9.Śledztwo

256 19 8
                                    

01.10-Piątek
Godzina:19:30

Eijiro
--Bo niebujam w obłokach, Mina.Izuku,odszedł do wroga.Podjął taką decyzję!-Krzyknąłem na nią.W głębi duszy,nie wierzyłem w to co jej powiedziałem.Popatrzyła się na mnie ze strachem i spuściła lekko głowę w dół,a po chwili powiedziała.
--Też nie bujam,Eijiro.To wszystko co zebrałam,czemuś dowodzić!A ja to odkryje.
Byłem jej zachowaniem wkurzony,więc ominąłem ją i wyszedłem z jej pokoju,zamykając drzwi.Szedłem powoli korytarzem do swojego pokoju.Gdy się już w nim znalazłem,poszedłem się umyć.Po chwili,byłem w łazience i się rozebrałem.Wszedłem do prysznica i włączyłem ciepły strumień (Duch Autora~Autor dostał nosebleeda,bo opisuje swojego Senpaia,który się myje) .Nałożyłem na dłoń płyn do ciała i rozprowadziłem go po całym ciele.Później nalałem na dłoń,płyn do włosów,który rozprowadziłem na swojej głowie.Spłukałem wodą i wyłączyłem ją.Wyszedłem z prysznica i wziąłem ręcznik,którym chwilę później się wytarłem.Po wytarciu się,owinąłem ręcznik wokół bioder i wyszedłem z łazienki.Podszedłem do szafy i wyjąłem z niej czarne spodnie,które mi służyły za piżamę,oraz czerwoną bluzkę z napisem RED.Zamknąłem szafę i zdjąłem ręcznik,i się ubrałem,w wyjęte ubrania.Położyłem się na łóżku i po chwili zasnąłem,śniąć o Bakugo.

Mina
Gdy Kirishima wyszedł z mojeg pokoju i zamknął za sobą drzwi,podeszłam do łóżka i się w nim położyłam.Po chwili zasnęłam.

∆Time Skipe∆

Śniłam o Sero,który się we mnie zakochał i wyznał miłość.Ale gdy już mieliśmy się całować,obudziłam się,sama z siebie,o godzinie 8:00.Wkurzona byłam na siebie,za to,że się obudziłam w takim momencie.Wstałam niechętnie z łóżka i podeszłam do szafy,z której wyjęłam mój mundurek.Oczywiście w ogóle nie ogarnięty sprzed 3 dni.
--Dzisiaj poszukam nowych poszlak,ale tym razem w szkole.-Powiedziałam sama do siebie,po czym podeszłam do biurka,z którego wzięłam notatnik i długopis,mały pojemniczek i małą torebeczkę,do której schowałam te przedmioty.Wzięłam jeszcze telefon z łóżka i wyszłam z pokoju,zakładając plecak na plecy oraz zamykając drzwi od swego pokoju.Zeszłam schodami na dół Akademika.Gdy już byłam na dole,przywitałam się z przebywającymi osobami,czyli:z Oijro,Todorokim,Uraraką,Jiro i Minetą.Ominełam salon i weszłam do kuchni,z której wzięłam sobie do zjedzenia- banana.Nie miałam jakoś ochoty,na śniadanie,a jeden banan wystarczy.Po zjedzenie owoca,wyszłam z kuchni podeszłam do drzwi od budynku,po czym otworzyłam je i przeszłam przez nie,zamykając je.Ruszyłam do szkoły.
--Może,coś w niej znajdę?-Pomyślałam i szłam dalej.Gdy już się znalazłam na piętrze,na którym znajduje się moja sala,sala z nagrodami i sala klasy 1B oraz składzik na przybory czyszczące,powiedziałam do siebie:
--Na początku sprawdzę moją sale.-Ruszyłam w kierunku drzwi z dużym czerwonym napisem: "1A" .Otworzyłam je i weszłam przez nie.Nic jak narazie,nie rzuciło mi się w oczy więc postanowiłam sprawdzić,dokładniej.Posprawdzałam prawie wszystkie ławki,ale nic w nich nie było.Podeszłam do ławki Uraraki,bo tylko jej ławka mi została.Otworzyłam ławkę dziewczyny i zobaczyłam w niej kawałek kartki,na którym była narysowana jakaś strzałka,z góry pokazująca na napis: "Deku" .A od napisu,ciągnęła się strzałka w prawo,ale nie dało się odczytać,do czego prowadzi,bo to był tylko urwany kawałek kartki. (Autor~Wygląd kawałki kartki,który znalazła Mina:
_____
| |
| |_______
| ↓ |
| ↓ |_____
| Deku→↓ |
| →→→|____
|______________________|

Wyciągnęłam z torebki,pojemnik i go otworzyłam,po czym delikatnie wzięłam urwany kawałek kartki i włożyłam go do pojemnika.Schowałam pojemnik i zamknęłam klapę,ławki.Po chwili podeszłam do biurka Aizawy-senseia i zaczęłam w nim grzebać,gdzie się tylko dało.Jedyne co odkryłam to zdjęcie na którym pan Aizawa i Present Mic się całują.
--FUJJJJJ!!!BLEEEEE!-Krzyknełam,po czym mi się zabrało na pawia,ale mi się udało to uspokoić i cofnąć do żołądka.
--Boże!Co ja jeszcze znajdę w tej szkole?-Powiedziałam do siebie,po czym wyszłam z klasy,zamykając za sobą drzwi.Ruszyłam do klasy,z drzwiami,na których było napisane,niebieskim kolorem: "1B" .Otworzyłam drzwi i zrobiłam to samo,co w mojej sali,ale nic nie odkryłam.Wyszłam z sali i powiedziałam do siebie,na głos.
--Może znajdę jeszcze coś w składziku?
Ruszyłam do składziku.Gdy już się w nim znalazłam,zobaczyłam na ścianie,wywieszoną listę przedmiotów,i ich liczbę,do czyszczenia.

