Sorryy voor het korte hoofdstuk, maar ik beloof dat deze weer langer gaat worden☺
Zayn p.o.v.
We lopen de dansschool uit nadat Sally en Jelle afscheid hadden genomen.
Het is nu toch echt tijd om te gaan vertrekken, Niall, Louis, Sally en ik gaan in het kleinere autotje naar het weeshuis om haar koffer op te halen, Liam, Harry en Paul gaan de konijnen van Sally halen.
'Maar je bent dus ook fan van 5 Seconds of Summer?' vraagt Louis weer hyper.
'Jaa mijn favoriete liedje is Amnesia en Beside You!' roept ze vrolijk uit.
'Niall, pak even de cd van 5 Seconds of Summer,' zeg ik en Sally en Louis beginnen te juichen en ik moet bij mezelf glimlachen.Niall pakt zijn telefoon en begint te filmen dat Sally en Louis keihard mee zingen en gek doen.
'Naar wie ga je 't sturen?' fluister ik nieuwschierig.
'Naar Luke, Ash, Calum en Michael natuurlijk,' zegt Niall grinnikend.
We zijn aangekomen en k stap uit en klop aan op de deur van het weeshuis.
De deur gaat open en Anneke staat vrolijk in de deur.
'Hallo, jij bent toch een van die adoptie ouders van Sally?' vraagt Anneke.
'Inderdaad, ik kom haar koffer nog even ophalen,' zeg ik glimlachend.
'Ja ik heb m hier staan, kijk is veel plezier samen!' zegt Anneke lief en ze geeft me de koffer.Ik loop terug en klim de auto weer in en we rijden naar schiphol zoals dat heet in Nederland.
'Papa Z, zou ik Binky en Dodo met mij in het vliegtuig bij me mogen houden?' vraagt Sally uit het niets en ik kijk raar op als Sally papa Z zegt en Niall en Louis krijgen de slappe lach.
'Tuurlijk mag dat sunshine,' zeg ik vrolijk.Harry p.o.v.
We rijden nu naar het vliegveld met de konijnen van Sally, Liam rijdt en ik heb de twee konijntjes op schoot.
De kooi ligt achterin.
We zijn aangekomen en lopen naar de anderen.
'Dodo! Binky!' roept Sally en ze vliegt op me af en trekt de tas uit me handen.
Dan lopen we naar onze prive jet.
Na een kwartiertje en nadat we op gestegen zijn pakt Sally haar oortjes en telefoon en zet muziek op.
Ik lig naast Sally in het bed, aan de andere kant van het pad liggen Zayn en Niall en voor mij en Sally liggen Louis en Liam.
Ik ga even goed liggen en kijk vertederd naar Sally en dan val ik in slaap met de grootste lach ooit..
JE LEEST
Adopted by One Direction ✔
FanficSally is een meisje van 15 jaar en houd heel erg van paarden en One Direction. Ze zit nu een paar maanden in het weeshuis omdat haar ouders zijn omgekomen bij een ongeluk, ze heeft het er nog steeds heel zwaar mee maar gelukkig mocht ze haar konijnt...