13

329 14 4
                                    

Vee
Probudila jsem se v nějakém cizím pokoji. Vůbec jsem nevěděla kde jsem a pomalu ani kdo jsem. Po chvíli mě začalo docházet, kde vlastně jsem. Musím být u kluků doma a hádám, že jsem ve svém novém pokoji. Vylezu z postele a rozhlédnu se. Musím říct, že byl vážně nádherný.

Ta tapeta nad mou postelí byla úžasná, ale nejvíc se mi asi líbil ten kosmetický stoleček

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Ta tapeta nad mou postelí byla úžasná, ale nejvíc se mi asi líbil ten kosmetický stoleček. A ta postel? Byla nejpohodlnější. Ale když se nad tím tak zamyslím, takhle dobře jako dnes jsem se vyspala na posledy v mém starém pokoji. To jsem ještě bydlela s rodiči a s bráchou. Když jsem si na to vzpomněla, tak mi unikla osamocená slza. Už jsem cítila jak se mi do očí tlačí další. Rychle jsem se to snažila rozmrkat, abych se nerozbrečela úplně. Dokázala jsem to. Chtěla jsem si to tu prohlídnou víc, ale v tu chvíli jsem si uvědomila jednu věc. Místo jedněch dvoří jsou tu dvoje. rychle jsem k nim přišla a otevřela je. Musím říct, že to co jsem tam viděla mi vyrazilo dech. Byla tam krásná koupelna, která i ladila k pokoji.

Směrem ke dveřím byla vidět vana, ale když jsem zašla za roh, tak tam byl sprchový kout

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Směrem ke dveřím byla vidět vana, ale když jsem zašla za roh, tak tam byl sprchový kout. Naproti tomu byla taková mini postel, spíš to vypadalo lehátko. Byl tam taky další stolek a vedle něj byla něco jako komoda. Něco čemu jsem, ale nemohla bylo, že byla plná růžných šamponů, kondicionérů, sprchových gelů. Prostě to bylo plné kosmetiky. Ale to hlavní co mně na tom nejvíc překvapilo bylo to, že to bylo plný DÁMSKÝ kosmetiky. A to hodně dobrý a hodně drahý kosmetiky. Nevím jak věděli co koupit, nebo co potřebuju, ale jsem strašně ráda, že to tu je. Později jim budu muset poděkovat. Vyšla jsem zpět do pokoje a hned jsem zamířila k druhým dveřím. Ty byli na proti koupelně. Otevřela jsem je a setkala jsem se s chodbou. Na chodbě byli další dveře. Podle počtu jsi myslím, že ty dveře jsou od pokojů kluků. No, i když nejsem tak chytrá. Na každých dveřích je napsaný jméno. Niall. Louis. Harry. Liam. Zayn. Na jedné straně chodby bylo schodiště, které vedlo dolů a na druhé straně schodiště zase vedlo nahorů. Rychle jsem zacouvala zpátky aby mě nikdo neviděl. Slyšela jsem totiž nějaké hlasy, které přecházejí za spoda. Podívala jsem se na poslední dveře v místnosti, které byli ještě neprozkoumány a rozhodla jsem se to napravit. Pomalu jsem je otevřela a byla jsem překvapená. Ale ne špatně, ale hezky překvapená. Příjemně.

 Byla tam nádherná šatna

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Byla tam nádherná šatna. Už teď vím, že já ji nikdy nenaplním. Hádám, že tohle nemohli vymyslet ani navrhnou kluci. Asi nějaká designérka. Zpoza dveří jsem slyšela někoho přicházet a tak jsem pomalu vrátila zpátky do mého pokoje. Slyšela jsem někoho zaťukat, a tak jsem šla otevřít. Za dveřmi stál Zayn s obrovským úsměvem, který byl i nervózní.

,, Nechceš jít za námi dolů?" zeptal se nervózně. Jen jsem přikývla a následovala ho ke schodům. Cestou jsem si prohlížela obrázky, které jsem před tím neviděla.

Přišli jsme dolů a kluci seděli u stolu a jedli pizzu.

,, Dobrý večer, Šípková Růženko." řekl mi Niall s plnou pusou. Až teď si nás všimli i všichni ostatní. Všichni mi darovali velké úsměvy.

,, Pojď si sednou k nám, Vee. Objednali jsme ti šunkovou pizzu. Doufám, že jí máš ráda. Máme tu i další, ale od těch je tu už pouze pár kousků. To víš je tu s námi Niall a ten toho sní hodně." Říkal mi Louis. Niall se natahoval pro další kousek hádám sýrové pizzy, když ho Liam praštil přes ruku a podíval se na něj zabijáckým pohledem. No jo no, to by nebyl Niall kdyby mu ho neoplatil.

,, Vee, řekni něco. Oni mě tu mučí. Nechtějí mě dát najíst. Musíš jim něco říct." říká Niall mým směrem a úplně kašle na kluky, který na něj hází ublížené pohledy.

,, Mě stačí ta šunková pizza, takže si ty ostatní můžete sníst." promluvila jsem potichu a šla se posadit na místo, na které poklepával Harry. Seděla jsem mezi Niallem a mezi Harrym. Niall ke mě přisunul krabici s mojí pizzou. Pomalu jsem jí otevřela a udělalo se mi špatně. Byla velká, ale vážně velká. Vzala jsem si jeden kousek, ale musím uznat, že se mi poměrně dost klepali ruce. Kluci si toho museli všimnou. Všimli. Poznala jsem to podle jejich pohledů. Byla jsem jim, ale vděčná za to, že nijak nerozmazávali a ani to nijak neřešili. Byla jsem jim vděčná. Nejvíce za dnešek. Snědla jsem asi další dva kousky a napila se coca-coly.

,, Už nemůžeš?" zeptal se Liam. Zavrtěla jsem hlavou a ještě více se zabalila do mé mikiny.

,, To vůbec nevadí. Jestli chceš tak se můžeme jít podívat na nějaký film." řekl mi Louis. Jen jsem znovu kývla hlavou. Dnes jsem se úplně necítila na to s kýmkoli mluvit. Šla jsem za kluky a vešli jsme ve třetím patře do kino sálu.

 Šla jsem za kluky a vešli jsme ve třetím patře do kino sálu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Všichni jsme si lehli na polštáře a zaply Netflix

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Všichni jsme si lehli na polštáře a zaply Netflix. Ani nevím co to bylo, ale líbilo se mi to. Po chvíli a začal přemáhat spánek a já se v klidu poddala. Poslední co jsem slyšela bylo dobrou noc od všech.

Ahojky, je tu nový díl. Doufám, že se vám líbí a budu ráda za každý komentář nebo hvězdičku. Když teď začne škola, tak se ve vydávání nic nezmění a budu se snažit pořád každou neděli vydávat. Užijte si poslední dny prázdnin na plno!!!!!!!!!

987 slov

Skrytá pod kapucíKde žijí příběhy. Začni objevovat