+82**: mademosielle noir'in hikayesini bilir misin? (04:13)
+82**: o da aslında rapunzeldi, ancak toplum buna hiçbir zaman izin vermedi.
+82**: söylenene göre mademosielle noir'in istediği sadece onu karşılıksız seven ve anlayan birisiydi, ancak yine yargılayıcı toplum onu bu temel ihtiyaçtan mahrum bıraktı.
+82**: mademosielle noir, kalbi kırık bir kadındı. tek yaptığı kendisini ifade etmeye çalışmaktı. zaman ve insanlar ona o kadar acımasız davranmıştı ki, ruhu kapkara olmuştu, tıpkı saçları gibi. uzun simsiyah saçları ve bir ölü gibi beyaz teni vardı.
+82**: teni o kadar soluktu ki, hasta gibi görünüyordu. içten içe yardım istiyordu, ancak insanlar onu anlamak istemediler, onu dinlemek istemediler. mademosielle noir, etrafındaki insanlarla aynı dili konuşmuyordu ve sırf bu yüzden kimse, kimse onu anlamak istemedi.
+82**: görüntüsü yüzünden bu söylediklerini şeytanca kelimeler zannettiler, ona iblis, cadı dediler ve onu tıpkı bir cadı gibi yaktılar.
+82**: ama mademosielle noir yanarken bile birisinin gelip onu kurtaracağını düşünüyordu. son bir umut ile insanların onu anlamasını isteyerek konuştu, ancak fayda etmedi. sonunda, kadın acı çekerek yandı ve hayatını kaybetti.
+82**: rapunzel de bu dönemdeydi, herkes onu sevdi, onun çok güzel olduğunu düşündüler. mademosielle noir bir canavardı onların gözünde, rapunzel ise bir prenses. çünkü çok güzeldi o, sarı saçları mavi gözleri vardı. mademosielle noir'in ise tam tersine soluk bir teni, simsiyah saçları ve ölü bakan gözleri.
+82**: mademosielle noir, onu kurtaracak birisini bekleyerek öldü.
+82**: ne yazık ki ben onun kadar umutlu değilim,
+82**: toplum yüzünden kendimi gösterecek kadar cesur da değilim.
+82**: o yüzden söyle bana, rapunzel
+82**: ben yanmadan önce beni bulur musun? (04:36)
***
ŞİMDİ OKUDUĞUN
mademosielle noir / chaelisa gxg
Short Story+82**: mademosielle noir'in hikayesini bilir misin? (04:13) gxg