"𝙏𝙝𝙚 𝙡𝙤𝙪𝙙𝙚𝙨𝙩 𝙗𝙪𝙞𝙡𝙙𝙞𝙣𝙜."
•
•
•Cordelia sabah yan tarafındaki saatin çalmasıyla uyandı. Diğer kızlar hala uyuyordu. Fırsattan yararlanarak duşa girdi.
Yaklaşık yarım saat sonra duştan çıkmış saçının kurumasını bekliyordu. O sırada Jenna uyanmıştı. Jenna da elini yüzünü yıkadıktan sonra odaya girdi.
Ders programına bakarak eşyalarını hazırlıyordu. Ardından Narcissa uyanmıştı. Onlar da hazırlanırken Harley uyanmıştı. Cordelia makyajını yaptıktan sonra diğer kızların hazırlanmalarının bitmesini bekledi. Hepsi hazır olduğunda beraber büyük salona indiler.
Hufflepuff binası kendi aralarında sohbet ediyor, Ravenclaw bir şeyler tartışıyor gibi duruyor, Slytherin sessizce yemeklerini yiyor arada birkaç kişi konuşuyordu. Gryffindor ise enerji patlaması içindeydi sanırım, aralarında en gürültücü binaydı anlaşılan.
Her kafadan bir ses çıkıyor, kahkahaları durmuyordu. Diğer binalara göre oldukça hiperaktiftiler. Sabah sabah bu enerjiyi nasıl bulduklarını anlayamadı.
Sabahları çok yemek yiyemiyordu bu yüzden çabucak kahvaltısı bitmişti. Sınıfları hala bilmediği için diğerlerini beklemek zorundaydı. İlk dersi tılsımdı ve Ravenclaw ile ortaktı. Kahvaltı bitince Jenna ile güney kulesine doğru çıkmaya başladı.
O sırada Jenna seçmeli dersler hakkında ona bilgi veriyordu. Zorunlu dersler dışında seçmeli dersler de vardı ve onun derslerini büyük ihtimalle ağabeyi seçmişti.
Sınıfa girdiklerinde 2 kişinin yanı boş olduğu için Cordelia Ravenclaw bir erkeğin Jenna ise Slytherin bir kızın yanına oturmuştu. Hiçbir şey söylemeden eşyalarını masaya yerleştirirken yanındaki platin saçlı çocuk ona bakıyordu.
Çocuk boğazını temizleyerek Cordelia'ya elini uzattı. "Ben Xenophilius Lovegood." birkaç saniye çocuğa ve eline baktı. Sonra o da çocuğun elini sıktı. "Cordelia Swan." dedi.
"İsmini daha önce duymuştum fakat daha önce seni yakından görmedim. Bu yaz fazlasıyla konuşuldun. Okulda şimdiden bir ünün var. Tanıştığıma memnun oldum." fazlasıyla tuhaftı birine benziyordu. Konuşmayı uzatmamak için "Ben de." diyerek önüne döndü.
Birkaç dakikanın ardından ufak tefek olan Profesör Flitwick sınıfa girdi. Öğretmenler masasına geçti. Sadece saçları görünüyordu.
Kitapları üst üste koyarak öğrencilerin görüş alanına girdi. Birkaç kişi kıkırdadı fakat profesör'ün onlara bakması ile sessizleştiler.
"Tekrardan yepyeni bir hogwarts yılına hoşgeldiniz. Bu yıl 7.sınıfta olacağınız FYBS sınavında karşınıza çıkacak büyülerin bir çoğunu öğreneceğiz." ardından sınıfa göz gezdirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙀𝙨𝙘𝙖𝙥𝙚 / 𝙎𝙞𝙧𝙞𝙪𝙨 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠
Fanfiction𝐄𝐬𝐜𝐚𝐩𝐞 ༄ 【★】 Sirius yüz ifadesinden ödün vermeden aklındakileri söylemeye başladı. "Kaçmak korkaklıktır." Cordelia aynı ifadeyle cevap verdi. "Ben bir gryffindor değilim.Gereksiz cesurluğa gerek yok." 【★】 ➳ 12.12.2020 tarihinde oluşturulmuştu...