14| "Kan"

918 67 15
                                    

"𝙎𝙞𝙣𝙘𝙚 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙙𝙤𝙚𝙨 𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙠𝙚𝙚𝙥 𝙙𝙤𝙜𝙨?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"𝙎𝙞𝙣𝙘𝙚 𝙬𝙝𝙚𝙣 𝙙𝙤𝙚𝙨 𝙃𝙤𝙜𝙬𝙖𝙧𝙩𝙨 𝙠𝙚𝙚𝙥 𝙙𝙤𝙜𝙨?"



İki genç hiç konuşmadan karagöl'e doğru yürüyordu. Etrafta ikisi dışında kimse yoktu. Bir süre sonra karagöl'e geldiklerinde banka oturdular.

Cordelia karagöl'e bakarken izlendiğini hissederek yanına döndü. Ormana doğru bakarken çalılıkların arasında iki çift göz gördü. Ayağa kalkıp çalılıklara ilerleyecekken bir şey çalılıklardan geçip onlara doğru koştu.

Benjamin belinden tutup onu çekmişti. Çalılıkalrdan gelen şey yavaşladığında siyah büyük bir köpek olduğunu gördüler.

Köpek yanlarına doğru ilerleyince Cordelia eğildi ve köpeğin başını okşamaya başladı. "Hogwarts'ta ne zamandır köpek besleniyor?"

"Öğrenmiş olduk işte." dedi Cordelia köpeği sevmeye devam ederken. Bir süre daha sevdikten sonra Benjamine döndü. "Yasak saat başlar birazdan okula gidelim."

Benjamin başını salladı ve okula doğru gitmeye başladılar. Köpek hızlıca yanlarından geçti ve okula doğru ilerledi. "O okula mı gidiyor bana mı öyle geldi?"

"Kesinlikle okula gidiyor, herneyse içeri giremez ya." ardından tekrar sessizlik oldu. Okulun bahçesine girdiklerinde James Potter, Sirius Black ve Remus Lupin'i gördüler. Yanlarından geçerken James ve Sirius'un sırıtmasını hissetmişlerdi.

Nihayet ortak salona girdiklerinde oturan Evan, Barty, Regulus, Narcissa ve Jenna'yı gördüler. İkisi de onlara doğru ilerlediler ve deri koltuklara sıkıştılar.

"Nereden böyle?" dedi sırıtarak Evan Rosier. "Fazla merak iyi değildir Rosier." sahte bir gülümsemeyle söyledi Cordelia. "Şimdi ne dedim ki?"

Cordelia başını olumsuzca sallayarak ayağa kalktı. "Ben yatmaya gidiyorum-" ardından kızlara döndü. "Gelen?" dedi. "Ben, ben!" dedi Evan şakayla karışık sırıtarak.

Evanın arkasındaki Liam ensesine bir tokat attı ve sertçe sıktı. "Kardeşime göz mü koydun ulan."

"Biraz daha konuşursan yatacağın yer yatak değil tabut olacak Rosier." dedi ve odasına gitmek için merdivenlerden çıkmaya başladı. Arkadan ağabeyinin Evan'a şakayla karışık vurmalarını, küfürlerini ve diğerlerinin onlara gülmesini işitiyordu. Tüm sesleri geride bırakarak odasına girdi.

Üstündekileri değiştirip yatağa uzandı ve kısa sürede uykuya daldı.

•••

Sabah Jenna'nın onu dürtüklemesi ile uyandı. Biraz yatakta oyalansa da derse geç kalmamak için kalktı ve üzerini giyindi. Her sabah yaptığı şeyleri yaptı yine. Aç olmadığından kahvaltı yapmaya gerek duymadı bu yüzden derse kadar zamanı vardı.

Koridorlarda ilerlerken yan taraftan gelen ses ile bir süre durdu ve dinlemeye başladı. Ardından sesim geldiği yöne doğru gitti. Koridora girdiğinde herhangi bir şey ya da ses yoktu.

Koridorda ilerledikçe yerde kan damlaları gördü. "Swan." ona seslenilmesi ile arkasını döndü. "Ne yapıyorsun?" Lily Evans ona doğru geliyordu. Issız koridorda tek başına neden durduğunu merak etmişti.

Kafasıyla yerdeki kan izlerini işaret etti. Lily kanları görünce yüzünü buruşturdu. "Bu da ne?" dedi iğrenircesine. "Kan işte görmüyor musun?" Cordelia'nın göz devirmedi ile göz devirdi Lily.

"Koridordan ses geldi ben de bakmaya geldim işte geldiğimde ne sesin geldiği şey ne de biri vardı. Sonra bu kanları gördüm."

"Profesörlere haber vermeliyiz." dedi Lily, biraz endişelenmiş gibiydi. "Hayır, haber vermeye gerek yok. Muhtemelen kavga eden birileriydi ceza almamak için benim geldiğimi duyunca da kaçtılar."

"Pek kavgada olan izlere benzemiyor baksana." dedi yerlere bakarak. Sonra koridorda gezdirdi gözlerini. Bakışları tavanda durduğunda şokla gözleri aralandı. Cordelia tavana bakınca büyük bir kan izi gördü. Kan yavaş yavaş duvarlara akmaya başlıyordu.

"Kesinlikle profesörlere haber vermeliyiz." korkuyla başını sallayarak konuştu Lily. "Kesinlikle." dedi Cordelia.

-ˋˏ ༻✿༺ ˎˊ-

Bölümlerin uzun aralıklarla gelmesinin sebebi yeni bir kurgu yazmaya başlamam

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölümlerin uzun aralıklarla gelmesinin sebebi yeni bir kurgu yazmaya başlamam. Regulus Black için bir kurguya başladım aslında bu kitabın bitmesini bekleyecektim ancak hazır aklımda senaryo varken yazayım dedim.

Şimdiden yayınlar mıyım emin değilim ama aşırı heyecanlıyım o kurgu için. Yazmaya çoktan başladım bile. Hatta bir 3-4 bölüm yazdım şimdiden.

Bu kitabı da aylardır yazmama rağmen ancak 14. bölüme gelebildim daha fazla arayı açmayayım diye hızlıca bir bölüm yazdım :( Bu kitapta da aktif olmaya çalışacağım <3

𝙀𝙨𝙘𝙖𝙥𝙚 / 𝙎𝙞𝙧𝙞𝙪𝙨 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin