Sally Tomlinson p.o.v.
Ik zit ondertussen al weer een kwartier op mijn kamer als er iemand naar boven roept: 'Sally! Oma Jay, opa Daniel, Lottie, Fizzy, Daisy, Pheobe en de kleine tweeling gaan weer naar huis!'
'Ik kom er aan!' roep ik terug en ik zet mijn muziek uit waarna ik naar beneden ren.
'Ha lieve schat! Kom je toch nog even afscheid nemen?' roept oma Jay vrolijk en ik knik.
'Doei oma Jay,' fluister ik als ik haar een knuffel geef.
Dan laat ik los en loop naar opa Daniel die ik ook een knuffel geef.
'Doe opa Daniel, fijn dat jullie langs zijn gekomen,' fluister ik.
'We wilden je graag ontmoeten na al die wilde verhalen van de jongens!' lacht opa Dan en ik glimlach.
Dan loop ik naar Ernest en Doris die ik een kleine knuffel geef en een kusje op hun wang.
Langzaam sta ik weer op en geef Daisy en Pheobe een knuffel.
'Doei kleintjes,' grinnik ik en ze kijken nep verontwaardigt omhoog naar mij waardoor ik weer moet grinniken.
Dan snel ik naar Fizzy en geef haar ook een knuffel.
'Het was gezellig,' fluistert ze en ik glimlach haar toe waarna ik naar Lottie loop.
'Doei Sallz!' zegt ze en ik grinnik.
'Doei Lottz,' reageer ik waarop zij weer grinnikt.
'Zou ik je nummer mogen Sall?' vraagt ze dan en ik knik, ik pak haar telefoon aan en zet mijn nummer in haar contacten als "SuperUnicorn".
Dan stuur ik een berichtje met Lottie's telefoon zodat ik haar nummer ook heb.
Met zijn allen lopen we naar de deur om ze uit te zwaaien en ik loop weer naar binnen waar een boze Liam staat.
Ik negeer hem en haal mijn Iphone tevoorschijn waarop ik Twitter open, vanuit mijn oog hoeken zie ik Liam ontploffen maar hij word tegen gehouden door mama Sophia waardoor een grinnik mijn mond verlaat.
'Hier jij!' roept hij kwaad en hij komt naar me toe gestampt maar ik ren snel de trap op naar mijn kamer en draai de deur op slot.
'Verdomme Sally open die deur!' roept papa Liam boos en ik zet heel hard 5sos aan met "Heartbreak Girl".
Ik loop naar mijn bed en ga mee zingend zitten.
'Hé! Sally, luister je toch nog onze muziek?!' word er boven de muziek uit geschreeuwd.
'Ja, ook al zijn jullie assholes!!' schreeuw ik terug.
'Héé!!' word er terug geschreeuwd waarna er op de deur word gebonst.
'Fuck off!!' schreeuw ik geïrriteerd.
'Doe die fucking deur open dan!!' schreeuwt er weer iemand.
'Never!!' schreeuw ik weer terug en ik open Instagram.
Ik maak een video van het bonken en schreeuwen van de nu herkenbare stem van Ashton en Liam waarna ik hem gelijk plaats.
@SallyTommo02: Annoying @fakeliampayne @ashtonirwin.
Dan houd het bonken even op en klinkt er een gejuich en gelach waarna ik een klik hoor, en daar staan een woeste Liam en Ashton in de deur opening.
'Sally!' roept Liam.
'Hi.' antwoord ik simpel en mama Sophia trekt papa Li met haar mee naar benee.
Dan komt Calum aan lopen en die trekt Ashton weg terwijl hij me breed grijnzend aan kijkt en ik grijns terug.
Dan klinkt de bel en ik stuif naar beneden, dan sprint ik naar de deur en druk op het knopje van de intercom.
'Hoii!' roep ik door de intercom.
'Hey Sally, ik ben het Gemma!' roept dé Gemma Styles en ik open de poort.
Dan open ik de deur en ren naar buiten waar ik in de armen van oma Anne spring.
'Hey Sally! Wat leuk om je te zien.' begroet oma Anne me vrolijk.
'Hoii!' roep ik en ik spring uit haar armen.
'Tante Gemma!' roep ik als ik Gemma op me af zie komen dus ik ren op haar af recht in haar armen.
'Hey Sallz, noem me maar gewoon Gemma hoor! Anders voel ik me zo oud.' lacht Gemma en ik knik lachend.
'Komt u mee naar het mooie stulpje?' vraag ik deftig en ik bied Gemma en oma Anne een arm die lachend aan nemen.
Ik begeleid ze naar binnen waar ze iedereen een knuffel geven en dan allebei op een stoel gaan zitten.
'Sally, kijk eens voor je verjaardag.' glimlach Gemma terwijl ze me een pakje voor houd die ik blij aan neem.
'Omg dankje dankje dankje!' roep ik blij als ik zie dat het mijn favoriete foto van Dodo, Binky en mij is in een mooi blanco lijstje zodat ik hem zelf kan versieren.
Ik ben fucking pissed.
Mijn moeder loopt maar te fangirlen over een of andere shit groep genaamd A-ha ofso.
Zoek op en reageer wat je ervan vind ik vind het echt dikke shit!
Maar mijn moeder gaat lopen zeuren dat ze Mikey(Michael Clifford)
Een creep vind, eng vind en lelijk vind!
En ze weet zó fucking goed dat ik daar boos om word dus nu zit ik met oordopjes in op het allerhardst 5sos te luisteren.
Ook zo raar, mijn moeder wilt eigenlijk niet dat ik fan ben van 5sos maar 1D vind ze dan wél goed>:(
Toch blijf ik fan van allebei!
Sorry voor het zeuren, ik moest het aan iemand kwijt omdat ik fucking loner ben:(
XxP
JE LEEST
Adopted by One Direction ✔
Fiksi PenggemarSally is een meisje van 15 jaar en houd heel erg van paarden en One Direction. Ze zit nu een paar maanden in het weeshuis omdat haar ouders zijn omgekomen bij een ongeluk, ze heeft het er nog steeds heel zwaar mee maar gelukkig mocht ze haar konijnt...