"𝙎𝙝𝙚 𝙡𝙤𝙫𝙚𝙙 𝘾𝙝𝙧𝙞𝙨𝙩𝙢𝙖𝙨, 𝙨𝙣𝙤𝙬, 𝙗𝙪𝙩 𝙨𝙝𝙚 𝙬𝙖𝙨 𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙤𝙛 𝙖 𝙨𝙪𝙢𝙢𝙚𝙧 𝙥𝙚𝙧𝙨𝙤𝙣."•
•
•1 hafta sonra:
Bugün ilk Quidditch maçı yapılacaktı. Geldiğinden beri büyük salonu ilk defa bu kadar neşeli görüyordu.
Her masa ilk maç için heyecanlıydı. Slytherin ve Gryffindor arasında olması da rekabeti arttırıyordu. Bu bir hafta içerisinde Potter ve Malfoy saha için sürekli tartışmışlardı.
Mcgonagall ve Slughorn tartışmalarından bıktıkları için hafta boyunca onlardan kaçmışlardı.
Gryffindor masasına çevirdi kafasını. Takım bir araya toplanmış tahmin ettiğince Potter motive konuşmasını yapıyordu. Onun dışında her zamanki gibi en coşkulu masaydı. Yüzünü boyayanlar, sarı-kırmızı kıyafetler giyenler. Bu konuda çok heveslilerdi.
Slytherin masasında ise Lucius motive konuşması yapmayı beceremediğinden Regulus devreye girmişti. Gryffindor kadar olmasa da onlar da heyecanlı görünüyordu. Sadece dışa yansıtmıyorlardı.
Maçlar öğleden sonra olduğu için az vakti vardı. En sevdiği yerlerden biri olan Karagöl'e gitti tekrardan. Banklarda oturup etrafı izlerken aynı şekilde izlenme hissine kapılmıştı.
Buraya her geldiğinde bu his oluyordu ve aşırı rahatsız ediciydi.
Bir süre orda durduktan sonra Slytherin salonuna gitti. Takım ve birkaç kişi koltuklarda oturmuş konuşuyorlardı. Takım ısınmak için gittiğinde sadece kızlar kalmıştı. Onlar da biraz oturduktan sonra sahaya erkenden gitmeye karar verdiler.
İlk maç olduğundan bugün dersler iptal edilmişti. Jenna, Narcissa ve Harley ile beraber tribünlere ilerlediler.
Hava güneşli değildi, yağmurlu da. Bulutlu bir havaydı ve Cordelia'ya göre Quidditch en iyi bu havada oynanırdı.
Önlerde iyi görebildikleri bir yere oturdular ve konuşurken tribünlerin dolmasını izlediler. Çoğunluk Gryffindor'u desteklese de Slytherin'i de destekleyen epey kişi vardı.
Kızların takımdakilerin isimlerini bağırması, iddia'ya girenler, kim kazanacak diye tartışanlat derken etrafta bir gürültü oluşmuştu. Dumbledore'un gür sesiyle mikrofon'a bağırması ile herkes susmuştu.
"Hepiniz yılın ilk Quidditch maçına hoşgeldiniz! Her yıl olduğu gibi bu yıl da aylarca sürecek maçlar için kazanan binaya bir kupa verilecek. Şuan çok uzatmamamı istediğinizi biliyorum ve bu yüzden sunması için Mary Macdonald'ı çağırıyorum. Herkese başarılar!"
Kısa konuşmanın ardından mikrofonun başına Mary Macdonald geçti. İki takım da sahaya çıktığında büyük bir alkış koptu.
Lucius Malfoy ve James Potter ortada durdular ve el sıkıştılar. Madam Hooch ortalarına girip maçı başlattığında herkesin eli ayağına dolaşmıştı.
"Sirius Black Crouch'a bir bludger yolluyor! Rosier son anda bludger'i çevirmeyi başardı!" Mary'nin ani çıkışları ile herkes daha da coşkulanıyordu.
"Flint Quaffle'ı aldı ve doğrudan Gryffindor çemberlerine gidiyor. Ve Flint Slytherin'e 10 puan kazandırdı!" İlk sayıyı almanın sevinciyle Slytherin ve birkaç Ravenclaw ayaklandı ve tezahüratları arttırdılar.