Lista:
20 mopów
30 szmatek
20 wiader na mopy
40 płynów czyszczących
25 płynów do okien

Po przeczytaniu listu,wyjęłam telefon z torebki i zrobiłam zdjęcie,tej liście.Zainteresowało mnie ta informacja,więc zaczęłam sprawdzać liczbę,wszystkich przedmiotów.Po kilku minutach,stwierdziłam,że brakuje jednej szmatki.
--Może ktoś ją zabrał?Albo gdzieś zostawił?-Pomyślałam.
--Skoro na każdym piętrze jest jeden taki składzik,to oznacza,że ta szmatka musi być na tym piętrze!-Powiedziałam na głos,z takim tonem jakbym wpadła na genialny pomysł.Wyszłam ze schowanka,zamykając za sobą drzwi i ruszając do Sali z Nagrodami.Gdy się już w niej znalazłam,zamarłam,ponieważ leżała tam zaginiona szmatka,na której było trochę śliny,ale też trochę ziolonów włosów,które napewno należały do Izuku i jeden guzik.Podeszłam do miejsca gdzie leżały owe rzeczy i przykucnełam.Wyjełam ten sam pojemnik,w którym był kawałek kartki i go otworzyłam,po czym schowałam wszystkie te rzeczy,i zamknęłam pojemniczek oraz go schowałam do torebki.Wyprostowałam się i zaczęłam się rozglądać,za czymś podejrzanym,ale nic nie zobaczyłam,więc ruszyłam do drzwi by sprawdzić,czy przypadkiem tam czegoś nie ma.Tutaj się zaskoczyłam,bo jednak coś tu było,a dokładnie to kilka blond włosów.Znów wyciągnęłam pojemnik i włożyłam tam te włosy,po czym zamknęłam pojemnik.Znów rzuciłam wzrokiem na całą klasę,ale nic już nie znalazłam.Usiadłam na podłodze i zaczęłam pisać zapiski w notatniku,przy pomocy długopisu.

.Zapiski.
3.Kawałek kartki,znaleziony w biurku Uraraki Ochaco:
(Autor~Nie narysuje tego 2 raz!)
4.Lista w składziku na przybory czyszczące.Brakuje tam 1 szmatki.
5.Zaginiona szmatka,znaleziona w Sali z Nagrodami.Na szmatce,znajduje się trochę śliny.
6.W Sali z Nagrodami,znalazłam też,guzik od spodni.
7.W Sali z Nagrodami,znalazłam też kilka zielonych włosów Izuku Midoriyi.A za drzwiami sali,trochę blond włosów.

Gdy skończyłam pisać,zamknęłam notatnik i schowałam go do torebki,razem z długopisem,po czym wstałam z podłogi,i wyszłam z sali,zamykając za sobą drzwi.Ruszyłam pędem do sali chemicznej,która znajdowała się piętro wyżej,po kilka buteleczek na zebrane poszlaki.Gdy już załatwiłam te buteleczki,pobiegłam do wyjścia ze szkoły.Gdy już wyszłam ze szkoły,pobiegłam do Akademika.Gdy się w nim już znalazłam,pędem poszłam do pokoju.Jak już wreszcie,znalazłam się w swojej jaskini,zamknęłam za sobą drzwi i podeszłam do biurka i wyciągnęłam z torebki--notatnik,długopis i pojemnik oraz buteleczki,z sali chemicznej.Zdjełam też plecak,kładąc go przy łóżku.Otworzyłam 8 buteleczek i pojemnik,po czym zaczęłam przekładać poszlaki z pojemnika do buteleczek:

1 buteleczka--Czerwony koralik
2 buteleczka--Zielony koralik
3 buteleczka--Kawałek kartki
4 buteleczka--Ślina z szmatki
5 buteleczka--Szmatka
6 buteleczka--Guzik od spodni mundurka
7 buteleczka--Zielone włosy
8 buteleczka--Blond włosy

Po przełożeniu poszlak,zamknęłam buteleczki i pojemnik,i pochowałam te przedmioty do mojej skrytki,którą znajdowała się w ścianie za tablicą korkową.Gdy to już zrobiłam,otworzyłam notatnik i powyrywałam strony,po czym wyjęłam 16 pinesek,z szuflady biurka.Zaczełam przeczypiać każdą z 4 kartek za pomocą 4 pinesek.Trzy kartki przyczepiłem po prawej stronie tablicy,a jedną po lewej stronie.Odsunełam ręce i popatrzyłam na tablicę po czym powiedziałam,sama do siebie:
--Znajde cię Deku,pomoc wkrótce przybędzie.
•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•°•

Rozdział nie sprawdzany!

KiriDeku-"Znalezienie prawdziwej miłości"Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz