"𝙂𝙤𝙤𝙙 𝙢𝙤𝙧𝙣𝙞𝙣𝙜 𝙨𝙡𝙚𝙚𝙥𝙞𝙣𝙜 𝙗𝙚𝙖𝙪𝙩𝙮"
•
•
•Sirius Black, Swan ve Clark gittiğinden beri arkalarından ikisinin ne alaka olduğunu düşünüyordu. Clark'ın kızlarla işi olmazdı ve Swan ile ne zaman onu cezadan kaçıracak kadar yakın olmuştu?
"Bu kısım bitti. Orası da bittiyse çıkalım artık." dedi sarışın kız. "Burası da bitti. Çıkabiliriz." ikisi de asalarını alıp Gryffindor ortak salonuna doğru ilerlemeye başladılar.
"Normalde kütüphane cezalarında yerinde duramaz bir şeyler yapardın, bugün durgundun biraz, bir şey mi oldu?"
"Hayır, sadece yapacak bir şey bulamadım." Sirius'un cümlesiyle Marlene kahkaha atmaya başladı. "Sen mi bulamadın?" Marlene'in gülmesi ile Sirius da gülmeye başlamıştı.
İki genç de kahkahaları arasında binalarının ortak salonuna gelmişti.
•••
Cordelia sabah odanın kapısının sertçe kapanmasıyla uyandı. Homurdanırken bir yandan gözlerini açmaya çalışıyordu. Gözlerini nihayet açtığında Narcissa'nın yatağında yastıkla kendini boğmaya çalışmasını, Harley'in yastığı elinden almaya uğraşmasını gördü. Jenna ortalarda yoktu.
"Aptal, aptal, aptal civciv..." Narcissa kıpkırmızı yüzüyle kendi kendine sayıklamaya başlamıştı. "Ne oluyor?" diye sordu. "Bilmiyorum." dedi Harley.
Birkaç dakika sonra Narcissa'nın siniri yatışmıştı ancak yüzü hala kızarıktı. "Aptal egoist, civciv Malfoy ve Aptal, sürtük Lovegood. Sorun onlar. Kız sürtük gibi Lucius'un peşinde ona sarkıyor, o aptal da bunu anlamıyor." ellerini sinirle yatağa vurmaya başlamıştı.
"Şu kaçık Lovegood'un kardeşi Viviana Lovegood'dan bahsediyorsun dimi. Hadi ama onun niyetini herkes bilir. Lucius da bilmemezlikten geliyordur kesin." Narcissa Harley'in sözlerini duydukça daha da sinirlendiği belli oluyordu. Yastığı Harley'e fırlatmıştı.
"Siz Lucius ile sevgili değil miydiniz?" Narcissa hırçla ona döndü. "Evet, hatta nişanlı. Ailelerimiz bu yaz karar verdiler. Onları bi görsen. Yok bugün saçların çok güzel Lucius, teşekkür ederim seninkiler de güzel Viviana. Kusacağım."
"Hadi ama orada nişanlına asılırken sen hiçbir şey yapmadan burada kriz mi geçireceksin. Git ve onlara kendini göster aptal." dedi Cordelia. "Haklısın ben neden burada zaman kaybediyorum ki. O böcek anlasın artık nişanlı erkeklere asılmak neymiş."
Narcissa odadan çıkarken Jenna içeri girmişti. "Ne oldu buna?" diye sordu. "Her yıl yaşanan kıskançlık sendromu işte." dedi Harley kısa saçlarını toplamaya çalışırken.
"Şimdi anlaşıldı. Her neyse bugünkü planlarınız neler?"
"Jack ile karagölde dolaşacağız." ardından ikisinin de gözleri Cordelia'ya döndü. "Muhtemelen yatmak." diyerek yorganı üzerine çekti.
"Hadi ama haftasonunu yatarak mı geçireceksin?" diye sordu Harley. "Bundan daha ideal bir haftasonu olduğunu sanmıyorum. Şimdi sessiz olun da yatayım."
"Her neyse." diyerek işine geri döndü Jenna.
•••
Cordelia uyandığında yanındaki saate baktı. Saat akşam 17.00'yi gösteriyordu. Biraz daha geç kalksaydı muhtemelen akşam yemeğini kaçıracaktı. Diğerleri odada yoktu.
Banyoya girdi ve uyumaktan kayan tipini biraz olsun düzeltmeye çalıştı. Üzerine kısa siyah bir etek ve beyaz bir bluz giydi. Hafif topuklu botlarını da giydikten sonra aynada kendine baktı. Biraz makyaj yaptıktan sonra nihayet odadan çıkabildi.
Ortak salonda fazla kişi yoktu, muhtemelen hepsi yemeğe inmişti. O da daha fazla geç kalmak istemediğinden büyük salona hızlıca gitmeye çalıştı.
Büyük salona girdiğinde kapıya yakın olan taraftan birkaç kişinin gözü ona döndü. Yemekler henüz gelmemişti. Slytherin masasına gidince boş yerlere bakındı. Benjamin'in yanının boş olduğunu görünce oraya oturdu.
Oturduğu gibi bakışlar ona döndü. "Günaydın uyuyan güzel." dedi sırıtarak Evan Rosier.
Evan Rosier ondan bir yaş küçüktü. Mavi gözlü, kahverengi saçlı, kendisinden yaklaşık 2-3 karış uzundu. Regulus ve Barty ile takılırdı. Alaycı biriydi, yüzünde hep bir sırıtış olurdu. Kısa zamanda o da alışmıştı onun bu alaycılığına, ondan bir şey demiyordu.
Nihayet yemekler önlerinde belirdiğinde ortak salonda çatal bıçak sesleri yankılanmaya başlamıştı. Cordelia yemekten kafasını kaldırıp etrafa bakınmaya başladığında gözleri Gryffindor masasındaki gri gözler ile buluştu.
Sirius Black doğrudan ona bakıyordu. Birkaç saniye sonra gözleri yanındaki Benjamin'e kaydı. Grileri ikisi arasında gelip gitti. Gözleri tekrar buluşunca Cordelia kafasını yana çevirdi ve tek kaşını kaldırarak göz temasını bozmadı.
Sirius göz temasını bozan ilk kişi olmuştu, birkaç saniye sonra kafasını çevirdi ve yemeğiyle ilgilenmeye başladı. Cordelia da yemeğine döndü.
Benjamin'in ona baktığını hissediyordu. Kendisi de ona bakınca bir şey söyleyecek gibi oldu ancak sonrasında dudaklarını birbirine bastırarak vazgeçti.
Cordelia'nın sorgular şekilde ona baktığını görünce konuştu. "Yemekten sonra bahçeye çıkalım. İstersen." sadece baş sallamak ile yetindi Cordelia.
-ˋˏ ༻✿༺ ˎˊ-
Yarıyıl tatilinin ilk günü bugün umarım güzel bir tatil geçirir herkes.
Matematikten 2 puan ile kaldığım için belge alamadım bu yüzden karnemi almaya bile gitmedim AİDICNWİCMĞSJRGMSĞEN
Aklıma hiçbir fikir gelmediği için bölüm geç geldi, diğer bölümü uzun yapmaya çalışacağım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙀𝙨𝙘𝙖𝙥𝙚 / 𝙎𝙞𝙧𝙞𝙪𝙨 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠
Fanfiction𝐄𝐬𝐜𝐚𝐩𝐞 ༄ 【★】 Sirius yüz ifadesinden ödün vermeden aklındakileri söylemeye başladı. "Kaçmak korkaklıktır." Cordelia aynı ifadeyle cevap verdi. "Ben bir gryffindor değilim.Gereksiz cesurluğa gerek yok." 【★】 ➳ 12.12.2020 tarihinde oluşturulmuştu...