Hoofdstuk 4 Het ongeluk

1.7K 62 3
                                    

Harry's p.o.v.

'Maak je geen zorgen en kom me niet achterna ik ben jullie niet waard!' zegt Sally terwijl ze zich los trekt en dan rent ze weg, de jongens en ik staan nog verbaasd te kijken als er in eens een meisje voorbij sprint en ik ren achter haar aan naar buiten met de jongens achter me aan.

Terwijl ik naar buiten ren hoor ik het meisje dat net voorbij sprintte iets roepen, maar ik kan niet verstaan wat maar dan staan de jongens en ik stil en we gillen als we zien dat Sally zich voor de auto werpt.

Ik moet Niall opvangen omdat hij bijna flauw valt bij het zien van Sally die daar hulpeloos ligt.

Dan pak ik zo snel mogelijk mijn telefoon en toets het hulpnummer van Nederland in en bel voor een ambulance.

Dan hang ik op en ren naar het bewegeloze lichaam van Sally en ik zak op mijn knieen en ik voel dat de jongens achter me komen staan, dan komt er een oudere vrouw naast ons staan en vraagt: 'wat is er gebeurd?! Waarom ligt Sally op de grond?'

'Sally heeft zich voor de auto geworpen' vertel ik nog een beetje snikkend.

Dan hoor ik de ambulance, het voelt als of ik verdoofd ben en ik voel dat ik naar achter geduwd word en dat de jongens me helpen opstaan en naar binnen brengen.

Ik hoor allemaal gegil als ik naar binnen strompel met hulp van Liam en Zayn.

Juffrouw Annelies p.o.v.

'Okay, groep 7 we gaan nu taal doe- *hard gegil dat je van enorme afstanden kan horen*

'Blijf binnen iedereen!! Ik ga snel kijken wat er is' roep ik streng en ik ren snel naar beneden naar het plein waar ik 4 jongens op de stoep zie staan en 1 jongen op de straat op zijn knieen, heel groep 8 staat er alleen... Sally niet!

Ik ren naar de straat en zie de jongens die Sally al zo vaak heeft aangewezen en ik vraag: 'Wat is er gebeurd?! Waarom ligt Sally daar op de grond?' roep ik uit in mijn beste Engels.

De jongen die bij Sally zit zegt snikkend: 'Sally heeft zich voor de auto geworpen'.

Daar komt de ambulance, ik kijk nu goed naar Sally en zie dat er over haar heen is gereden en dat ze in een plas bloed ligt maar nog wel leeft.

'Okay boys, help deze jongen omhoog en kom even mee naar mijn kantoor' zeg ik als ik zie dat de langharige jongen die bij Sally achteruit geduwd word door ambulance personeel.

'Wie gaat er mee naat het ziekenhuis? Er kunnen 2 mensen mee' roept een ambulance broeder waar op Victoria gelijk reageert: 'Ik ga zo wie zo mee euhm, do you want to go with me to the hospital?' vraagt Victoria in haar beste Engels terwijl ze de blonde jongen die naast haar staat en die een arm om haar heen had geslagen aankijkt.

'Ofcourse i'll come with you! Is that okay boys?' vraagt hij dan aan de andere jongens die gelijk knikt.

Terwijl we naar binnen lopen is er enorm veel gegil maar iedereen word naar binnen gebracht en bij gepraat als ik met de jongens in mijn nieuwe tijdelijke kantoortje zitten.

Louis p.o.v.

We zitten in een kantoortje van de wat oudere vrouw die zich nu voorstelt als Annelies en blijkbaar de lerares is van Sally.

'Boys zouden jullie kunnen vertellen wat er precies gebeurd en van begin af aan graag' vraagt Annelies in haar beste Engels.

'Begin vorig week kwamen we met het idee om een meisje te adopteren, we hadden een afspraak hier in Nederland en we hadden gisteren onze keuze gemaakt dat we Sally heel graag zouden willen adopteren, we zouden haar mee nemen na haar opvoering.' vertelt Liam met een gebroken stem.

'Maar vanmiddag kwamen Harry en een onze andere vriend*wijst naar Harry* haar tegen, huilend op een trapje en zij zijn met haar gaan praten en alles en ze kwamen er dus achter dat het de Sally was die we geadopteerd hadden' neemt Zayn het over met een bibberige stem.

'Harry wilde het Sally vertellen als wij er bij waren dus belde hij mij en toen kwamen we naar dat plein en vertelden dat wij haar geadopteerd hadden, we hadden toen een tijdje met haar gepraat en afgesproken dat als we klaar waren met eten bij de Mac we haar terug gingen brengen naar school,' ging Zayn verder.

'Toen we binnen kwamen werd er geroepen door een meisje met bruin haar en een beetje dip dye dat als "dat kreng" niet terug zou komen alles helemaal verpest zou zijn' terwijl ik vertel zie ik Annelies een beetje verdrietig luisteren.

'Toen zei Sally dat we ons geen zorgen hoefde te maken en dat we haar niet achterna moesten komen omdat zij ons niet waardig was en ze rende weg, gelijk sprintte er een blond meisje achter haar aan en wij dus ook en eenmaal op het plein hoorde we het blonde meisje iets roepen maar we verstonden het niet.' ging ik verder met een verstikte stem.

'En toen..-Gooide ze zichzelf voor de auto' maakt Annelies mijn zin af en we knikken.

Annelies p.o.v.

Ineens hoor ik gerinkel van een telefoon en zie dat de jongen die begonnen was met vertellen een telefoon opnam.

Een paar minuten later hangt hij op en zegt met tranen in zijn ogen: 'Ze.. Ze ligt in coma' en dan glijden er tranen over de wangen van alle 4 de jongens.

Ik schrik en zeg: 'Boys i have to tell the class what happened, go to the hospital and and i will come later.' en dan knikken ze en staan net als ik op, ik wijs ze de uitgang en loop naar boven de klas in en zie dat iedereen aan het lezen is.

'Jongens en meisjes, ik heb geen vrolijk nieuws..' vertel ik dan en iedereen kijkt me geschrokken aan...

Adopted by One Direction ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu