27

216 9 8
                                    

3. osoba

Ozval se potlesk. Všichni kluci se na to dívali s otevřenou pusou. Musea jsem nad tím usmát, protože mezi námi byli strašně roztomilí. 

,, Wow." vydechl Liam a pořád měl otevřenou pusu. Paul, který byl naštvaný na kluky, tak už ani ten vztek necítil. 

,, Páni, Vee. Já si myslel, že budeš umět zpíval, ale až tak? To jsem neměl ani tušení. Vlastně ani nevím co by jsem měl říct. Bylo to vážně úžasný." říkal s obdivem Niall. Vee se na ně přes sklo usmála a zašala si sundávat sluchátka. 

,, Ne ne ne. Ještě si je nesundávej. Zazpívej nám ještě něco, prosím." přemlouval mě znovu Harry. 

,,Ale já nevím co." řekla jsem a snažila se z toho nějak vykroutit. To se mi, ale nepovedlo.

,, To je vážne jedno. Zaspívej co chceš." snažil se mě přesvěčit Harry. V tu chvíli mě něco napadolo.

,, Dobře a můžu u toho hrát na piano?" zeptala jsem se jich. Když prikývli tak jsem si za něj šla sednou a začala hrát. Po chvíli jsem k tomu přidal i zpěv.

Your hand fits in mine like it's made just for me
But bear this mind, it was meant to be
And I'm joining up the dots with the freckles on your cheeks
And it all makes sense to meI know you've never loved
The crinkles by your eyes when you smile
You've never loved your stomach or your thighs
The dimples in your back at the bottom of your spine
But I'll love them endlesslyI won't let these little things slip out of my mouth
But if I do, it's you
Oh, it's you, they add up to
I'm in love with you
And all these little thingsYou can't go to bed without a cup of tea
And maybe that's the reason that you talk in your sleep
And all those conversations are the secrets that I keep
Though it makes no sense to meI know you never loved the sound of your voice on tape
You never want to know how much you weight
You still have to squeeze into your jeans
But you're perfect to meI won't let these little things slip out of my mouth
But if it's true, it's you
It's you, they add up to
I'm in love with you
And all these little thingsYou'll never love yourself half as much as I love you
And you'll never treat yourself right darling, but I want you to
If I let you know, I'm here for you
Maybe you'll love yourself like I love you, ohAnd I've just let these little things slip out of my mouth
'Cause it's you, oh, it's you
It's you, they add up to
And I'm in love with you
And all these little thingsI won't let these little things slip out of my mouth
But if it's true, it's you
It's you, they add up to
I'm in love with you
And all your little things


Znovu se ozval potlesk. Znovu. Sundala jsem si sluchátka a rozešla jsem se  zpátky k nim. Všichni tam stáli s otevřenou pusou.

,, Zavřete ty pusy nebo vám tam vejde dinosaurus." řekla jsem a začala se smát. Když si kluci a Paul uvědomili co jsem řekla, tak se začali smát přes celou místnost.

,, D-d-dinosaurus?" vykoktal ze sebe Niall, který nemohl přes smích ani mluvit. 

,, Jo. To jsme vždycky říkali doma." řekla jsem a usmála se na ně. 

,, Ty jsi si vážně vybrala naši písničku? " zeptal se dojatě Niall. 

,, Ta byla vaše? Já myslela, že bylo od někoho jiného." zeptala jsem se jich úplně nevinným tónem. Jenom abych to ujasnila a vy si o mě nemyslela, že jsi  úplná blbka, tak ano, věděla jsem, že je od nich, jenom jsem si z nich chtěla udělat trochu srandu. PANEBOŽE. Co je to se mnou? Nejdříve se s nimi nechci ani bavit a teď si z nich sama a dobrovolně dělám srandu? Co to se mnou asi je. No, nechám to teď být, ale později se k tomu jistě vrátím.

,, Pche. Jasně, že byla naše. Od koho si jako myslíš, že by asi byla, tak dokonalá písnička. Samozřejmě pouze od nás." řekl mi trochu namyšleně Niall. Já jsem se začala smát. Kluci už asi pochopily, že jsem si z nich trochu vystřelila, tak se smáli se mnou. V tu chvíli začal mluvit Paul. Tedy myslím, že se tak jmenuje.

 ,, Jinak ahoj Vee, mé jméno jak už víš je Paul. Nejdříve by jsem se ti chtěl omluvil, jak jsem se před tím chova. Je mi to vážně líto. Byl by jsem moc rád, kdyby jsi mou omluvu přijala." řekl a podíval se na mě. Chvíli jsem se nad tím zamyslela, ae je pravda, že to asi nemyslel vážně. Zkusím mu odpustit, ale bojím se, že tak rychle na to nezapomenu. Rozhodla jsem se, že kývnu a doufala jsem, že to pochopí. Asi to pochopil Začal tedy mluvit znovu. ,, A za druhé. Musím uznat, že vážně hezky zpíváš. Kdyby jsem byl vážně odvážný, tak řeknu, že kdyby jsi i trochu trénovala a pracovala na tom, tak  by jsi se mohla i někam vypracovat a možná být i někdy na takovém místě jako kluci. Máš na to, ae je to samozřejmě jenom na tobě." řekl mi a usmála se na mě. A ptáte se co já? Jenom jsem tam stála s otevřenou pusou a dívala se na něj. Kuci měli stejný výraz, ale zaregistrovala jsem tam i souhlasné výrazy. Začala jsem se červenat, tak jsem radši tu hlavu sklopila. To je znovu rozesmálo. 

,, Tak kluci, my musíme ještě jít něco vyřídit, když už tu jste, takže Vee pokud chceš tak můžeš poslouchat nebo si klidně ještě něco zazpívej nebo tak. Teď už, ale kluci sednou je to důležité. A to co jim říkal jsem už dál ani neposlouchala.

To jsem, ale ještě ještě netušila, že to někdo natočil a to video viděla osoba, kterou já už jsem vidět nechtěla.

Ahoj. Dnes je už druhá adventní neděla. Strašně to letí. Za devatenáct dní vánoce. Wau. Doufám, že se líbí a já se dnes loučím a jdu psát další kapitolu. Ahoj.

995 slov

Skrytá pod kapucíKde žijí příběhy. Začni objevovat