Hoofdstuk 22 Had het me eerder verteld!

1K 40 2
                                    

Ashton Irwin p.o.v.
'Okay.. Wat zal Sallz er van gaan vinden denk je? Ze is al vanaf het begin fan van One Direction!' begin ik na het snelle telefoontje van de jongens.
'Ik denk dat ze er kapot van gaat zijn, dat weet ik nu al!' reageert Calum.
'Hoelaat gaan ze het bekend maken?' vraag ik.
'Over 5 minuten..' antwoord Luke en dan valt er een stilte als Sally de kamer binnen gelopen komt.
'Heeey!' roept Sally vrolijk.
'Heey Sallz!' roepen we in koor terug waardoor we lachen.
'Ik ga even wat te eten maken!' roept Sally als ze de keuken in duikt.
We gaan verder met tv kijken en het word wachten geblazen.

Sally Tomlinson p.o.v.
Ik smeer een paar broodjes dauw ze gauw naar binnen en snel loop ik weer naar mijn kamer.
Ik pak mijn telefoon en kijk op Instagram((volg mijn IG please: @paulaxrhiss en voor mijn fanaccount van Luke Hemmings @lukesaurs)).
Dan is er een bericht van de officiele One Direction pagina en rustig lees ik het door maar als ik halverwege ben stromen de tranen over mijn wangen en als ik het hele bericht heb gelezen begin ik nog harder te huilen alsof ik een fangirl ben.
Nou ja, dat ben ik ook ook al woon met ze samen!
Dan gaat de deur open en staat Ashton in de opening.
Hij loopt naar me toe en komt naast me op bed zitten, voorzichtig pakt hij mijn Iphone uit mijn handen en ontgrendelt hem weer.
Snel zie ik zijn ogen over de regeltjes vliegen en als hij klaar is slaat hij zijn armen om me heen en drukt me tegen zich aan.
Ik blijf en blijf maar huilen, Ashton is over mn haar aan het strelen terwijl ik zijn shirt helemaal nat huil.
Als het snikken af begint te nemen laat hij me een beetje los en kijkt me aan.
'Je weet dat dit de zwaarste beslissing in tijden voor Zayn was he?' begint Ashton en ik knik.
'Het is voor de jongens zelf ook echt niet leuk dat ze deze beslissing hebben moeten nemen, integendeel ze zijn er kapot van toen Zayn het hun vertelde,' gaat Ashton verder en weer knik ik terwijl ik nog steeds aan het snikken ben.
'Weet je ook waarom hij stopt met One Direction?' vraagt Ashton dan en ik schud mijn hoofd van nee.
'Hij heeft zo goed als geen prive leven meer en hij kan niet goed meer tegen alle druk en shit,' vertelt Ashton.
'Hij vind het enorm naar maar zal wel helpen op het 5e album maar niet dat hij echt solo's meer heeft maar meer de achtergrond dingen en het songwriten,' legt Ashton extra uit en hij geeft me een dikke knuffel.
Zo blijven we een paar minuten zitten en ik kan nog steeds niet stoppen met snikken.
'B-bedankt Ash,' stotter ik tussen mijn snikken door.
'Geen probleem princess!' zegt Ashton en hij staat op.
Ik sta ook op en pak zijn hand en samen lopen we naar beneden.
'Hey Sallz, gaat het een beetje vraagt Michael gelijk en een voor een kijk ik de jongens aan als ik blijf hangen bij Luke.
'Ja het gaat wel,' antwoord ik terwijl ik Luke aan kijk en ik zie een blik van jaloezie.
Dan begrijp ik waar hij naar kijkt, ik kijk naar mijn handen en zie dat ik nog steeds Ashton's hand vast heb.
Dan geeft Ashton me een knuffel en we lopen naar de bank, ik wil naast Michael gaan zitten als iemand me opzij trekt dus geef ik een kreetje van schrik.
Als ik achterom kijk zie ik een grijnzende Michael en probeer me los te wringen uit zijn greep.
'Ik heb een eigen kont hoor!!' roep ik als ik merk dat ik niet los ga komen.
'Maar ik heb het koud!' reageert Michael met een pruillipje en de jongens en ik schieten in de lach behalve Luke.
'Lukey is jaloe-hoers! Lukey is jaloe-hoers!' roept Calum pesterig met een kinderachtig stemmetje.
'Nietes!' 'Welles! 'Nietes!' 'Welles!' zing ik en de jongens kijken me verbaasd aan.
'Waat? Dat is een stukje uit een liedje van de musical die ik zou gaan doen,' reageer ik op hun verbaasde hoofden en ze beginnen te lachen.
Dan gaat de bel, Calum staat op en loopt naar de deur open te doen.
Dan komt Calum de kamer weer ingelopen met iemand achter zich aan..

Hooiii my Unicorns
Ik heb nu echt een flipmomentje want al 1.35k reads!!!
Echt enorm bedankt daarvoor!
Okay ik ben niet goed in Authors Notes..
Nou ja,doeiiii❤

Adopted by One Direction ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu