Hoofdstuk 18 Luke of Michael?

1.1K 46 2
                                    

Sally p.o.v.
Ik druk op de bel en Calum doet open.
'Waar is Luke?' vraag ik als ik Luke niet meer in de woonkamer zie zitten.
'Hij liep naar buiten,' antwoord Calum nog steeds diep in gedachten dus ik loop naar buiten.
Rhissar staat niet meer in de wei, ik loop naar binnen en het hoofdtsel hangt op het haakje.
Ik loop naar de box en daar ligt Rhissar met Luke tegen zich aan, ik stap naar binnen en til de deken op, ik ga naast Luke liggen en zo val ook ik in slaap.

Luke p.o.v.
Ik hoor voetstappen en een lichte ademhaling, dan tilt iemand de deken op en komt tegen me aan liggen.
Ik weet zeker dat het Sally is, wat lief van haar!
Voorzichtig legt ze haar hoofd op mijn borst dus ik sla zachtjes mn arm om haar heen en ik weet zeker dat ze moet glimlachen..
-next morning-
Ik hoor een paar stemmen zachtjes fluisteren.
'Maak nog even een paar foto's voordat ze wakker worden,' een stem waarvan ik zeker ben dat het Ashton is.
Ik hoor een paar klikjes en ik mompel met mijn ochtendstem: 'Te laat.. Ben al wakker,'
'Was ik dus niet de enige,' antwoord Sally lachend.
Voorzichtig ga ik recht op zitten en ik voel Sally mee bewegen, dan kijk ik om me heen en ik zie het paard al staan.
Dan kijk ik de jongens aan, Calum is druk bezig met typen.
'Met wie sms je?' vraagt Sally alsof ze mijn gedachten kan lezen en ik grinnik.
'Wat? Wil jij het niet weten?' vraagt ze dan.
'Natuurlijk wel gekkie! Ik had een binnenpretje,' antwoord ik grinnikend.
'Oh, niemand hoor!' zegt Calum schouder ophalend en Sally staat op.
Sally begint te strekken en dan duikt ze ineens naar Calum's telefoon.
Ik spring op en ren achter Calum aan die Sally probeert te pakken, dan doe ik een duik naar zijn enkels en samen vallen we op de grond.
Sally rent de stal uit met Calum's telefoon, ik zie net dat ze naar binnen rent.
Dan sta ik op en trek Calum omhoog.
Dan rennen Calum en ik naar binnen, we rennen de trap op en staan dan bij Sally's deur.
Zo te horen is ze aan het bellen maar ik kan niet horen wie het is..

Hoii Unicorns,
Sorry voor het weinig tot niet updaten maar ik heb t best wel druk, heb niet altijd veel inspiratie en ik ben eenn beetje ziekig:(
Toch probeer ik zoveel mogelijk te uppen:)
EN AL MIJN HAAT GAAT UIT NAAR NAUGHTY BOY!!
Als je wil weten waarom, dan stuur je maar ff een prive bericht..
En als jullie gek zijn van 5sos maybe kunnen jullie dan mijn andere boek lezen, The rehousing ft 5sos.
Ik kan alleen door als ik alle rollen heb dus als je please wilt reageren voor een rol??:)
Doeii unicorns❤

Adopted by One Direction ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu