Vee
Když Niall a Liam odešli s tím pánem, kluci mi to tu začali ukazovat. Musím uznat, že je to tu moderní.
,, Nechceš si zazpívat?" zeptal se mě Harry. Podívala jsem se na něj jestli to myslí vážně nebo jestli to myslí vážně. Podíval se na mě nevině.
,, No, co. Harry má pravdu. Taky by jsem přál aby jsi nám zazpívala. Prosím." udělal na ně smutné oči Louis. Odvrátila jsem obličej. Ale co udělal Louis? Přešel tam kam jsem se dívala. Už jsem to nemohla vydržet, tak jsem přikývla.
,, Super." zakřičel Louis a začal kolem tančit vítězný taneček.
,, Tak co chceš pustit? Když nebudeš znát, tak ti je tam promítnu na tabletu. Takže co chceš pustit?" zeptal se mě Harry, který už seděl za počítačem.
,, Asi Always Remember Us This Way." řekla jsem.
,, To je od Lady Gaga, že?" zeptal se mě Harry a už psal název do počítače. Přikývla jsem. ,, Máš tam slova, tak utíkej." pokračoval a to už mě Louis se Zaynem tlačily do takového pokoje. Nebo spíš místnosti. Bylo tam takové sklo, takže jsem viděl na kluky a oni na mě. Nasadila jsem si sluchátka a z nich se začala linout melodie písničky. Začala jsme zpívat.
That Arizona sky burnin' in your eyes
You look at me and, babe, I wanna catch on fire
It's buried in my soul like California gold
You found the light in me that I couldn't findSo when I'm all choked up
But I can't find the words
Every time we say goodbye
Baby, it hurts
When the sun goes down
And the band won't play
I'll always remember us this wayLovers in the night
Poets tryin' to write
We don't know how to rhyme
But, damn, we try
But all I really know
You're where I wanna go
The part of me that's you will never dieSo when I'm all choked up
And I can't find the words
Every time we say goodbye
Baby, it hurts
When the sun goes down
And the band won't play
I'll always remember us this wayOh, yeah
I don't wanna be just a memory, baby, yeah
Hoo, hoo, hoo, hoo
Hoo, hoo, hoo, hoo
Hoo, hoo, hoo, hoo, hooSo when I'm all choked up
And I can't find the words
Every time we say goodbye
Baby, it hurts
When the sun goes down
And the band won't play
I'll always remember us this way, way, yeah
When you look at me
And the whole world fadesI'll always remember us this way
Když jsem dozpívala, tak se z druhé místnosti ozval obrovský potlesk. Podívala jsem se přes sklo, ale ne, že by tam byl Louis, Harry a Zayn, ale byl tam i Liam, Niall a Paul.
? Pov
Už jsem doma doma domov jsem naposledy řekl před lety. Šel jsem ke dveřím a zaklepal jsem cítil emoci. Šok. Otevřela mi nějaká cizí paní a mile se na mě usmála.,, Zdravím mohu vám nějak pomoci?" zeptala se mě. Pořád se mile usmívala.
,, Ne asi ne, omlouvám se, že jsem Vás rušil. Asi jsem se spletl." Řekl jsem nervózním hlase a kousek jsem odstoupil ode dveří. Znovu jsem si prohlédl dům ale teď popravdě nechápu, protože toto je dům našich.
,, Omlouvám se, ale jak dlouho to žijete? Dříve tu žila moje rodina." řekl jsem jí a začal jsem mít takový zvláštní pocit.
,, Já a moje rodina žijeme dva roky. Je pravda, že tu dříve žila jedna rodinka, ale bohužel Vám nemůžu říct kde jsou teď." řekla mi velmi nepravděpodobnou věc. Viděl jsem na ní, že ví co se stalo, ale nechce mi to říct. Mě z neznámého důvodu. Chvíli jsem přemýšlel, že se jí na to zeptám, ale rozmyslel jsem si to, když jsem viděl že je na vedlejší zahrádce, je moje bývalá sousedka. Povzdech jsem si a přikývl.
,, Dobře, děkuji." Řekl jsem a usmál se na ní.
,, Ráda jsem vás poznala, ale teď už budu muset jít." řekla mi a zabouchla dveře. Nechápu, protože se ke mě chovala mile a potom jsem se jí zeptal na mojí rodinu, tak úplně obrátila. Teď jsem si všiml, že moje bývalá sousedka už odcházela domů, tak jsem se s ní rychle rozeběhl.
,,Paní Mailsová, paní Mailsová. Počkejte na mě, prosím. Paní Mailsová!" volal jsem na ni. Zastavila se a když mě uviděla a uvědomila si kdo jsem úplně se jí změnil výraz.
,, Vincente, jak se máš? Dlouho jsme se neviděli. Kolik je to let? Je možně, že už by to bylo deset? Ale asi jo. To je doba. Kam jsi přestěhoval? Co jsi studoval? A co teď děláš? Kde pracuješ? Máš nějakou přítelkyni? Jak..." začala se mě nervózní vyptávat. Tím mi potvrdila podezření. Něco se mi tu tají. Podíval jsem se na ni vážným pohledem. A co ona? Moje bývalá milá sousedka? Dívala se všude, jenom ne na mě.
,, Hele Vincente. Nic se neděje, ano? Co by se mělo dít?" zeptala se mě nervózně.
,, Podívejte paní Mailsová. Nechci Vás nějak urazit, ale nikdy jsem Vám neřekl, že by nělo být něco špatně. Ale, když jste o tom začala mluvit, tak co se tu sakra děje." řekl jsem jí chladně s chladným obličejem. Zbledla.
,, Já... Vincente... Nevím j-jak t-t-ti to m-mám říct." Koktala starší paní přede mnou.
,, Prostě mi to řekněte přímo." řekl jsem jí tvrdě. To co přišlo se mi nezdálo ani v tom nejhorším snu.
Tvá rodina zemřela.
Dnes nová kapitola. Teď by už jste mohli možná trochu tušit kdo je ten neznámí, ale kdo neví tak vám můžu slíbit, že se to v příštím díle dozvíte. Teď se už loučím, ale ozvu se znovu v neděli.
916 slov
ČTEŠ
Skrytá pod kapucí
FantasyVee Smith je nevinná dívka, která za svůj život prošla těžkými zkouškami. Před ní byli zabiti její rodiče a cestou do školy zemřel i její bratr. Jak je očekávané, je na dně. Uzavřela se do sebe a mluví pouze s lidmi, které znala dřív nebo to jsou os...