"𝘿𝙤 𝙮𝙤𝙪 𝙜𝙚𝙩 𝙙𝙚𝙟𝙖𝙫𝙪?"
•
•
•Arkasını döndüğünde Regulus ile karşılaştı. "Buraya dersler dışında gelen çok olmaz. Ne işin var burada?" dedi Cordelia'nın yanına oturarak. "Senin ne işin varsa ondan."
İkisi de bir süre konuşmayıp etrafı izlediler. Regulus ona doğru döndü. "Yine her zamanki gibi pek konuşkansın." dedi.
"Konuşacak bir şey mi var?" dedi sıkkınlıkla.
Regulus hiçbir şey demeden döndü ve etrafına bakınmaya başladı. Sonra aklına bir şey gelmiş olmalı ki hızlıca çantasını açtı.
"Ah unutmuşum-" ardından Cordelia'ya dönerek "İster misin?" dedi çantasından çıkardığı viskiyi uzatarak. "Olur."
Regulus asasıyla kuledeki taşları iki bardağa çevirdi ve viskileri içine döktü. İkisi de içerken bir yandan eski anılarından bahsediyorlardı.
"Hatta bir keresinde Sirius annemi öyle çıldırtmıştı ki annem asası uzakta olduğu için ona bir terlik fırlattı!" Regulus kahkalarla gülerken ne dediğinin farkına varıp kendini dizginledi. Ağabeyini düşünmek şuan istediği son şeydi.
Cordelia kalan viskiyi kapıp ayağa kalktı. akulenin kapısına doğru ilerledi. "Viski için teşekkürler Black kalanı ben de." diyerek elindeki viskiyi ona doğru salladı.
Arkasında küçük Black'i bırakarak astronomi kulesinden çıktı. Viskiyi yudumlayarak merdivenlerden indi, bitince merdivemlerden boş koridora doğru şişeyi salladı ve büyüyle havada parçaladı.
Ardından bahçeye çıkmak için koridorda yürüyordu. Birkaç adım ilerisinde Evans vardı.
Yan sınıftan çıkan James Potter Evans'ı gördüğünde onun yanına gitti ve kolunu omzuna attı. "Selam Lily-çiçeğim, her zamanki gibi parlıyorsun." Dedi. Evans sinirle konuştu.
"Kolunu omzumdan çek Potter" Potter kolunu çektiğinde birkaç adım uzaklaştı. "Ve her zamanki gibi agresif."
"Potter, lütfen beni rahat bırak."
Ve o an hissettiği tek bir şey vardı. Dejavu. Aylar önce Justin ile yaşadığı anı gözlerinin önüne gelmişti. Kulağında konuşmaları adeta çınlıyordu.
Evans ve Potter ilerliyordu ancak o kalakalmıştı. Uyuşmuş gibiydi. Hareket edemiyor, ağzından kelimeler çıkmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙀𝙨𝙘𝙖𝙥𝙚 / 𝙎𝙞𝙧𝙞𝙪𝙨 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠
Fanfiction𝐄𝐬𝐜𝐚𝐩𝐞 ༄ 【★】 Sirius yüz ifadesinden ödün vermeden aklındakileri söylemeye başladı. "Kaçmak korkaklıktır." Cordelia aynı ifadeyle cevap verdi. "Ben bir gryffindor değilim.Gereksiz cesurluğa gerek yok." 【★】 ➳ 12.12.2020 tarihinde oluşturulmuştu...