15.11-Wtorek
Godzina:16:50Izuku
Minęły prawie 2 tygodnie,od mojego,pierwszego pocałunku z Kirim oraz od zostania parą.Przez te niecałe 2 tygodnie,robiliśmy wiele rzeczy,takich jak:
-Wspólne spacery
-Granie razem w gry
-Gotowanie
Wiem,że większość by sobie pomyślała,że to są takie "zwykłe rzeczy",ale dla mnie,jak i dla Niego,tego typu aktywności wystarczały.Pomimo tego jak wszystkim by się wydawało,nie,nie miałem problem z dotykiem od Kiriego,lecz miałem od innych.Bolało mnie przez to serce,ale nie mogłem nic zrobić,próbowałem się przyzwyczaić na Minie i od momentu,gdy zaczynaliśmy,teraz jest o niebo lepiej.Zacząłem też chodzić do psychologa,z powodu tego niemiłego incydenty oraz opowiedziałem Kirishimie,co się ze mną działo,przed porwaniem i po porwaniu oraz opowiem mu historię o mojej mamie.Wzruszył go moment,gdy opowiadałem mu o tym,jak śpiewałem mu piosenkę,w urodziny.Ale przez całą moją opowieść,tulił mnie i pocieszał,pomimo tego,że już to słyszał,to i tak mnie pocieszał,i wspierał.A dzisiaj po wspólnym śniadaniu,Eiji powiedział,że mnie dzisiaj zabierze na randkę.Byłem przeszczęśliwy,od razu po szkole zacząłem się ubierać,na tą randkę.Nie wiedziałem co na siebie założyć,więc poprosiłem o pomoc Minę.Wyjmowała mi ubrania od dobrych 45 minut,ale za każdym razem jak zakładałem coś ładnego i eleganckiego,to jej nie pasowało.Teraz miałem na sobie garnitur w bordowe paski,a pod nim jasnożółtą koszulę i czarną muszkę oraz spodnie,w takim samym stylu jak garnitur.
--Jest super!-Krzykneła Mina.Zdjąłem te ubrania i zacząłem zbierać,te które nie pasowały,według Ashido,na mnie.Dziewczyna w tym czasie pobiegła po deskę do prasowania i żelazko,do pralni,która znajdowała się obok salonu,na dole Akademika.Gdy już wszystko schowałem do szafy,pobiegłem do łazienki i rozebrałem się z czarnej bluzki i niebieskich bokserek,których używałem do przymierzania ubrań.Zamknąłem drzwi mojej łazienki i wszedłem pod prysznic,i włączyłem wodę.Nałożyłen na swoją dłoń płyn do ciała i rozprowadziłem go po całym ciele.Gdy rozprowadzałem go po dłoniach,oglądałem moje blizny po nożu i żyletce.Miałem ochotę na żyletkę,lecz obiecałem Eijiro,że już tego nie zrobię.
--Dotrzymam słowa!-Powiedziałem na głos,po czym nałożyłem na swoją dłoń,płyn do włosów i wtarłem go we włosy.Po chwili,woda wszystko ze mnie spłukała,a ja wyłączyłem prysznic i wyszedłem z pod prysznica,po czym wziąłem ręcznik,i się nim wytarłem.Mina
Wróciłam do pokoju Midoriyi z deską oraz żelazkiem i zamknęłam za sobą drzwi.Wziełam koszulę,garnitur i spodnie,Zielonowłosego,i zaczęłam prasować (Autor~Przepraszam,że zrobiłem z Miny,no wiecie,dziewczynę,która teraz prasuje,a z Deku nieroba.).Po kilku minutach,wszystko było gotowe,więc wzięłam te ubrania i nałożyłam je na wieszaki,po czym weszłam do łazienki i zawiesiłam wieszaki z ubraniami,na kaloryferze łazienkowym (Autor~Chyba wiecie o co mi chodzi.Bo ja niewiem jak to się nazywa.) .Wyszłam,jak gdyby nic i zamknęłam drzwi od łazienki,i usiadłam na łóżku,wyczekując mojego przyjaciela.Izuku
Mina weszła i powiesiła wieszaki z ubraniami,na grzejniku łazienkowym,i wyszła sobie.
--Pewnie,będzie na mnie czekać.-Pomyślałem,po czym wziąłem ubrania i zacząłem się ubierać.Na początku założyłem bokserki,które już miałem na sobie,potem koszulę i spodnie,a na sam koniec garnitur i muszkę.Gdy już się ubrałem,podszedłem do umywalki i umyłem zęby,oraz wziąłem z szafki,która znajdowała się pod umywalką,perfumy.Zacząłem sobie psikać,pod koszulą i na ubrania.Gdy już to zrobiłem,przejrzałem się w lustrze i wyszedłem z łazienki.Mina popatrzyła się na mnie i zaczęła klaskać,z radości i ze wzruszenia.
--Super w tym wyglądasz,Słońce!Chodź tu do mnie na przytulasa.-Powiedziała Ashido,tym swoim tonem mamy.Podszedłem do niej i się do niej przytuliłem.Po chwili się od siebie oderwaliśmy i ruszyliśmy do drzwi mojego pokoju.Jak na kolejny raz przytulania z Miną,nie wzdrygnąłem się,a to bardzo dobrze świadczy.Po drodze,wziąłem telefon i pieniądze,i założyłem moje czerwone buty.Gdy już się znależliśmy na korytarzu,Mina powiedziała:
--Dasz radę.Nie stresuj się,a będzie dobrze.A teraz zejdź na dół,do swojego księcia z bajki.
Ja ruszyłem do schodów,a Różowowłosa do swojego pokoju.Gdy schodziłem na dół,w głowie kłębiło mi się mnóstwo złych myśli.Ale zignorowałem je.
CZYTASZ
KiriDeku-"Znalezienie prawdziwej miłości"
Fanfic~KiriDeku~ 2 klasa UA,Kirishima i Izuku,są najlepszymi przyjaciółmi.Eijiro darzy pewnym uczuciem Bakugo i prosi Izuku o pomoc.Deku jest w Kirim zakochany od dawna,ale jego obiekt westchnień o tym niewie.Zielonooki,postanawia mu pomóc,bo wie,że serce...