'Karanlığın dibine hep beraber batacağız'Bana öyle söylemişti.
Peki bu dip ne kadar derindi? İçine çektiği her şeyi yutan bir karanlıkla mı karşı karşıyaydık? Yoksa bir çıkış noktasını bulabilecek miydik?
"Türkiye'nin en büyük uyuşturucu baronlarından birisi olan Demir Sipahi yurt dışından büyük bir mal alacak. Buraya kadar her şey Demir Sipahi için iyi gidiyor, lakin şirketlerinin daha önce deniz ticaretine girmemesi ve denizdeki gücünün az olmasından dolayı kendisine bir ortak arıyor."
Dedikleriyle nutkum tutulurken karşımdaki duvarda resmi gözüken Demir Sipahi'ye baktım. Ellilerinde olduğunu düşündüğüm fakat dinç ve bir hayli iyi fiziği bunu pek göstermiyordu.
Karizmatik bir adamdı gözlerimi ekrandan alarak Bora'ya diktim.
"O aradığı ortak da biz olacağız. Adam bizim hiç şirketimizin olmamasından tabii ki şüphelenecek fakat bizler iş insanı değiliz, kumar masalarının sahipleriyiz."
Kaşlarımı şaşkınlıkla kaldırarak Bora'ya baktım. Ne kumar masasından bahsediyordu ki bu.
" Birkaç ay önce yakalanan yer altı ve yer üstünde iyi kaynaklarını olan kumarhanelerin kralı genç veliaht Levent Aksoy olarak kendimi tanıtacağım."
Herkes pür dikkat Bora'yı dinlerken bakışlarım birer zümrüt gibi parlayan ormanlarına odaklandı. Gözlerindeki parıltılar planın her bir detayın, en ufak ayrıntısına kadar düşündüğünü gösteriyordu. "Demir tabii ki yakalanmış ve şüphelinin yeri yeni üzerinden kalktığı kısaca masumiyetini patlamış Levent Aksoy'un teklifini reddetmeyecek."
Gözlerim şaşkınlıkla açıldı. Konuşup konuşmamam gerektiğini kestiremezken Bora'nın yeşilleri Mavilerime baktı.
"Bir sorun mu var kaktüs?"
Sorusuyla ona bakakaldım. Bir yandan konuşup bir yandan da insanları analiz etmeyi nasıl başarıyordu.
"Ya Adam işini riske atmak istemeyip dikkatlerin yeni yeni üzerinden dağıldığı birisine kabul etmezse?" Sorduğum soru gözlerini çakmak çakmak parlatırken bakışlarını herkesin üzerinde gezdirdi.
" Kabul edecek hem de öyle bir memnuniyetle kabul edecek ki."
Dedikleri bana saçma gelirken koltuğundan kalkarak bana birkaç adım yaklaştı.
Yeşilleri daha yakın bir mesafeden mavilerime bakarken konuştu.
"Demir kendisini zeki sanan bir herif ve ayağına gelen bu fırsatı tekmelemeyecek. Ne olursa olsun gözden düşürmediği itibarını bir uyuşturucu işiyle iki paralık etmez."
Yüzüne yerleşen hain sırıtış planına gerçekten çok güvendiğini gösteriyordu.
" Az önce dediğim gibi adı bu işlere karışmış ve defalarca baskın yiyerek her seferinde adını temizlemiş bir adam, onun için vazgeçilmez bir hedef olacaktır."
Birkaç büyük adımla az önce kalktığı koltuğa yine otururken bakışlarını, adamın duvardaki yüzüne kenetledi.
"Uyuşturucu sevkiyatının patlak vermesi ihtimaline karşın Levent'i yanına almak isteyecek bu sayede suçu tamamen Levent'in üzerine atıp mallardan haberi olmadığını savunacak. Hiç bir kötü işe adının karışmadığı hayırsever Demir bu işten sıyrılırken Levent hapse girecek. Kaybettiği malların parası ona tabi ağır gelecek fakat önünden çekilerek kumarhane tahtını Boş bırakan Levent Aksoy onun için harika bir kapı aralayacak."
Her ayrıntıyı bu kadar detaylı düşünen Bora'nın beyni beni kendisine hayran bırakırken bakışları elindeki dosyaya yöneldi.
" Ve görevimiz tam o noktada başlayacak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kimliksizler +18
Adventure"Biz kimliksizlerin kimlikleriyiz" "Biz kimliksizlerin ta kendisiziyiz" "Biz karanlıkta kalanların gölgesiyiz" "Biz karanlığın ta kendisiyiz" "Karanlığın en dibine hep beraber batacağız" Bugün bir masal dinledim, her masalın aksine mutsuz sonlu bir...