"𝘾𝙡𝙞𝙘𝙝𝙚𝙨 𝙖𝙧𝙚 𝙜𝙤𝙤𝙙 𝙗𝙚𝙘𝙖𝙪𝙨𝙚 𝙩𝙝𝙚𝙮'𝙧𝙚 𝙘𝙡𝙞𝙘𝙝𝙚𝙨."
•
•
•25 Aralık 1976:
"Mutlu noeller!" Jenna'nın üzerine atlaması ile küçük(!) bir küfür çıktı ağzından. "Artık pek mutlu değil." bunu demesi ile üzerinden kalktı. "Hadi kalk hediyelere bakalım!"
Cordelia oflayarak kalktı ve üzerine rastgele bir şeyler geçirip makyaj yaptıktan sonra beraber ortak salona indiler.
Önüne dizilmiş birçok hediye paketine baktı. Sadece tanıdığı kişilerin hediyelerini alarak diğerlerini büyüyle odasına çıkarttı.
İlk olarak yeşil, küçük bir kutu gördü. Ailesinden gelen bir hediye olduğunu tahmin etti. İçini açıp nota baktığında yanılmadığını gördü. Klasikleşmiş olarak ona her yıl kolye alırlardı.
Ardından büyük kırmızı üzerinde yeşil bi kurdele olan kutuyu aldı. Ağabeyinden gelmişti. İçinde bir tuval, boyalar ve fırçalar vardı. Buraya geldiğinden beri resimle ilgilenememişti. O da bunu farkettiğinden göndermiş olmalıydı.
Diğer hediyelerden küçük takılar, süs eşyaları gibi şeyler çıkmıştı. En son Benjamin'den gelen kutuyu açtı.
Bir bileklikti. Sıradan olduğunu düşünmüştü ancak değildi. Bilezikteki çiçek kolyedeki ile aynıydı. Boynundaki kolyeyi çıkarttı ve ikisini karşılaştırdı.
Tıpatıp aynıydılar. Çiçeğin desenlerinden tut yan tarafındaki birkaç inciye kadar hemde. Bunu nereden bulmuştu?
Bilekliği takmayı düşündü ama herhangi bir kara büyü olabilir düşüncesiyle kutuya koydu. Birdahaki Hogsmeade gezisinde bilen bir büyücüye baktırmayı not etti.
"Güzel bileklik. Kim almış?" dedi Jenna. "Benjamin." dediğinde ona ima ile bakmaya başlayınca omzuna hafifçe vurdu. "Tamam ya demedim bir şey! Taksana." "Sonra takarım." diyerek kestirip attı.
"Peki. Açım ben büyük salona insek mi?" dedi Jenna guruldayan karnını ovuşturarak. Cordelia kafasını sallamakla yetindi.
Büyük salona inince Noel için yapılmış dekorları gördüler. "Dumbledore'un zevkine hayranım." Jenna başını tavandan çekip ona bakarak. "Bence bu daha çok Flitwick ve McGonagall'ın işi."
Slytherin masasına oturdular. Karşısındaki Benjamin önce ona gülümsedi sonra aldığı bilekliği göre umudu ile bileğine baktı ama göremeyince bozulduğunu belli etmeden yemeğine döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙀𝙨𝙘𝙖𝙥𝙚 / 𝙎𝙞𝙧𝙞𝙪𝙨 𝘽𝙡𝙖𝙘𝙠
Fanfiction𝐄𝐬𝐜𝐚𝐩𝐞 ༄ 【★】 Sirius yüz ifadesinden ödün vermeden aklındakileri söylemeye başladı. "Kaçmak korkaklıktır." Cordelia aynı ifadeyle cevap verdi. "Ben bir gryffindor değilim.Gereksiz cesurluğa gerek yok." 【★】 ➳ 12.12.2020 tarihinde oluşturulmuştu...