Maç böyle ilerlemeye devam ediyordu. Skor 150-90'dı ve Gryffindor öndeydi. Morali düşen Slytherin'in tek umudu Regulus Black'ti.
Sahada ortalık karışmışken James Potter ve Regulus Black hala altın snitch'i arıyordu.
"İşte Potter harekete geçti! Snitch'in peşinden ilerlerken Black'te peşine takıldı. Potter Snitch'i yakalıyor mu? Az kaldı Potter haydi! Bir saniye Black yavaşladı!"
Regulus süpürgesini yavaşlatıp ters yöne sürmeye başlamıştı. Snitch Potter'ın eline geçecekken son anda kaçırdı. Binalardan iki arayıcıya da yuhlama sesleri geliyordu. Kimse Black'in ne yaptığını anlayamıyordu.
Regulus alttan uçarken bir anda hızlanmaya başladı. James Potter da Snitch'i gördüğünde aynı hız peşinden ilerliyordu.
Regulus bir anda aşağı sürünce Potter şaşırıp süpürgenin yönünü kaybetti. Aynı şekilde aşağı doğru giderken Regulus'a çarptı ve ikisi de yaklaşık 5 metre yükseklikten düşmeye başladılar.
Herkes endişeyle onlara bakıyordu. Birkaç kişi koşarak yanlarına gitmişti. Kimisi Snitch'in yakalanamamasına üzülürken kimisi yaralanan iki arayıcı için üzülüyordu.
O an etraftakiler dağılmaya başladı ve Regulus Black kolunu kaldırarak altın snitch'i onlara gösterdi.
"Ve Regulus Black'in Snitch'i yakalamasıyla 150-240'a Slytherin takımı kazandı!"
Gryffindor takımı hüzne boğulurken Slytherin binasındakiler neşeyle sahaya inmeye başlamışlardı. Cordelia maç'ın sonucunu öğrendiğinden fazla durmadan Hogwarts'a geri dönmüştü.
•••
Akşam yemeğinde Gryffindor masası sessizken Slytherin masası oldukça neşeli duruyordu. İlk maçı kazanmalarıyla moralleri yerine gelmiş, yıl boyunca böyle ilerlemeyi planlamışlardı.
Hufflepuff ve Ravenclaw birkaç gün sonra olacak maçları için düşünüyorlardı bu yüzden yorumsuzlardı.
Maçların başlaması ve yakında gelecek olan yılbaşı sevinçleri ikiye katlıyordu. Cordelia noel'i, kar'ı severdi ancak o daha çok yaz insanıydı.
Çoğu kişi noel'i ailesi ile geçirirdi fakat o 12 yaşından beri hiçbir noel'de ailesinin yanına gitmemişti. Çünkü ailesi ya safkan balolarına katılır ya da evde normal bir günmüş gibi geçirirlerdi, önemsiz bir günmüş gibi. Pek sevimli bir ortam değildi açıkçası.
Bu yüzden noel'de İlvermorny'de kalmayı tercih ederdi. Başlarda bunun için üzülse de yaşı ilerledikçe pek umursamamaya başlamıştı.
Zaten bir süre sonra Julia, Lucas ve Javed onunla beraber okulda kalmaya başlamışlardı. Bu noel'de Hogwarts'ta kalmayı planlıyordu ancak bu sefer yanında kalacak arkadaşları olmayacaktı.
Dumbledore'un gür sesiyle yemekler önlerinde belirmişti. Cordelia yemeklere bakarken aklındakileri sonraya ertelemeyi düşündü.
-ˋˏ ༻✿༺ ˎˊ-
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙀𝙨𝙘𝙖𝙥𝙚 / 𝙎𝙞𝙧𝙞𝙪𝙨 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠
Fanfiction𝐄𝐬𝐜𝐚𝐩𝐞 ༄ 【★】 Sirius yüz ifadesinden ödün vermeden aklındakileri söylemeye başladı. "Kaçmak korkaklıktır." Cordelia aynı ifadeyle cevap verdi. "Ben bir gryffindor değilim.Gereksiz cesurluğa gerek yok." 【★】 ➳ 12.12.2020 tarihinde oluşturulmuştu...