Hoofdstuk 39 On Tour!

814 40 0
                                    

Sally Tomlinson p.o.v. ((3 dagen later))

'Sally, we gaan nu naar Lisbon, Portugal.' vertelt Ashton en ik knik.
We zitten in het vliegtuig op weg naar Lisbon dus.
'Zin in de tour?' vraagt Calum en ik knik.
'Ga ik toch nog naar een concert van jullie!' lach ik.
'Jup.' knikt Luke en ik leg mijn hoofd op Luke's schouder.
Mijn ogen vallen dicht en in een rustige slaap vliegen we naar Lisbon.
'Sally, wakker worden schat, we zijn er.' fluistert iemand die me tegelijk ook door elkaar.
Ik grom wat en open mijn ogen.
'Hey babey.' begroet Luke me en ik ga recht op zitten.
'Zijn we d'r al?' vraag ik gapend en hij knikt.
'We zijn geland, kom. En negeer het geschreeuw van de Fam!' zegt Luke en ik knik braaf.
'Ready?' vraagt Ashton.
'To run!' maak ik Ashton grinnikend af.
'Let's go!' roept Michael.
We klimmen een voor een het vliegtuig uit waardoor de Fam begint te gillen en ik glimlach bij de gedachte dat het bijna mij had kunnen zijn.
'HEEEEEEYY!!!' schreeuwen Ashton, Calum, Michael en Luke kei hard waardoor het gegil nog harder word.
"Kom" playbackt Luke met zijn mond naar me en ik pak zijn hand vast die ik stevig vasthoud.
Dicht tegen Luke aan gedrukt lopen we door de enorme menigte.
We lopen een hal binnen waar een gejuich en gegil klinkt.
We lopen verder als Luke los laat zodat hij handtekeningen en foto's kan uitdelen.
Ik glimlach bij het zien van de blije fans en een blije Luke.
Ik word uit mijn gedachten gehaald omdat mijn naam door een paar meiden word geroepen.
Ik loop naar ze toe en maak wat foto's met wat handtekeningen.
Ik wil met iemand op de foto gaan als ik gehuil hoor, ik kijk om me heen en zie tussen de menigte een jong meisje huilend bijna vertrapt worden om mijn aandacht te winnen.
Ik bedenk me geen moment en spring behendig over het hek, ik wurm me door de menigte heen en kniel neer bij het kleine meisje.
Ze ziet me niet en blijft door snikken, ze schrikt als ik haar wil op tillen.
'Shh, rustig maar ik haal je hier weg kleine!' stel ik het meisje gerust en til haar voorzichtig op.
Ik loop weer terug naar het hek en geef het nog steeds snikkende én bloedende meisje over aan Luke waarna ik snel over het hek klim.
Ik neem haar weer over van Luke en nu pas merk ik dat de hele zaal volledig stil is.
Dan klinken er snelle stappen en willen pleegbroeders het meisje uit mijn armen tillen maar ik schud mijn hoofd.
'Nee, ik til haar zelf anders raakt ze nog meer in paniek.' fluister ik en ze knikken.
Ze seinen dat ik mee moet komen en ik volg de twee pleegbroeders naar een EHBO kamertje waar ik met het meisje op mijn schoot ga zitten op het stoeltje.
'Wat is er gebeurd?' vraagt de ene broeder terwijl de andere het meisje op mijn schoot onder zoekt.
'Ik ging met wat fans op de foto toen ik gehuil hoorde, ik keek rond en zag haar liggen,' leg ik uit.
'Oke, ik doe even wat verband om de wond op haar hoofd, dan kunnen jullie even hier blijven zitten.' zegt de broeder en ik knik.
'Is er nog iemand die je erbij wil hebben?' vraagt de andere broeder.
'Luke Hemmings graag, de jongen met het blonde haar in een kuif.' leg ik snel uit en hij knikt waarna hij snel weg loopt.
'Oh ja, het meisje is bewusteloos. Het is niet erg maar laat haar rustig wakker worden!' vertelt de ene broeder weer en weer knik ik.
'Hey, gaat het?' fluistert Luke als hij binnen komt gesneld.
'Ja, maar ze is bewusteloos.' fluister ik het meisje voorzichtig heen en weer wiegend.
Luke knikt en pakt een stoel erbij zodat hij kan zitten.
Hij slaat een arm om me heen en ik ga tegen hem aan hangen.
'Het komt goed!' fluistert Luke in mijn haar en ik knik.
Dan voel ik wat bewegen op mijn schoot en ik zie dat het meisje wakker is.
'Hey, hoe voel je je?' vraag ik voorzichtig.
'Wel o-oke.' stamelt het meisje en ze kijkt op.
'S-Sally!' roept het meisje verbaast uit en ik glimlach.
'Hey, en wat is jou naam?' vraag ik lief.
'Elly.' antwoord het meisje.
'Mooie naam heb je Elly!' complimenteer ik haar en ze straalt helemaal.
'Hi Elly, ik ben Luke.' zegt Luke dan en haar mond valt nog meer open als ze opzij kijkt.
'Lukey!' gilt Elly en klimt over naar Luke.
'Ahw! Dit is zo cute!' roep ik uit en Luke grinnikt.
Ik pak mijn telefoon en maak een foto hiervan.
'Maar kleintje, waar is je mama?' vraagt Luke.
'Ik heb geen mama.' mompelt Elly.
'Waar woon je dan?' vraag ik voorzichtig.
'In het weeshuis.' fluistert Elly met tranen in haar ogen.
Krak, hoorde je dat? Dat was mijn hart die brak.
Ik trek haar in een knuffel met Luke.
'Zal ik vragen aan mijn papa's of ik jou mag adopteren?' stel ik voor en ze kijkt met open mond op.
'Word jij dan mijn nieuwe mama?' vraagt ze en ik kijk Luke aan die knikt.
'Als jij dat heel graag wilt word ik je nieuwe mama en Luke je nieuwe papa.' antwoord ik en Elly spring op me af.
'Dankjewel.. Mama!' fluistert Elly in mijn haar en ik glimlach breed uit.
'Maar hoe kom je hier?' vraagt Luke dan.
'Lucinda is een fan jou band, zij zit ook in het weeshuis en ze moest op mij letten maar ze wilde heeel graag hier naar toe. Toen moest ik dus mee.' vertelt Elly en ik knik.
'En, hou oud ben je?' vraag ik dan.
'Ik ben al 6 jaar!' roept Elly trots en ze steekt 5 vingers op.
'Dan hoort deze er ook nog bij!' lach ik en ik hou er een vinger bij.
Dan gaat het deurtje open en komt er een blond meisje binnen gestormd.
'Ah híér ben je E..' begint het meisje maar verder komt ze niet als ze Luke ziet.
'Omfg!' gilt het meisje en ik trek Elly beschermend tegen me aan.
'Wat is er aan de hand?' vraagt een bewaker die binnen gestapt komt.
'Oh alleen een fan die blijkbaar de oppas was van Elly.' antwoord Luke droog en ze begint hard te giechelen.
'Ik moet Elly nu echt weer mee nemen!' giechelt Blondie.
'Uhm.. Nope, ze gaat met ons mee en wij adopteren Elly.' kat ik en ze zend me een vuile blik.
'Goed dan. Later Lukey!' giechelt ze en ze huppelt weer weg.
'Wat een trut!' mompel ik en Luke grinnikt.
'Jep, kom dan gaan we naar het weeshuis!' zegt en ik zet Elly weer neer.
Ik pak haar handje en Luke pakt haar andere handje.
We lopen naar buiten waar een gegil op stijgt en Ashton, Michael en Calum komen op ons afgerend.
'Hey, kleine!' roept Michael naar Elly en ze giechelt.
'Zo noemde papa me ook!' giechelt ze kijkend naar Luke.
'Uh wat?!' roepen Ashton, Calum en Michael in koor.
'We gaan haar adopteren!' kondigen we in koor aan en we geven elkar een kusje.
'Eww mama en papa!' giechelt Elly.
'Wacht maar tot jij groot bent schat!' lacht Luke.

Zoo wat denken jullie?
Gaan ze het samen redden met een klein kindje?
Mwoehahaha>:D
Spelfouten en shit, comment maar:)
Vandaag LLSOL.R.H en dit boek geupdate en morgen The Echange!
EN OMG MENSEN THANK YOU SO FUCKING MUCH VOOR DE 3K!!
Ik ben echt enorm blij, dit is geweldh ga zo door! X
Haaii baiii

Adopted by One Direction ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu