Luke Hemmings p.o.v.
Sally en ik liggen nu al een kwartier op haar bed in haar kamer en haar telefoon loopt telkens te trillen wat heel erg irritant is.
Dan heb ik er genoeg van en strek mn arm om de telefoon te pakken.
Dan ontgrendel ik de telefoon terwijl Sally over mijn schouder mee kijkt.
Ik start Twitter op en gelijk stromen alle haat reacties ons toe, er zitten lieve berichtjes bij van dat Sally zich niets van de haat moet aan trekken omdat ze perfect is en dat we veel plezier moeten hebben met ze alle.
'Sally, alsjeblieft trek niets aan van alle haat je bent perfect en die mensen die zich fan noemen zijn geen echte fans als ze op jou haten!' probeer ik Sally wat op te vrolijken.
'Kijk liever naar alle lieve reacties,' voeg ik er aan toe terwijl ik haar diep in haar ogen kijk en tranen zie opwellen.
'Dat weet ik wel maar wat heb ik ze gedaan? Ik kon toch ook niet weten dat de jongens jullie als oppas voor me zouden regelen?' zegt Sally snikkend en ik trek haar nog dichter tegen me aan.
'Ze zijn bang dat jij ons inpikt en dat we stoppen met 5sos, maar dat zouden we zelf nog lang niet willen! Maar ja dat zien zij niet!' leg ik uit.
Ik pak mijn Iphone en start Twitter op, ik tik het icoontje om een nieuwe tweet te verzenden aan en begin druk te typen als ik klaar ben druk ik op verzenden.Sally Tomlinson p.o.v.
Luke pakt zijn telefoon en begint druk te typen.
Als hij klaar is voel ik mn telefoon achter elkaar trillen.
Ik ontgrendel mn Iphone en start Twitter op.
@Luke5SOS: Hou op met haten op @SallyOfficial please! Als je haar gaat lopen haten kan je jezelf GEEN echte fan noemen, wat heeft zij jullie misdaan?! Goedzo, helemaal niks! Oh en voor de ECHTE fans vanavond een Twitcam, om iets bekend te maken en voor de lol:)
Ik moet lachen als ik de tweet gelezen heb en geef Luke een knuffel.
'Dus we gaan "Suke" bekent maken?' vraag ik onzeker.
'Het liefst wel, ik wil je niet langer verborgen houden want ik hou enorm veel van je!' antwoord Luke en hij geeft een kus op mijn kruin.
'Kom, dan gaan we de jongens over de Twitcam bekent maken,' lacht Luke en ik knik.
Hand in hand lopen we naar de hal, dan staat Luke stil en ik kijk hem vragend aan tot ik de speelse in zijn ogen zie dus ik spring op zijn rug alsof het niets is.
Rustig hobbelt Luke de trap af, dan wil hij de woonkamer in lopen.
'Neeh wacht! Eerst eten paardje!' roep ik en hij hinnikt heel vals om het te bevestigen, dan zet hij koers naar de keuken.
Dan komen we de keuken in en Calumen Ashton kijken ons raar aan maar al gauw begint Calum te lachen terwijl Ashton ons hoofdschuddend na kijkt.
'Hou je extra goed vast dan pak ik de chips ok?' waarschuwt Luke me dus ik hou extra goed vast terwijl Luke twee zakken chips pakt en hij loopt weer naar de woonkamer.
'Welke film?' vraag ik als Luke me weer neergezet heeft.
'CARS!!' schreeuwen Calum en Luke tegelijk dus hoofdschuddend pak ik de Cars film.
Dan loop ik naar de bank en wil gaan zitten als 2 sterke armen me naar achter trekken en op schoot terecht kom.
'Hey! Ik kan best op mijn EIGEN kont zitten hoor!' zeg ik nep-verontwaardigd en ik kijk om te zien wie het is, krullen, bandana en schattig glimlachje. Ashton.
'Maar ik heb het koud,' jammert Ashton en ik moet toch wel glimlachen.
Dan ga ik een beetje onderuit zitten en tegen Ashton's borst aan hangen, het voelt alsof hij de oudere broer is die ik nooit gehad heb..Hoii Unicorns,
Ik weet het nog geen 5 votes op het vorige boek maar gwn omdat ik het leuk vind:)
Maar er komt dit keer pas een nieuw hoofdstuk bij 5 votes, dus als je een nieuw hoofdstuk wilt weet je wat je moet doenXD
Hope u like it!
Byee x
Vote-Comment-Fan?
JE LEEST
Adopted by One Direction ✔
FanfictionSally is een meisje van 15 jaar en houd heel erg van paarden en One Direction. Ze zit nu een paar maanden in het weeshuis omdat haar ouders zijn omgekomen bij een ongeluk, ze heeft het er nog steeds heel zwaar mee maar gelukkig mocht ze haar konijnt...