38

155 6 3
                                    

Prosím pište nějaké otázky na jakoukoli hlavní postavu v knížce. Vee, Niall, Harry, Liam, Louis, Zayn, Vincent, nebo nějakou jinou.

3. Osoba

Vzlyky pomalu utichly a po chvíli už bylo slyšet pouze slabé čichání.

,,Díky" zašeptala Vee a ještě pevněji objala svého bratra.

,,Nemáš zač, sestřičko." řekl nazpátek alespoň s malým úsměvem. ,,Vee ty, ale víš, že tohle nemůžeme nechat jen tak." řekl Vincent a počkal až Vee přikývne. ,,Vím, že se ti to asi nebude líbit, ale musíme na policii. Tohle nemůžeme takhle nechat. Musíme to nějak řešit." řekl potichu a nejvíce opatrně jak mohl. Vee zase pouze přikývla.

,,Ještě mi řekla, že za smrt a za to co se z toho Sebastianovi může taky." bylo vidět, že Vee chtěla ještě něco říct, ale to se jí nepovedlo, protože jí někdo přerušil.

,, Tak počkat. Kdo je zase Sebastián?" zeptal se dost naštvaně a rozhozeně Harry.

,,To byl můj starší bratr. Ten kterého srazilo to auto." řekla, ale zněla docela ublíženě. Všichni si toho všimli.

,,Promiň Vee. Nemyslela jsem to tak, jak to vyznělo." omluvil se Harry.

,,Já vím. Jen mě to zabolelo, ale to bude dobré." řekla Vee a utřela si slzy.

,,Tak nepřijdeme na nějaké veselejší téma?" nahodil jen tak ledabyle Louis.

,,A jaké?" začal s tou hrou taky Niall.

,,No kluci. Pamatujete si, jak jsme byli ve studiu a Vee tam zpívala? Taková krása. I na internetu to mělo úspěch. Škoda, že se ti to nechce zopakovat." odpověděl provokativně Louis s poslední větou, která byla mířena směrem k Vee. Té se na tváři hned vytvořil vystrašený výraz.

,,Pokud se mohu do této debaty zapojit, tak podle mě to bylo vážně krásné nenadání námi toto video vyskočilo a musím uznat, že to bylo úžasné. V jsem tam hned poznal nejen díky tomu, jak vypadala, ale i díky hlasům takový jemný, ale silný hlas. Nemá jen tak někdo pamatuje si, jak se doma vždycky zpívala. Možná by jsem někde našel i video." vložil se do toho Vincent.

,,Klidně se k nám můžeš přidat. To je jsem netušil, že takhle zpívá už od malinka. Klidně nám o ní řekni něco zajímavého. Nějaké trapasy nebo krásné činy. Řekni třeba. Jaká byla jako malá." řekl ještě provokativněji Niall. Vee začal rudnout. Ale ne od rozčílení, ale od studu. Po chvíli byla června jako rajčátko.

,,Ale, ale.... tady se nám někdo začíná červenat." podotkl po pohledu na Vee Zayn. Všichni si začali smát. Teda ne všichni. Pouze jedna osoba se nesmála. Můžete zkusit hádat, kdo. Chvilka napětí.... ten kdo hádal Vee, tak vyhrává 100 bodů.

,,Tak dobře. To už stačí." zakončil to Liam. Vee spadl kámen ze srdce. Už doufala, že toho nechají. To se ale šíleně spletla.

,,Tak už konec srandy, protože přece musíme nechat Vincenta, aby nám řekl nějaké průšvihy nebo trapasy." dodal a hodil po Vee oslnivý úsměv. Ta se okamžitě zvedla.

,,Ale, ale kam pak to míříš? Ještě jsme neskončili." škádlí jí dál Harry.

,,Já nikam neutíkám. Pouze odcházím do školy. To jste zapomněli, že dnes tam mám jít? Byla bych vážně ráda, kdyby mě mohl někdo odvést." řekla a odcházela pomalu z místnosti.

,,Počkej, Vee to jsem ti omylem zapomněl říct. Dnes do školy nejdeš. Po včerejšku jsem tam zavolal a domluvil se, že tam půjdeš až za týden. Sice jim to bylo líto, ale chápali to a budou se na tebe těšit příští týden. Dokonce i spolužákům se prý po tobě stýská." vysvětlil. Vee to dost naštvalo.

,,To si děláš srandu. Liame to nemůžeš. Já chci do školy a taky jdu. Bráška mě odveze, že?" promluvila v koncem i ty k němu dlouho ztracenému bratrovi. Ten na to hned zareagoval.

,,Promiň, ale souhlasím s kluky. Ještě by jsi měla zůstat doma. Nezapomeň, že potřebujeme zajít na tu policii. Nemůžeme to takhle nechat a ani nezkoušej protestovat. znám tě moc dobře, i když jsem tě dlouho neviděl, tak vím, že tam nebudeš jít, ale ty to zvládneš. Musí dostat to co si zaslouží, jo?" Vee se na to zatvářila dosti uraženě.

,,Ty se máš zastat mě. Ne se spojit s nimi." řekla uraženě Vee. A víte, jaká byla odpověď i jejího bratra? Ta jí urazila ještě víc. Pouze pokrčil rameny. POUZE.

,,Ať trošku znovu změníme téma. Vee. Jak jsme mluvili o tom zpívání. Tak by jsme dostali takový nápad. Nechtěla by si zkusit nahrát nějakou písničku? Samozřejmě by jsme ti se vším pomohl, ale taky jde o to, jestli by jsi chtěla." zaujal Louis Vee svou otázku.

,,A víš, že by jsem si to někdy chtěla vyzkoušet? Ale asi by mi to nešlo. Vám by vážně nevadilo mi pomoct?" řekla se skloněnou hlavou. Kluci, kromě Vincenta se na ni dívali s otevřenou pusou.

,,Vážně si myslíš, že by jsme ti nechtěli pomoct? Nebuď blázen. Vee moc rádi ti pomůžeme." odhodlal se promluvit se Zayn

,,Vinci, co si o tom myslíš?" ještě se pro její potvrzení otočila na svého bratra. "Já řeknu jediné. Jdi do toho." Vee toto dodalo pouze odvahu.

,, Tak tvé rozhodnutí?" zeptal se Zayn.

,, Beru to."


Ahojky. Sice není neděle, ale úterý, ale popravdě snad po měsíci je tu nová kapitola. Moc se omlouvám, ale konec školního roku, dovolená, nová brigáda. Bylo toho na mě vážně moc, takže jsem se vůbec nedostala k psaní. Nebo takhle, napsané jsem to měla, ale pouze na papíře a ne v počítači. 

Doufám, že se vám kapitola líbila a budu ráda za jakýkoli comment nebo votes.

930 slov

Skrytá pod kapucíKde žijí příběhy. Začni objevovat