Hoofdstuk 6 De verhuizing

1.7K 58 4
                                    

Louis p.o.v.
----------------2 weken later duss------------------
Het is nu 2 weken later en we hebben een weekje vrij van de tour, we vertrekken zo snel mogelijk naar Nederland, naar onze lieve Sally.
We lopen nu naar de goede kamer en de sfeer is drukkend, we hebben het niet zo naar onze zin op tour maar doen zo normaal mogelijk.
We lopen de kamer van Sally binnen en zien Victoria weer zitten en we blijven doodstil staan, ze is aan het praten tegen Sally omdat de dokter had gezegd dat dat Sally het de grootste kans geeft om haar te laten ontwaken.
Dan loop ik naar voren en leg mijn hand op Victoria's schouder en ze draait zich om.
Ik zie dat ze amper geslapen heeft en til haar op onder luid protest.
'Wat de hell ga je doen Louis?!' roept Victoria uit.
'Je gaat nu meteen slapen, je ziet er niet uit joh!' zeg ik streng.
'Bedankt voor het compliment, maar ik moet bij Sally blijven!!' antwoord Vicky droog en daarna serieus.
Ik leg haar in bed en begin zachtjes te zingen, Little Things zing ik waardoor ze in een diepe slaap valt net als 2 weken geleden.
Dan draai ik me om en loop naar Sally en de jongens toe en zie ze heel verbaasd praten.
'Euh, boys wat is er?' vraag ik dan.
'T-toen jij met Vicky wegliep deed Sally haar ogen open en-en glimlachte toen ze ons zag en ze moest heel zachtjes lachen toen ze een klein beetje omkeek en jou met Victoria zag lopen, toen viel ze denken we in slaap toen jij Little Things zong.' ratelt Harry zonder adem door terwijl de dokter goedkeurend knikte bij het horen van de informatie die Harry vertelde, blijkbaar heeft hij staan luisteren en zegt: 'Ze is wakker! Als het goed gaat mag ze ongeveer vrijdag mee naar huis' vertelt de dokter glimlachend.
'YESS SALLY IS WEER WAKKER YESS!!!!!' Schreeuwen we terwijl we een vreugde dansje doen en dan springt Victoria op en roept: 'Bedankt Louis! Nu heb ik Sally niet wakker zien worden!!' met tranen in haar ogen rent ze naar het toilet en gelijk sprint Niall er achter aan.

Sally p.o.v.
Ik open heel voorzichtjes mijn ogen tegen het felle licht en zie Liam, Niall, Zayn en Harry naast m'n bed staan en glimlach dan hoor ik wat dus ik kijk voorzichtig een beetje om en zie Louis met Vicky over z'n schouder naar het andere bed lopen maar Vicky protesteerd luid waardoor ik zachtjes en bijna geluidloos moet lachen.
Dan begint Louis Little Things te zingen en ik val in een diepe slaap met een glimlach op mijn gezicht omdat ik blij ben dat ik het gehaald heb.

Victoria p.o.v. ---next morning---
Ik ben al een paar minuten wakker, ik lig nog steeds een beetje te balen van gister, is mijn bestie eindelijk na 2 lange eindeloze weken wakker mis ik het omdat ik van Louis moest slapen.
Nadat ik naar de wc was gerend kwam Niall gelijk achterr me aan echt heel lief van 'm en ik glimlach bij die gedachte.
Ik stap uit het bed dat bij Sally in de kamer is gezet en zie daar Niall liggen die bij me was gebleven, ik loop langzaam naar Sally toe en zie dat ze wakker is.
'Sally?!' vraag ik zachtjes waarna na ze me aan kijkt.
'Vicky, ik heb je zo gemist!' roept Sally met een schorre stem uit en ik ren huilend naar haar toe en roep: 'Ik jou ook verschrikkelijk gemist!!' en geef haar een dikke knuffel en ze knuffelt terug.
'Sally, wat fijn dat je weer wakker bent en bij ons blijft!' roept Niall met zijn ochtendstem en mengt zich in de knuffel.

Sally p.o.v.
'Sally?!' vraagt een vertrouwde stem zacht en dan weet ik het weer, het is Vicky!!
'Vicky, ik heb je zo gemist!' roep ik met een schorre stem uit en Vicky kijkt me aan.
'Ik heb jou ook verschrikkelijk gemist!!' en ze rend huilend naar me toe waardoor ik ook ga huilen en ze geeft me een knuffel en ik knuffel terug.
'Sally, wat fijn dat je weer wakker bent en bij ons blijft!' hoor ik een stem met een Iers accent zeggen en Niall voegt zich bij onze knuffel.
Dan laten we los en ik vraag: 'wanneer mag ik naar huiis?' vraag ik nog al hyper en ik ga recht op zitten.
'Weet ik niet! Even vrage- Aangezien het erg goed gaat en je nu helemaal wakker bent mag je over een paar uur naar huis, alleen erst een paar testjes nog,' onderbreekt de dokter Niall.
'Ik bel de andere jongens!!' roep ik als ik zie dat Niall zijn mobiel pakt.
'Hier gebruik de mijne maar' roept Niall lachend om mijn enthousiasme.
Het eerste nummer van de jongens dat ik tegen kom is van Liam, daddy direction dus en bel hem. *liam=Li en Sal=Sally*

Li- Hey Niall, hoe gaat het?
Sal- Tss, zeg je nu Niall tegen mij?! Vraag ik verontwaardigd.
Li- wat?! Sally?!?!?!?! We komen gelijk naar het ziekenhuis!! Ik ga de andere jongens wakker maken!!!!! Roept Liam heel erg hyper en hij hangt op en ik lig helemaal dubbel net als Niall en Vicky want ik had 'm op speaker gezet.

Liam p.o.v.
Ik zit aan de keukentafel en heb net m'n brood op als mijn telefoon gaat, het Niall.
Li- Hey Niall, hoe gaat het?
Sal- Tss, zeg je nu Niall tegen mij?! Vraagt een hele bekende stem verontwaardigd en ik herken de stem bijna gelijk.
Li- Wat?! Sally?!?!?!?! We komen gelijk naar het ziekenhuis!! Ik ga de andere jongens wakker maken!!!! Roep ik hyper en ik hang op en dan vraagt Louis die net de keuken in gelopen komt en een wortel pakt: 'Wie was dat Li?'.
'DAT WAS SALLY!! HELP ME DE ANDERE JONGENS WAKKER TE MAKEN!!!' en we rennen gelijk naar boven en voor t eerst dat Louis zijn wortel zo maar weg legt, Sally moet wel heel veel voor hem betekenen!
'WAKKER WORDEN IEDEREEN!! NUUUU!!!! WE MOETEN NAAR SALLY!!!' en bij het horen van de naam Sally steken Harry en Zayn hun hoofden om de hoek en ze zien onze gezichten en rennen terug.

Niall p.o.v.
'Ik heb hongurr!!' roepen Sally en ik tegelijk waardoor Vicky moet lachen, dan roepen we: 'Creepy!' ook tegelijk, en Victoria moet alleen maar harder lachen.
Sally springt uit bed en roept: 'Niaall ik wil eten!!!!!' en ze begint te stuiteren net als Louis is ze dus vaak heel erg hyper!
'Sally?!' roept Louis die blijkbaar net is aan gekomen met de andere.
'Waaaaahhh LOUIS TOMLINSON!!!!!!!!!!!' fangirlt Sally en dan rent ze op Louis af en springt in zijn open armen.
'Hey Sal, mogen wij ook een knuffel?' vraagt Harry dan na een minuutje en ik zie een steek van jaloezie in zijn ogen, dat word opletten dus.
Sally bevrijd zich uit Louis' greep en rent op Liam af waardoor Harry een beetje beteuterd staat te kijken en wij moeten lachen.
'Tja Hazz, wie vraagt word overgeslagen!' en dan rent ze op Harry af waardoor Harry toch wel moet glimlachen.
Dan rent ze naar Zayn en geeft hem een knuffel, als ze zo even blijft staan hoor ik een bekende stem.
'Hey Sally, is Zayn een beetje lief voor je geweest?!' en Sally maakt zich los van Zayn en begint nog erger te fangirlen.
'OMYGODDD PERRIE EDWARDS, PERRIEEEEE!! Schreeuwt Sally en ze rent op Pezz af en geeft Perrie een knuffel.
Dan begint Louis ook hyper te worden en rent naar de deur van het ziekenhuiskamertje.

Louis p.o.v.
'OMYGODDD PERRIE EDWARDS, PERRIEEEE!!' Schreeuwt Sally en ze rent naar Perrie.
Dan zie ik El staan en word nog hyperder en ren naar dr toe.
'EL!' roep ik en ik til haar op en geef haar een kus tot ik iemand hoor roepen 'Get a room!'
Dan word ik opzij geduwd als ik Eleanor heb neergezet.
'Eleanor!!' en ik zie Sally Eleanor een knuffel geven.
'Ik ship Elounor en Zerrie en Sophiam zo hardd!!' ratelt Sally dan en ik roep voor de grap: 'Nou dan ship je het verkeerde stel! Want Elounor is niet waar en Larry is wel waar,' ik knipoog naar Harry en de andere zagen het ook behalve Sally.
Ik kijk Harry met een zo genaamde verliefde blik aan en Sally roept: 'ow ik heb al die tijd de verkeerde ship gesteund..' en ze zucht.
'Sally, je hebt al die tijd de juiste ship gesteund hoor! Larry is fake en Elounor is real,' roep ik lachend en de andere lachen mee.

Adopted by One Direction ✔Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu