20| "Yıldızlar"

1K 84 53
                                    

"𝙄'𝙢 𝙣𝙤𝙩 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙩𝙚𝙡𝙡 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙢𝙮 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙡𝙞𝙛𝙚, 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"𝙄'𝙢 𝙣𝙤𝙩 𝙜𝙤𝙞𝙣𝙜 𝙩𝙤 𝙩𝙚𝙡𝙡 𝙮𝙤𝙪 𝙖𝙗𝙤𝙪𝙩 𝙢𝙮 𝙡𝙤𝙫𝙚 𝙡𝙞𝙛𝙚, 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠."



Yataktaki kedinin yanına gelip kucağına aldı. Severken boynundaki kırmızı kurdeleye bağlanmış notu gördü ve alıp okumaya başladı.

Senin için en güzel hediyenin bu olacağını düşündüm. Bizi unutma. Mutlu noeller.
Lu.

Notu kenara bırakıp Lucy'i sevmeye devam etti. O sırada kapı açıldı ve Jenna içeri girdi. "Hey o kedi de nerden çıktı?"

"Eski okulumdaki kedim. Hayvanları cisimleyerek götürmek biraz tehlikelidir bu yüzden orada bir arkadaşım bakıyordu. Nasıl yaptı bilmiyorum ama buraya getirtebilmiş." diyerek kedisinin başını okşadı.

•••

Yüzünün kaşınması ile uyandı. Gözlerini açtığında Lucy'i gördü. Onu üstünden kaldırıp yatağın kenarına koydu.

Saate baktığında hızlıca hazırlanırsa kahvaltının sonlarına yetişebileceğini gördü. Üzerine rastgele birkaç kıyafet geçirdikten sonra ortak salona indi ve kızların yanına oturdu. "Seni uyandırmaya çalıştık ama bizi lanetlemekle tehdit ettiğin için gitmek zorunda kaldık." dedi Jenna açıklama yaparak.

Cordelia kafasını salladı ve odağını yemeklere verdi. Diğerleri sohbet ederken başını eğmiş, uykulu gözlerle yemek yiyordu. Bugünün de tatil olmasını fırsat bilerek yemekten sonra odasına dönüp uyuyacaktı.

İzlenme hissiyle kafasını kaldırdı ve etrafa bakındı ancak ona bakan kimseyi yakalayamadı. Dürtülme ile kafasını çevirdi ve Jenna'ya baktı. "Kahvaltıdan sonra dışarı çıkmayı düşündük."

"Uyuyacağım ben siz takılın." diyerek yemeğine döndü. "Hadi ama Lilia gel. Minik kalbimi kıracak mısın?" dedi Evan yüzüne takındığı çocuksu hevesle.

"Böyle konuşmaya devam edersen kırılan yerin kalbin değil kafatasın veya kemiklerin olabilir Rosier." başını kaldırmadan yapmacık bir gülümseme ile demişti.

"Tamam ya bir şey demedik." diyerek burun kıvırmıştı Evan. Cordelia da o görmese de göz devirdi.

•••

Gözlerini açtığında birkaç saniye etrafa bakındı ancak karanlıktan başka bir şey göremiyordu. Anlamazca etrafına bakındı sonra aklına odasında olduğu ve muhtemelen havanın karardığı geldi. Komidin'in üzerine elini attı ve asasını aradı.

𝙀𝙨𝙘𝙖𝙥𝙚 / 𝙎𝙞𝙧𝙞𝙪𝙨 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin