2| "Karşılama"

1.7K 96 13
                                    

"𝙃𝙚𝙡𝙡𝙤 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙤𝙤𝙙 𝙗𝙮𝙚 𝙢𝙮 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙡𝙤𝙫𝙚𝙡𝙚𝙨𝙨 𝙘𝙤𝙪𝙨𝙞𝙣

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"𝙃𝙚𝙡𝙡𝙤 𝙖𝙣𝙙 𝙜𝙤𝙤𝙙 𝙗𝙮𝙚 𝙢𝙮 𝙫𝙚𝙧𝙮 𝙡𝙤𝙫𝙚𝙡𝙚𝙨𝙨 𝙘𝙤𝙪𝙨𝙞𝙣."




İki kız yoldan Lucas ve Javed'ı alıp bahçeye çıkmışlardı. Cordelia bir yandan gitmek istemiyordu. Burda bir düzeni vardı ve ailesi onu kontrol edemiyordu. Bir yandan gitmek istiyordu çünkü herkes Hogwarts'ın büyülü güzelliğini anlatıyordu o da haliyle merak ediyordu.

Bu düşüncelerden sıyrılıp arkadaşlarının sohbetine katıldı. Julia, Cordelia'nın gideceğini onlara anlatmıştı bu yüzden moralleri bozuktu.

"Buldum. Bence ben de müdürün ağzını burnunu kırayım. Okuldan atılır Cordelia ile aynı okula giderim." Dedi sinirli ses tonuyla Lucas. İkisinin arasında farklı bir bağ vardı. İtiraf etmesi gerekirse birkaç kez yatmışlardı. Safkanlar arasında evlenmeden önce ilişkiye karşı çıkılırdı. Fakat onlar bunu çok önemsememişti. İlk başta sarhoşken olmuştu. Sonra devamı nasıl geldi anlamamıştı.

"Saçmalamayı kes bu sefer sadece atılmakla kalmazsın davalık olursun aptal" Julia ona ayıplar gibi baktı. "Her neyse bu gece biraları alırım her zamanki yere gidelim." Javed melezdi. Annesi muggle babası ise kanıbozuk olarak adlandırılan safkanlardandı.

Annesi sayesinde muggle'lar ile ilgili çok şey biliyordu. Genelde muggle içkilerini okula gizlice sokar. En üst kattaki kulede beraber oturur içerlerdi.

• • •

1 Haziran 1976

Haziranın başında Cordelia kimseyle vedalaşmadan ailesiyle birlikte Swan malikanesine cisimlendi. Direkt odasına çıktı ve eşyalarını yerleştirmeye başladı. Yaklaşık 1 saat sonra ağabeyini Hogwarts expressinden almak için gideceklerdi. Onu yıllardır görmüyordu. İlvermorny ve Hogwarts'ın tatil zamanları farklıydı. Noel'de eve gelmeyi tercih etmediği için görüşmemişlerdi.

En son o 2.sınıftayken güzel bir anı yaşamıştı. Cordelia 3.sınıftayken her şey bozulmaya başlamıştı, Cordelia öğrendiği gerçekle ailesinden uzaklaştı, haliyle de ağabeyinden de uzaklaşmış oldu. Yani 3 yıla yakın bir zamandır görüşmemişlerdi.

Üzerine beyaz kısa bir bluz altına ise siyah bir etek giymişti. Saçını topuz yapmıştı fakat uzun perçemleri önden çıkmıştı. Aklına saçlarını kestirmesi gerektiğini not etti ve aşağıya indi.

Annesi onun geldiğini görünce kolunu uzattı. Cordelia kolunu tuttuğunda cisimlendiler. Muggle'ların arasından geçerken ailesi yüzlerindeki iğrentiyi saklamaya gerek duymamıştı.

𝙀𝙨𝙘𝙖𝙥𝙚 / 𝙎𝙞𝙧𝙞𝙪𝙨 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin