Sally Tomlinson p.o.v.
Het is nu een kwartier nadat de man Rhiss' maag heeft leeg gespoeld en ik ben nog steeds rustig aan het door lopen omdat dat moest om hem in de gaten te houden.
Het begint donker te worden maar ik trek me er niks van aan, dan komt Luke aan gelopen.
'Hey, hoe gaat 't met hem?' vraagt hij met een knikje naar Rhissar.
'Het gaat goed, nog een half uur doorlopen en dan mag hij op stal,' glimlach ik.
'Zal ik dat laatste half uur bij hem blijven en met hem gaan lopen? Dan kan je even eten en even zitten voor dat je hem voert ofzo,' bied Luke aan en ik kijk hem dankbaar aan.
'Heel graag! Enorm bedankt!' bedank ik hem en ik geef hem snel een kus op zijn wang.
Ik leg nog even uit wat en hoe hij het moet doen wat niet zo moeilijk is en ik loop rustig naar binnen.
'Sallzz!!' roepen de jongens in koor als ik de woon kamer in loop en ze rennen op me af, tegelijk beginnen ze me te knuffelen waardoor ik automatisch weer moet glimlachen.
'Mag ik eten?!' roep ik dan en Calum snelt naar de keuken terwijl ik ga zitten op de bank met Ashton en Zayn naast me.
Zachtjes ga ik tegen Zayn aan hangen, want ja, hij stopt met de band maar het is en blijft nu toch wel mooi mijn vader!
'Zo Sally, ben je..' 'ervan geschrokken? Ja zeker maar ik snap het wel,' maak ik zijn zin af.
En ik geef hem een dikke knuffel.
'Ik ga even mijn telefoon halen!' zeg ik, nieuwsgierig naar alle reacties van Zayn's vertrek.
Ik spring op en ren met twee treden de trap op, en ren mijn kamer in.
Snel gris ik mijn Iphone van mijn bureau en loop de kamer weer uit maar dan bedenk ik me en loop weer terug mijn kamer in om mijn oordopjes te halen.((Boven aan:)))
Dan loop ik naar weer naar beneden en ga op de bank zitten als Calum aan gelopen komt net eten dus snel zet ik muziek op.
Dan pak ik het bord aan en AANVALLUHH!!!Luke Hemmings p.o.v.
Hier loop ik dan, met het paard van Sally.
Zachtjes begin ik te fluisteren tegen het paard, Sally heeft me verteld dat als ik ergens mee zat kon ik het vertellen aan dit paard.
'Weet je, soms ben ik zo bang dat Sally me niet genoeg vind en dat ze een ander heeft. Ik weet eigenlijk niet eens meer waarom ik Sally verdien, waarom ik dit alles verdien!' begin ik.
'Ik ben al verliefd op Sally sinds Niall me dat filmpje van haar en Louis stuurde. Ik ben zo bang dat ik haar pijn ga doen terwijl ik dat niet wil!' ga ik verder.
'Dat is al eerder gebeurd, ik wil niet Sally ook nog laten gaan! Ze betekent zoveel voor mij dat ik nu al niet meer zonder d'r kan!' maak ik mijn verhaal af als ik Sally naar buiten zie lopen.
Gelijk voel ik de kriebels in mijn buik omhoog trekken.
'Heey Lukey,' roept Sally van een afstandje.
'Heey Sallz!' roep ik terug.
'Het is tijd dat hij lekker op stal gaat,' kondigt Sally aan terwijl ze me een knuffel geeft en het touw over neemt.
Het enige wat ik doe is knikken.
Ik pak Sally's andere hand en samen lopen we naar het schuurtje..Hoii Unicorns
Echt enorm bedankt voor de 1.76k reads!!!
Tis gewoon echt awesome!!
Maar als er dingen zijn die jullie anders willen aan dit boek, please comment of stuur een prive-bericht:)
Doeiii❤
Vote-Comment-Fan?
JE LEEST
Adopted by One Direction ✔
FanfictionSally is een meisje van 15 jaar en houd heel erg van paarden en One Direction. Ze zit nu een paar maanden in het weeshuis omdat haar ouders zijn omgekomen bij een ongeluk, ze heeft het er nog steeds heel zwaar mee maar gelukkig mocht ze haar konijnt...