"𝙏𝙝𝙚 𝙗𝙡𝙖𝙘𝙠 𝙡𝙖𝙠𝙚 𝙨𝙝𝙤𝙬𝙚𝙙 𝙩𝙝𝙚 𝙧𝙚𝙛𝙡𝙚𝙘𝙩𝙞𝙤𝙣 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙮𝙚𝙡𝙡𝙤𝙬, 𝙤𝙧𝙖𝙣𝙜𝙚, 𝙗𝙧𝙤𝙬𝙣 𝙡𝙚𝙖𝙫𝙚𝙨 𝙤𝙛 𝙩𝙝𝙚 𝙩𝙧𝙚𝙚𝙨."
•
•
•Hogwarts'ın koridorlarında yürüyordu Cordelia. Çoğu sınıf dersteydi bu yüzden sessizlik hakimdi okula. İlk kez bu kadar beğendi okulu. Sessiz sakinken ayrı bir güzel olduğuna kanaat getirmişti.
Nihayet Hogwarts'tan çıktı ve bayır aşağı inmeye başladı. Hogwarts Bir Tarih adlı kitapta karagöl'ü okumuştu ve oldukça merak etmişti. Hazır vakti varken orayı görmek istiyordu.
Karagöl'e geldiğinde oldukça hoş bir manzara vardı. Karagöl ağaçların sarı, turuncu, kahverengi yapraklarının yansımasını gösteriyordu. Etrafta banklar vardı. Bankların yağmur yağmasına rağmen muhtemelen tılsımlar sayesinde kuruydu.
Bir banka oturdu ve kolunun altındaki defter'i çıkarttı. Resim sevdası bu defter ile başlamıştı. Lucas kitaplarındaki karalamaları gördükten sonra doğum gününde ona bu defteri hediye etmişti. O günden beri resimlerini hep bu deftere yapmıştı.
Aklına gelen anıları bir kenara alıp ona bakan bir çift gözden habersiz karagöl'ü çizmeye başladı.
•••
Hava kararmaya başladığında okula doğru ilerlemeye başladı. Çizim henüz bitmemişti. Yarın tekrar gidip bitiririm diye düşündü.
Okula varıp odasına çıkmıştı. Jenna yatakta uzanıyordu. Onu gördüğünde doğruldu ve tek kaşını kaldırdı.
"Neredeydin?" "Karagöl'e gittim. Yemek saati birazdan başlar büyük salon'a gidiyorum, gelecek misin?" esmer cadı hafifçe başını sallayarak kalktı ve beraber büyük salon'a çıktılar.
Henüz yemek başlamamıştı. Slytherin masasına ilerlerken birkaç gözün üzerinde olduğunu hissedebiliyordu. Arkalarından gelen Benjamin Clark Cordelianın yanına oturdu. Jennanın yanına ise tanımadığı bir çocuk oturmuştu. Benjamin ona dönmüş dik dik Cordeliaya bakıyordu.
Cordelia sinir oldu fakat masanın sahibi olmadığı için bir şey diyemedi onun yerine aynı şekilde dik dik baktı. Benjamin gözlerini ondan çekince önüne döndü
Ancak anlaşılan Jenna onun yerine sessiz kalmayıp yanında oturan çocuğa bağırıyordu.
Slytherin masası ve diğer tarafta olan Gryffindor masasından birkaç kişi onlara bakıyordu. Daha fazla gürültü çıkmamasını istediğinden Jennayı tuttu ve masanın diğer ucuna oturttu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙀𝙨𝙘𝙖𝙥𝙚 / 𝙎𝙞𝙧𝙞𝙪𝙨 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠
Fiksi Penggemar𝐄𝐬𝐜𝐚𝐩𝐞 ༄ 【★】 Sirius yüz ifadesinden ödün vermeden aklındakileri söylemeye başladı. "Kaçmak korkaklıktır." Cordelia aynı ifadeyle cevap verdi. "Ben bir gryffindor değilim.Gereksiz cesurluğa gerek yok." 【★】 ➳ 12.12.2020 tarihinde oluşturulmuştu...