Sinirle Arel'in kolunu boynumdan atıp bir kaç adım ondan uzaklaştım.
"Tamam bu kadar video yeter verin kameramı ben uyuyacağım uykum geldi"
Ulaş'ın bana inanmayan bakışlarına aldırmayarak Arel'in elinden attığı kameramı alarak odama ilerledim, bu geçen iki haftada değişen tek şey Bora'yla birbirimize karşı tavırlarımızdı, ikimizde birbirimizle konuşmaktan kaçınıyorduk.
Odama girerken kapımı kapatma gereği duymadım, sonuçta Ulaş beni sorguya çekmek için gelecekti. "Arel neyden bahsediyor?"
Ulaş'ın kapıdan girer girmez sorduklarıyla şaşırmayarak ona baktım. Başka ne sorabilirdi ki zaten!
"Bende bilmiyorum video çekerken Bora'ya sataştı, sonra da aşağıda duyduğun şeyleri söyledi."
Bana emin olmak istercesine baktı.
"Bora'yla aranızda bir şey yok yani?"
Şaşkınlıkla ona baktım benim Borayla aramda ne olabilirdi ki.
"Tabii ki yok ulaş."
Bana anlam veremediğim bir rahatlama ile bakarken bakışlarımı ondan çekip kendimi yatağıma attım. "Bugün elis şirkette çalışmaya başlayacak planın ilk adımını uygulamaya geçtik." Tedirgin çıkan sesimi anlayışlı bakışlarla karşılık verdi.
"Merak etme güzelim, her şey Boranın planına göre ilerleyecek." şaşkınlıkla ona baktım, her şeyi belirleyecek kişi Demir sipahiyken onlar nasıl olur da bu kadar rahat bir şekilde Boraya güvenebilirlerdi.
"Farkında mısın bilmiyorum ama demir denen adamın ufak bir karar değişiminde tüm plan yatar. Bu ne rahatlık olay mevzu bahis canlarımız, biz her şeyimizi Boranın ihtimalleri üzerine kurulu plana emanet ettik, ya bu adam bana sana veya Arala güvenmezse ya da daha önce planı anlayıp namluyu bize doğrultursa ne olacak? Elis bu adamın şirketinde korunmasız bir şekilde çalışacak."
İçimde biriktirdiğim tüm korkularımı bir bir gün yüzüne çıkartırken ulaşın tedirgin gözlerine baktım, o benim için korkuyordu bense hepimiz için endişe ediyordum." Şşt sakin ol güzelim, hiçbir şey olmayacak Boraya güven eğer plan ters teperse bizi kurtaracak her zaman başka bir yolu vardır. O bizim için her şeyi yapar. "Çıldırmış bir şekilde elimi saçlarım attım.
"Ya yapamazsa o namlu bizden birisinin canını alırsa Ulaş."
Bana gülümseyerek sarıldı. "Sana söz veriyorum bu planı tek bir kan damlası akmadan tamamlayacağız, bizden kimseye bir şey olmayacak." Bakışlarımı onun güven veren ve her zaman da güven verecek abi sıcaklığında parlayan gözlerine çevirdim.
"Abi sözü mü?"
Ulaş gözlerini kapatıp yorgun bir sesle "Abi sözü." dedi.
Bana sarılmış bir şekilde yatağımı oturup Ulaşa baktım. "Gerçekten uykum var Ulaş,
tüm gece bunları düşündüm." Beni onaylayarak başını salladı."Kahvaltı yapıp yatsan olmaz mı güzelim."
Omuzlarımı silktim "Arel benimle uğraşacak." Odanın içine Ulaşın ufak kavgası yankılanırken kızgın gözlerle kapıya baktı. "Arel herkese karşı böyledir, zamanla alışacaksın ama sen ona anlayana kader seni denek olarak kullanacaktır." Dudaklarımdan ufak bir kahkaha firar etti. "Seninle de çok uğraştı mı?" Ulaş birkaç saniyelik düşünmenin ardından gülmekten yerlere yatacak bir hala geldi şaşkınlıkla ona bakarken açıklama yapmakta gecikmedi.
"Ben ilk geldiğimde Arel benden korkuyordu. İlk tanışmada yaşadığımız şeyden dolayı hatta geceleri Aral'ın yanında yatıyormuş birde ilk bir kaç gün kendisini odasına kilitledi ve korkudan hiç dışarı çıkmadı daha sonra alıştı tabii, ama ben çok da şakalarına maruz kalmadım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
kimliksizler +18
Adventure"Biz kimliksizlerin kimlikleriyiz" "Biz kimliksizlerin ta kendisiziyiz" "Biz karanlıkta kalanların gölgesiyiz" "Biz karanlığın ta kendisiyiz" "Karanlığın en dibine hep beraber batacağız" Bugün bir masal dinledim, her masalın aksine mutsuz sonlu bir...