Sally p.o.v.
'Hey Sally doe je mond eens dicht anders vang je vliegjes!' zegt Niall grinnikend als we het huis binnenlopen.
'Het is zo.. Zo-enorm?' maakt Liam mijn zin lachend af en ik knik.
'Kom, dan zal ik je kamer laten princess!' roept Louis die hyper staat te stuiteren en naar boven rent dus ren ik achter hem aan.
'Hier is jou eigendom,' zegt Louis terwijl hij een deur met een hartje opendoet en me binnen laat gaan.
'Waauuw geweldig!! Thank youu!!!' roep ik en ik vlieg Louis om zijn nek.*2 uur later in de keuken*
'Hmm lekker! Ik hou van pizza!' roep ik vrolijk en Niall geeft me een boks.
'Euhm, Sally?: vraagt Harry dan voorzichtig.
'Jaa?' zeg ik vrolijk.
'Maandag moeten we weer op tour,' begint Harry voorzichtig(ff voor de duidelijkheid het is nu zomervakantie 3e week en het is zaterdag).
'Ow, moet ik dan alleen thuis blijven?' vraag ik een beetje sip.
'Nee, want als je het goed vind komen de jongens van 5 Seconds of Summer voor 3 weken hier logeren en leuke dingen met je doen,' vertelt Zayn dan en ik begin hyper te worden.
'Omg omg omg ik ga 5sos ontmoeten yessss!!!!!' fangirl ik.
'Okay, rustig aan haha,' lacht Niall.Niall p.o.v. -next morning-
Als ik wakker word loop ik gelijk naar beneden en ik zie dat Sally en Louis op een wortel zitten te knagen.
'Morgen,' zeg ik en ik loop naar de keuken om wat te gaan eten.
Ik loop met mn bord weer naar de livingroom en terwijl ik ga zitten zie Louis kijken.
'Heb je weer honger Horan?' vraagt Louis dan hoofdschuddenden ik kaats terug: 'ga jij maar verder met knagen op je wortel klein konijn,'
Sally schiet in de lach maar is weer stil als Louis haar een boze blik zend waardoor ik moet lachen.
'Goedemorgen!' roept Liam als hij de livingroom binnengelopen komt.
De jongens en ik zijn nogal zenuwachtig omdat vandaag het favoriete paard van Sally hierheen komt, gelijk nadat we getekend hadden hebben we mensen opgebeld die bij het enorme grasveld een groot stuk afgebakend hebben met een sterk hek en een mooie stal met kamertje voor rijspullen, een kamer voor eten en natuurlijk een mooie stal voor het paard.
Dan schrik ik op uit mijn gedachten omdat er aangebeld word en Liam loopt naar de deur.
'Sally! Ga jij even met Niall naar de tuin?' roept Liam en Sally en ik staan op, lopen naar de achterdeur en gaan naar buiten.
Daar staat een auto met een trailer en Sally kijkt mij, Liam en Louis vreemd aan.
Harry en Zayn komen achter ons staan.
'Caroo!!' gilt Sally als ze een vrouw uit de auto ziet komen.
Dan stapt er een vrouw uit en ze stelt zich voor als Caro, zij gaf dus les aan Sally.Sally p.o.v.
'Caroo!!' gil ik als ik Caro de auto uit zie stappen.
We praten even en dan zegt Caro: 'Moeten we hem niet even uitladen?' ik kijk haar vreemd aan, dan loop ik naar de achterkant van de trailer.
Louis helpt Caro met het openen van de klep, Caro gaat via het deurtje naar binnen en maakt het touw van het paard los en laat het paard langzaam achteruit stappen.
Ik begin te gillen als ik het zie, het is Rhissar!!
Rhissar kijkt om en ziet me staan en hij begint te trekken aan zijn touw, uiteindelijk laat Caro hem gewoon los en de jongens doen een stap achteruit als Rhiss op me af gedraafd komt.
Ik pak hem bij zijn halster en geef hem een knuffel, dan leggen de jongens alles langzaam uit.
Ze laten me ook gelijk zien waar Rhissar kan staan, ik zie dat alles al in de stal staat en ligt dus ik pak de cap loop terug naar de weide en maak nog een halstertouw aan het halster van Rhiss vast.
Ik stap op en ga rijden terwijl de jongens me met open monden staan aan te kijken.
Ik moet toch wel glimlachen bij mezelf omdat Caro vertelt over mij en Rhiss.-paard uur later(snap je m? Paar, paard)-
Ik heb heerlijk gereden en ik heb ook gedoucht en heb net met zn allen weer gegeten(want het was 6 uur ongeveer toen Rhissar aankwam).
Er word op mijn deur geklopt dus ik roep binnen.
'Hey princess,' glimlacht Harry als hij binnekomt en hij komt op bed zitten.
'Heb je zin in morgen?' vraagt hij voorzichtig.
'Heel erg! En jullie hoeven je echt niet schuldig te voelen hoor,' voeg ik er aan toe.
'We hopen dat jullie je vermaken met zn vijven deze 3 weken als we weg zijn,' zegt Harry.
'Ow en voor ik het vergeet, als je wakker word morgen niet schrikken! Dan zijn wij al weg en zijn de jongens van 5sos er al,' stelt Harry me op de hoogte.
'Okayy, ik ga nu wel echt slapen! Weltrusten papa Hazz,' zeg ik en ik geef 'm een kus op zijn wang.
'Goodnight princess,' fluisterd Harry zachtjes terwijl hij de kamer uitloopt en de deur dicht doet.
Ik ben benieuwd hoe de jongens zullen zijn en met die gedachte val ik in een diepe slaap..------------------
Heeii,
Sorry voor het late uppen steeds maar het is gewoon enorm hectisch hier!
Ik schrijf steeds en up zo veel mogelijk echt waar!
Ik doe mn best voor jullie
Doeiii allemaal
JE LEEST
Adopted by One Direction ✔
FanfictionSally is een meisje van 15 jaar en houd heel erg van paarden en One Direction. Ze zit nu een paar maanden in het weeshuis omdat haar ouders zijn omgekomen bij een ongeluk, ze heeft het er nog steeds heel zwaar mee maar gelukkig mocht ze haar konijnt...