voor een auto geworpen en ligt nu in coma,' zeg ik langzaam en ik zie de klas verbaasd en verdrietig naar elkaar kijken totdat Michelle vraagt: 'Waarom heeft Sally zich voor een auto geworpen?' en ik antwoord: 'Omdat ze denkt dat niemand van haar houd en iedereen last van haar heeft, en daarom ga ik nu naar het ziekenhuis naar haar adoptie ouders en Victoria om te kijken hoe het met ze is en zolang ik weg ben let Meester Dion en Meester Matthijs op jullie' vertel ik en ik sta op en pak alles wat ik nodig heb en loop de klas uit op weg naar het ziekenhuis.

Niall p.o.v.
'Euhm, zou je mee naar het ziekenhuis willen?' vraagt het meisje naast me die ik probeerde te troosten en dus een arm omheen had geslagen.
'Natuurlijk wil ik met je mee naar het ziekenhuis, is dat goed jongens?' vraag ik en de jongens knikken dus wij springen in de ambulance.
--------In het ziekenhuis---------
'Maarre vertel eens iets over je zelf?' vraag ik aan het meisje die verdrietig naar Sally staart.
'Ik ben Victoria, ben 12 jaar ik hou van tekenen en muziek, Sally is.. Was mijn beste vriendin' verbeterd ze zichzelf waardoor ze weer moet huilen.
Ik ga op een stoel zitten en trek Victoria op mijn schoot en geef 'r dan een knuffel.
'Maar wil jij ook wat over je zelf vertellen?' vraagt ze in haar beste Engels.
'Ik ben Niall Horan, ben 21 jaar, ik kom uit Ierland, ik zit in One Direction en mijn bekendste eigenschap is- Dat je altijd honger hebt!' maakt Victoria mijn zin lachend af.
'Hoe weet je dat? Je bent toch helemaal geen fan?' vraag ik verward en verbaasd waarop ze antwoord: 'Dat moet ik wel weten met haar naast me!' en ze wijst naar Sally.
'De hele dag door loopt ze door te ratelen over hoe knap en lief en schattig Louis is en dat ze de hele dag honger heeft waarna ze realiseerd dat dat nog al op jou lijkt en daar gaat ze weer' zucht Victoria fake verveeld waardoor ik heel hard in de lach schiet.
'Dat gaat nog wat worden als ze bij ons komt wonen' zucht ik nep verschrikt uitkijkend naar de toekomst waardoor Victoria weer heel hard moet lachen.

Sally p.o.v.
Ik ben nu al 2 uur aan het lopen als ik kom bij een poort waar mijn overleden Opa staat en ik ren op hem af en geef hem een knuffel maar ik begin ook te huilen.
En hij vraagt: 'Wat is er lieve Sally?'
'Sinds u overleden bent is alles mis gegaan!' roep ik snikkend uit.
'Vertel eens meissie' zegt opa lief terwijl hij me over mijn hoofd streelt.
'Nou na uw dood wilden tante Petra en ome Johan geen contact meer, na jaren helpen doet oma heel raar en verziekt een hele boel, daarna kwamen papa en mama om bij een auto ongeluk en moest ik naar het weeshuis,' ratel ik waardoor ik nog harder moet huilen maar toch voel ik me opgelucht.
'Ach weiffie toch, maar waarom heb je jezelf voor die auto geworpen terwijl die lieve jongens je wilde adopteren?' vraagt opa lief.
'H-hoe weet je dat?' vraag ik verbaasd waarop opa antwoord: 'Ik heb alles van je gevolgd en altijd op je gelet van boven' lacht opa.
'Maar die jongens geven nu al heel veel om je, probeer om uit je coma te kunnen ontwaken lieve schat' zegt opa dan heel serieus.
'Ik lig pas 2 uur in coma?!' roep ik dan.
'2 uur hier is 2 weken in de wereld' vertelt opa.
'Als je wilt blijven leven, moet je hier naar rechts en na een tijdje kom je bij een water put waar je in moet springen en dan ontwaak je uit de coma,' legt opa dan uit.
Ik moet beslissen en dan heb ik gekozen en ga op weg..

\\\\\\\\\\\-----------------/////////////
Heeiii allemaal, bedankt voor de 50 lezers al!
Ik had van de week toen ikk het zag echt een enorm flipmomentjee
Ik heb genoeg ideeen van de boeken die ik heb gelezen maar als je een idee hebt is het idee altijd welkom!
Zelf vind ik het best moeilijk om dit te schrijven, want alles is waar..
Mijn klasgenoten zijn echt, mijn opa is overleden, mijn oma doet raar, oom en tante wilden geen contact meer, behalve dat ik niet in het weeshuis zit en mijn ouders nog gwn leven is er dus best wel veel waar.
Dat heb ik wel voor jullie en mijn boek over
Ik weet nu niks meer duss..
Doeiii❤

Adopted by One Direction ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu