Sally p.o.v.
Ik val achter over met Luke op me als Luke achterover gaat liggen.
Ik begin te blozen, dan woel ik door Luke's haar.
'Kheb hongerr!!' roep ik dan en iedereen staat op behalve ik.
'Ik ben te moe om te lopen, Lukey?' vraag ik en kijk Luke met een pruilipje en puppy ogen aan, ik zie dat hij smelt.
'Kom maar sunshine,' zegt Luke lief en hij tilt me op in bridestyle, dan loopt hij naar beneden en zet me zachtjes neer op de bank.
'En wat krijg ik hiervoor?' vraagt Luke schattig dus ik buig me voor over en geef hem een kusje op zijn wang.
'Aww,' zeggen de jongens die net de kamer in gelopen kwamen, alleen Liam is er niet.
'Waar is Liam?' vraagt Luke nog een beetje rood.
'Hij is weer naar het vliegveld zodat hij het volgende concert nog haalt,' antwoord Calum.
'Maken jullie wat eten dan gaan we flimavond houden!!' roep ik enthousiast en ik zie iedereen blij knikken.Michael p.o.v.
Luke loopt met Sally in bridestyle naar beneden en ineens schiet er een steek van jaloezie door me heen, Luke is echt verliefd dat zie je zo dus ik doe mn best om mn verliefdheid te verbergen en te negeren.
Ik weet zeker dat ze mij niet leuk vind maar daar kan ik wel voor zorgen!
We lopen naar beneden en zeggen Liam gedag, dan lopen we de livingroom in en precies op dat moment geeft Sally Luke een kus op zijn wang en een nog grotere steek van jaloezie schiet door me heen.
Ik moet echt met Calum gaan praten! Ik wil het niet voor Luke verpesten, het zou zijn eerste echte vriendinnetje zijn.
'Aww,' hoor ik de jongens zeggen.
Dan vraagt Luke waar Liam is en Calum antwoord dat hij weer op weg is naar de jongens.
'Maken jullie wat eten dan houden we filmavond!!' roept Sally en we knikken blij.
'Calum zullen wij voor eten zorgen?' vraag ik aan Calum en hij knikt.
Samen lopen we naar de keuken.
'Wat is er? Je doet sinds gisteren nog al raar,' valt Calum met de deur in huis.
'Okay, ik denk.. Ik denk dat ik.. Okay ik ben verliefd op Sally!' zeg ik struikelend over mn woorden en ik zie Calum knikken.
'Man das shit! Je kunt haar niet ontwijken en Luke..' zegt Calum nadenkend.
'Ik weet 't! Ik wil deze kans voor Luke niet verpesten maar elke keer als ik ze samen zie schiet er een steek van jaloezie door me heen,' vertel ik en dan rolt er een traan over mijn wang en Calum stapt naar me toe en geeft me een bro hug.
'Wat?!' roept Sally en we kijken om naar de deur.
Fijn, ziet ze me huilen en nog erger! Misschien heeft ze alles wel gehoord! Shit, shit, shit.. Denk ik bijmezelf.
'Hoelang sta je daar al?' vraagt Calum aan Sally.
'Lang genoeg!!' schreeuwt Sally nu en we kijken haar verbaasd aan, dan komen Luke en Ashton achter haar staan.
'Wat is er aan de hand?' vraagt Luke ons verbaasd aan kijkt.
Dan trek ik het niet meer als Luke met zn blik bij mij blijft hangen, ik begin te rennen.
Ik ren naar buiten naar het stalletje en schiet naar binnen.
Gelijk draai ik het slot erop, dan draai ik me om en ik zie een paardenhoofd door de stal steken.
Voorzichtig loop en begin te strelen over het hoofd.
'DOEI VERDOMME DIE DEUR OPEN MICHEAL CLIFFORD!!' Schreeuwt Luke boos en hij begint te meppen en bonzen maar ik weet dat het hem niet gaat lukken want de deur is enorm sterk.
Dan voel ik de tranen over mn wangen stromen, ik voel mn telefoon trillen en start Twitter op.
@SallyOfficial: Come out of that fucking stable! :( @michaelgclifford
Ik sluit Twitter weer af en zet mn telefoon op stil, ze hebben al 38 keer gebeld.Dan stap ik de stal in en sleep een hooibaal de stal in.
Ik zak neer en gelijk komt het paard bij me hangen met zn hoofd en ik begin rustig te aaien terwijl ik aan het snikken ben.Na een paar minuten merk ik dat het paard nog steeds bij me hangt, dan kijk ik hoe laat het is. Het is net 12 uur geweest en ik weet dat het paard altijd om 7 uur eten krijgt dus ik besluit om het paard te voeren. Gelukkig weet ik hoe het moet omdat mijn zus(Ik weet niet of Michael een zus heeft maar in dit verhaal dus welXD) me het een paar keer heeft laten doen.
Ik loop naar het voerkamertje en zie daar een bordje met de voer hoeveel heden.
Ik pak wat biks en een beetje hooi, loop terug en ik leg de plak hooi op de grond en doe het biks in de bak en gelijk begint Rhissar het biks op tr schrikken waardoor ik weer een beetje moet lachen.
Ik ga weer zitten en leun tegen de wand van de stal en na een paar minuten lig in een rustige slaap.
JE LEEST
Adopted by One Direction ✔
FanfictionSally is een meisje van 15 jaar en houd heel erg van paarden en One Direction. Ze zit nu een paar maanden in het weeshuis omdat haar ouders zijn omgekomen bij een ongeluk, ze heeft het er nog steeds heel zwaar mee maar gelukkig mocht ze haar konijnt...