Hoofdstuk 17 Een boze Calum..

1K 46 0
                                    

Sally p.o.v.
'LUKE ROBERT HEMMINGS!!' schreeuwt iemand en Luke en ik kijken om.
Daar staat Calum met een woest hoofd, nog erger als Luke en het lijkt alsof de jongens dit eerder hebben mee gemaakt want Luke en Michael kijken bang naar Calum terwijl Ashton hem probeert te kalmeren.
'LAAT MICHAEL ONMIDDELLIJK LOS HEMMINGS!!' Commandeert Calum nog steeds woest.
Luke laat Michael los waardoor Michael achter over valt en ik ren naar Michael toe die ligt te kreunen van de pijn.
Ik probeer Michael te helpen opstaan en hem te ondersteunen wat niet goed lukt, Ashton helpt ons voor Michael gaat vallen.
Snel kijk ik achterom en ik zie dat Calum Luke vast heeft bij zijn kraag en hem achter ons aan sleurt.
'Kom, we brengen hem naar de auto dan rijden we naar het ziekenhuis!' zegt Ashton en ik knik.
Als we de deur uitlopen hoor ik Calum tekeergaan tegen Luke, het is eigenlijk wel zielig maar ergens weet ik dat hij het verdient.
Als we Michael in de auto hebben geholpen ga ik achterin naast hem zitten, het is een awkward stilte dus zet Ashton de radio aan waar Amnesie draait.
Ik begin zachtjes mee te zingen en Michael en Ashton ook.
Na 10 minuutjes rijden stoppen we voor het ziekenhuis en helpen Michael de auto weer uit, we lopen naar binnen en er komen 2 mannen aan gerend die Michael van ons overnemen.
Ashton en ik willen mee lopen tot een van de mannen zegt: 'Er mag er maar 1 mee,'
'Ash, ga jij! Ik neem een taxi, heb je wat geld voor me?' zeg ik vastberaden en Ashton geeft me wat geld dus ik loop naar buiten waar ik een taxi aan hou en me naar huis laat rijden.

Luke p.o.v.
Ik heb Calum 1 keer zo boos mee gemaakt en ik wilde het nooit meer, nu heb ik het zelf veroorzaakt!
Calum gooit me op de bank en ik kijk hem bang aan.
'Waarom moest je verdomme zo schreeuwen?!' vraagt Calum razend.
'Ik.. Ik kon t niet aanzien en voelde de woede opborrelen,' antwoord ik schuldig en ik heb ook echt enorm spijt bedenk ik mezelf.
Calum loopt te ijsberen door de kamer en ik zie dat hij diep in gedachten is.
'Je weet dat Michael nu waarschijnlijk een gebroken been heeft he?' vraagt Calum alwat rustiger maar nog steeds boos.
Ik heb mijn beste vriend het ziekenhuis in geholpen! Komt er ineens in me op en ik zink weer in diepe gedachten terwijl er tranen over mn wang glijden.
Dan loop ik naar buiten en ik zie dat het paard nog steeds los loopt.
Voorzichtig loop ik naar het hek en ik klim erover heen, langzaam loop ik richting het paard.
Het kijkt me even aan maar gaat weer verder met grazen dus voorzichtig pak ik de teugels vast en geef een zacht rukje netzoals ik Sally heb zien doen.
Het paard loopt braaf achter me aan naar de stal, ik loop de box in en friemel wat aan het hoofdstel zodat het af kan.
Ik loop de box uit en leg snel het hoofdstel weg, ik loop terug naar de box waar het paard is gaan liggen.
Ik zie een deken liggen en kruip voorzichtig tegen het paard aan, dan wikkel ik de deken om me heen en val in een onrustige slaap..

Hoii unicornss,
Ik heb besloten verder te gaan en Zayn er toch een beetje in te stoppen!
Want het zal voor mij altijd 4/5 zijn want kom op! Zayn zal er altijd bij horen!
Zayn verlaat One Direction in dit verhaal ook en gaat op zichzelf wonen met Perrie en om de 3 weekjes komt Sally bij Zayn en Perrie wonen behalve aks Perrie een tijdje op tour is want dan gaat Zayn mee.
Nou, ik hoop dat jullie het hoofdstukje weer leuk vonden :)x
Byee my unicornss

Adopted by One Direction ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu